En jaksa miehen konkontrolloimista ja mielialan vaihteluja!!!
Olen tapaillut vuoden miestä. Mies on elämäni rakkaus. Ensimmäistä kertaa oikeasti rakastan jotain. En vain tiennyt että se koskee näin paljon.
Mies on vahva luonne. Ehkä voisi jopa sanoa että dominoiva. Jos asiat eivät mene kuin hän tahtoo alkaa mykkäkoulu tai syyllistäminen. Mielialat vaihtelevat hänellä kuin yö ja päivä. Yhtenä päivänä ei voi olla erossa minusta, rakastaa eniten koko maailmassa, toisena päivänä tympeä ja välinpitämätön. Suhdettamme syö jatkuva menettämisen pelko. Se ahdistaa minua. hyvinä päivinä pelkään jo seuraavaa huonoa jaksoa..
Olen joskus sanonut että erotaan, mies on silloin ollut samaa mieltä, viikon päästä soitti ja itki kuinka rakastaa. nämä rakkauden tunnustukset ovat niin aidon tuntuisia etten usko että mies valehtelee.
Olen vaan niin väsynyt, niin väsynyt. Taas huono jakso menossa koska olin perjantaina kaverini synttäreillä. Itse olen 28 ja mies 44. En vain ennen ole tuntenut ketään kohtaan näin..
Tietenkin hänessä on paljon hyvääkin, sillon kun meillä menee hyvin. En kehtaa kelleen puhua tästä, siksi kai tänne avauduinkin
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:56"]
En usko että mies voi olla narsisti... ei hän niin hullu ole.. Ehkä samoja piirteitä löytyy mutta en nyt ihan narsistiks luokittelisi.. Meillä on usein hyviä hetkiä ja kausia. Mies on usein täydellinen herrasmies ja kärsii selvästi itsekkin riitelystä Olen ajatellut suurentelenko asioita päänisisällä ja ylireakoin miehen mielen vaihteluihin ja sanomisii.. Sen myönnän että mies on kontrolloiva, pitää narut mieluusti omissa käsissään mutta kukapa ei. En todellakaan tiedä itsekkään miksi avaudun. Voimat vain lopussa enkä halua ystävistäni kuormittaa ja pelottaa että he alkavat arvostella miestä tai puhuvat miehelle että olen kertonut tästä Ap
[/quote]
Jos ei narsisti, niin vakavia mielenterveyden häiriöitä hänellä kuitenkin on. Erittäin epävakaa ihminen, jonka kanssa eläminen tulee olemaan juuri tuota. Jos hänelleä itsellään ei ole sairauden tunnetta, niin mistäs hän tietäisi hankkia itselleen hoitoa. Et ole miesystäväsi sairaanhoitaja tai lääkäri, etkä pysty häntä omalla käyttäytymiselläsi parantamaan.
Ei mies välttämättä ole narsisti. Mutta ei tuo suhde terve ole. Tämän ihmisen kanssa et ap voi saada tasapainoista parisuhdetta ellei tuo mies sitten ala työstää ongelmiaan terapiassa tms. Se on ihan sun päätös haluatko elää loppuelämäsi tuollaisessa vuoristoradassa vai tahtoisiko ehkä mieluummin etsiä seesteisempää onnea.
Olet epätoivoinen. Hanki apua itsellesi. Tajuat itsekkin mikä tunne hallitsee suhdettanne
En usko että mies voi olla narsisti... ei hän niin hullu ole.. Ehkä samoja piirteitä löytyy mutta en nyt ihan narsistiks luokittelisi.. Meillä on usein hyviä hetkiä ja kausia. Mies on usein täydellinen herrasmies ja kärsii selvästi itsekkin riitelystä
Olen ajatellut suurentelenko asioita päänisisällä ja ylireakoin miehen mielen vaihteluihin ja sanomisii.. Sen myönnän että mies on kontrolloiva, pitää narut mieluusti omissa käsissään mutta kukapa ei.
En todellakaan tiedä itsekkään miksi avaudun. Voimat vain lopussa enkä halua ystävistäni kuormittaa ja pelottaa että he alkavat arvostella miestä tai puhuvat miehelle että olen kertonut tästä
Ap