Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille hyvä mieli mielenterveysongelmaisten haukkumisesta?

Vierailija
14.04.2015 |

Nämä haukkujat ovat samoja ihmisiä, jotka nauravat mielenterveysongelmaisille, jotka yrittävät elämässään eteenpäin. Näin olen sen nähnyt olevan.

Samat ihmiset, jotka pilkkaavat mielenterveysongelmaisia siitä, että he vain pyörivät ongelmaisiaan, nauravat mielenterveysongelmaisille, jotka yrittävät elämässään eteenpäin. Tällainen asennoituminen näkyy hyvin yleisenä mm. työpaikan kahvipöydässä.

Olisi kiva tietää, mitä mielenterveysongelmaisten pitäisi teidän haukkujien mielestä tehdä? On esimerkiksi aivan selvää, etteivät he saa töitä, jos heitä ei suosita terveiden kustannuksella. Kuitenkaan nämä haukkujat eivät ole valmiita tukemaan järjestelmää, jossa mielenterveysongelmaisia otetaan töihin ennen muita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun kyse on Tunkista! Oikea valtakunnan viihdyttäjä kaikessa kaheliudessaan :D :D

Vierailija
2/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä.

Olen ollut kohta vuoden työkyvyttömänä putkeen vaikean masennuksen ja traumaperäisten oireiden takia. En kehtaa melkein missään kertoa tästä, koska asennoituminen on luokkaa "no just, mikä sua muka vaivaa?". Nähtävästi jos saan tsempattua itseni esim. käymään kaupassa, on se jonkinlainen todiste siitä että loisin vaan Kelan rahoilla kotona.

...ikävä kyllä haukkujat eivät näe pääni sisälle, eivät koe todellisuutta kuten minä. Eivät näe joka yö kamalia painajaisia joista heräävät oksentamaan tai huutamaan kauhusta. Eivät syö päivittäin neljää lääkettä siinä toivossa että niistä olisi edes pientä apua krooniseen ahdistuneisuuteen, masennukseen jne. Päässä eivät heillä pyöri muistot, jotka normaali ihminen olisi jo unohtanut tai ainakaan ei jatkuvasti ajattelisi niitä vaikka tekisi mitä siinä samalla. Parisuhdekaan tuskin olisi koetuksella omien pelkojen ja tunnelukkojen takia vuodesta toiseen. Jne.

t. hyödytön pummi, joka haki tänään erityistuettuun opiskeluvalmennukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 13:03"]

Kiitos tästä.

Olen ollut kohta vuoden työkyvyttömänä putkeen vaikean masennuksen ja traumaperäisten oireiden takia. En kehtaa melkein missään kertoa tästä, koska asennoituminen on luokkaa "no just, mikä sua muka vaivaa?". Nähtävästi jos saan tsempattua itseni esim. käymään kaupassa, on se jonkinlainen todiste siitä että loisin vaan Kelan rahoilla kotona.

...ikävä kyllä haukkujat eivät näe pääni sisälle, eivät koe todellisuutta kuten minä. Eivät näe joka yö kamalia painajaisia joista heräävät oksentamaan tai huutamaan kauhusta. Eivät syö päivittäin neljää lääkettä siinä toivossa että niistä olisi edes pientä apua krooniseen ahdistuneisuuteen, masennukseen jne. Päässä eivät heillä pyöri muistot, jotka normaali ihminen olisi jo unohtanut tai ainakaan ei jatkuvasti ajattelisi niitä vaikka tekisi mitä siinä samalla. Parisuhdekaan tuskin olisi koetuksella omien pelkojen ja tunnelukkojen takia vuodesta toiseen. Jne.

t. hyödytön pummi, joka haki tänään erityistuettuun opiskeluvalmennukseen

[/quote]Mulla on kans traumaperäinen stressihäiriö ja olen saanut apua TRE-stressinpurkuliikkeistä, kannattaa googlata =)

Vierailija
4/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule hyvä mieli kenenkään haukkumisesta. Välillä kuitenkin tulee provosoiduttua sen verran, että vähän ikävästi tulee sanottua. Kuitenkin mielummin keskustelisin ihan asiallisesti.

Vierailija
5/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista miten ketjuun tuli ptsd:stä kärsiviä. Täällä nimittäin on kolmas.

Vierailija
6/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen ihminen haukkuu mielenterveysongelmaisia, joka haluaa siirtää huomion pois omista psyykkisistä vajavuuksistaan. Sellaisella ihmisellä on kova hätä ja pelko omasta paljastumisestaan, siksi paskaa heitellään toisten päälle. Rasittavia tapauksia. Arvostan enemmän sellaisia henkilöitä jotka hoitavat mielenterveyttään kuin noita piilomielisairaita jotka vain lyövät lyötyä ja antavat oman paskansa muhia itsensä sisällä.

Vierailija
7/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä. Tuollaiset ihmiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä. Siihen tyhmyyteen kuuluu se, että tuntee ylemmyyttä, kun voi jotakuta painaa alas. Tyhmyyteen kuuluu myös se, että kun ei ymmäretä jotain asiaa, mollataan sitä.

Vierailija
8/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:57"]

Kyllä, kun kyse on Tunkista! Oikea valtakunnan viihdyttäjä kaikessa kaheliudessaan :D :D

[/quote]

Oivoi, kun sä joskus putoat, on matka pitkä ja alastulo ankea. Ennemmin sairastava Tunkki, kuin omassa yltäkylläisyydessään mässyttävä egomonsteri.

Vierailija
9/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisen syrjinnän käsitteen sisäistäminen vaatii ihmisiltä koulutusta, siis todella paneutumista aiheeseen. Positiivinen syrjintä joka kohdistetaan mm. miehiin naisten kustannuksella ja mielenterveysongelmaisiin sellaisista kärsimättömien kustannuksella, ei mene perus-pekalle automaattisesti jakeluun. Se vaatii joko sitä että omakohtaisesti kokee syrjintää jossain ominaisuudessa (naisena, vammaisena, mielenterveysongelmaisena tms) tai opiskelee aihetta. Näille juntelle pitää vaan osata argumentoida oikein osallistavan yhteiskunnan hyödyistä.

Vierailija
10/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Oivoi, kun sä joskus putoat, on matka pitkä ja alastulo ankea. Ennemmin sairastava Tunkki, kuin omassa yltäkylläisyydessään mässyttävä egomonsteri.

[/quote]

Eiköhän tuo tunkkihihhuli ole jo kyydistä pudonnut monta vuotta sitten, kun ensimmäisen seiskatilauksensa teki ja sille tielleen jäi.

Vierailija
11/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kertonut tällä palstalla elämästäni kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa. "Vitun sekopää tapa ittes" on ehkä pahin kommentti mikä mulle on kirjoitettu. 

Vierailija
12/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:17"]

Valitettavasti omakohtaiset kokemukseni ovat osoittaneet suurimman osan tuntemistani mielenterveydeltään ongelmallisista olevan itsekkäitä, empatiakyvyttömiä, narsistisia ja muita hyväksikäyttäviä kiusaajia. En halua sellaisia loisia enää lähellekään minua ja asenteeni saattaa näkyä tahtomattani. Asiakseni en ole ottanut kenenkään haukkumista.

[/quote]

Aikamoista yleistämistä.

Vierailija
13/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:17"]

Valitettavasti omakohtaiset kokemukseni ovat osoittaneet suurimman osan tuntemistani mielenterveydeltään ongelmallisista olevan itsekkäitä, empatiakyvyttömiä, narsistisia ja muita hyväksikäyttäviä kiusaajia. En halua sellaisia loisia enää lähellekään minua ja asenteeni saattaa näkyä tahtomattani. Asiakseni en ole ottanut kenenkään haukkumista.

[/quote]

Aikamoista yleistämistä.

[/quote]

Ehkä, mutta monta kertaa luotin ja aina sain pettyä. Enää en joudu pettymään, kun en anna tilaisuutta pettää. Haluan lähelleni vain selväjärkisiä ihmisiä.

T.13

Vierailija
14/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on traumape. stressihäiriö, niin mistä olette sen saaneet?

Vierailija
15/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:34"]

Te joilla on traumape. stressihäiriö, niin mistä olette sen saaneet?

[/quote]Törkeä raiskaus ja törkeä pahoinpitely, näin ympäripyöreästi ja tiivistetysti kerrottuna. En halua avata tapahtumia sen enempää.

Vierailija
16/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:08"]

Olen joskus kertonut tällä palstalla elämästäni kaksisuuntaisen mielialahäiriön kanssa. "Vitun sekopää tapa ittes" on ehkä pahin kommentti mikä mulle on kirjoitettu. 

[/quote]

Tuu sylkkyyn.

Vierailija
17/17 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanmaannaista taas painetaan alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän