Mitä järkeä on tuhlata elämä TÖISSÄ?
En oo koskaan ollu duunis eikä mun mutsi eikä faijakaa. Silti on kummasti pärjätty iha hyvi. En ees tiedä millast on olla ku käy duunis tai porukat käy duunis. Varmaan ihan perseest ku pitää herätä yöllä ja menee koko päivä iha hukkaa eikä voi tehä mitä sattuu huvittaa.
Voitteha te niitä kulisseja rakentaa sil rahal mitä saatte duunist mut mä ainakin haluun nauttii elämäst. Meen ja elän miten haluun eikä kukaan määräile. Mageeta ku saa valvoo yöt ku silloi ei nukuta ja ei tarvi herää aamulla.
Tuli tos frendien kaa yöllä mielee et mitä järkee edes on käydä duunis??? Aika moni nautinto olisi jäänyt kokematta jos oltais duunissa. Mä haluun elää täysil ja nauttii joka päiväst.
Huoh, täytyyki tästä lähteä nukkumaan...
Kommentit (71)
No se on ihan perseestä, enkä tekisi päivääkään töitä jos olisi rahaa. Kahdesta pahasta (rahaton, työ) valitsen kumminkin sen työn. Esim. tykkään veneillä ja ajaa moottoripyörällä, ne on harrastuksia ei kulissia ja niitä on vaikea harrastaa työttömänä. Elämästäkin on vaikea nauttia jos pitää koko ajan penniä venyttää, ja mitään mukavaa ei voi ostaa. Toki jos riittää, että on kaapissa ruokaa ja vaatteet päällä, niin mitä sitä töitä sitten turhaa tekee..M33
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:19"]
Huono provo :D kukaan ei kirjoita oikeasti tuolla tavalla
[/quote]
Tämä voi olla provo, mutta tunnen henk.koht. kaksi ihmistä jotka ei ole tehnyt päivääkään töitä eikä meinaa tehdä. Heille riittää se mitä yhteiskunta maksaa. Molemmat on ihan supisuomalaisia ja valkolaisia.
Ps. ja minun tuntemat kaksi on tuskin ainoat Suomessa... #4
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:19"]Huono provo :D kukaan ei kirjoita oikeasti tuolla tavalla
[/quote]
Ei aina ainakaan nuori. Hyvä kirjoittaja, joka yrittää naamioida kielen nuorelle sopivaksi. Olisi ollut sopivaa kymmeniä vuosia sitten. Eikä silloinkin nkaan lauserakenteet jo kielessä kirjakielen mukaisia
Riippuu ihan ihmisestä. Minä tykkään matkustella kaukomailla ja asua luksus-tason hotelleissa, matkailubudjetti on vuodessa 30 000 kahdelle henkilölle. Jos en kävisi töissä, en voisi harrastaa rakastamaani matkailua. Matka bussilla lähiöstä kaupungin keskustaan kerran viikossa ei riittäisi sammuttamaan janoani kokea vieraita kulttuureja, vaikka mamuja paljon näkisikin.
Vaalitulokseksen perusteella sanoisin provolle, että ei jatkoon
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:19"]Huono provo :D kukaan ei kirjoita oikeasti tuolla tavalla [/quote] Ei aina ainakaan nuori. Hyvä kirjoittaja, joka yrittää naamioida kielen nuorelle sopivaksi. Olisi ollut sopivaa kymmeniä vuosia sitten. Eikä silloinkin nkaan lauserakenteet jo kielessä kirjakielen mukaisia
[/quote]
No emmä tiedä hei varmaan ku poltettiin hatsii
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:19"]
[/quote]
Tämä voi olla provo, mutta tunnen henk.koht. kaksi ihmistä jotka ei ole tehnyt päivääkään töitä eikä meinaa tehdä. Heille riittää se mitä yhteiskunta maksaa. Molemmat on ihan supisuomalaisia ja valkolaisia.
[/quote]Lahdesta?
Provo tai ei; kuka katuu kuolinvuoteella sitä, että ei ollut enempää työpaikalla?
Aika harva kai työtä vapaaehtoisesti tekee. Mutta jonkun on maksettava näitten loistenkin elämä omansa lisäksi.
Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:44"]Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen.
[/quote]
Ei suhtaudu. Kunhan jokainen maksaa elonsa itse.
Yhdestä kiljupöntöstä vetää monet kännit ja ruokaa saa ostettua kaupasta. Ihminen tulee vähällä toimeen. Vaikka suomessa makaisi vain sängyssä tekemättä mitään niin ei kuole. Samaa ei voi eläimet tehdä, ne kuolee tai hankkii ravintoa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:44"]Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen. [/quote] Ei suhtaudu. Kunhan jokainen maksaa elonsa itse.
[/quote]
Markkinataloudessa hyvin harva maksaa itse elintonsa, tietyillä kukaan ei tee niin. Markkinatalous perustuu siihen, että on olemassa tarpeeksi iso lammasten joka suostuu rahaa vastaan myymään porvarille persettä ja porvari taas suostuu luovuttamaan tuotoistaan sen verran, että ne lampaat pystyvätkin elämään jotenkuten. Se ei ole mitään itsensä elättäminsä; se on sitä, ettö porvari suostuu elättämään lampaat vastapalvelusta vastaan.
No ei varsinkaan kun on 500 000 työtöntä ja 10 000 työpaikkaa. Itse olen työtön ja kyllä mä ihan varmasti eri tavalla jo yrittäisin työllistyä, mikäli oikeasti olisi tarvetta, eli olisi niitä työpaikkoja ja tarvetta mun työlle. Tällaisessa asetelmassa vaan tuntuu niin turhalta vaivautua, kun tulen ihan hyvin toimeen sillä tuellakin ja ei kiinnosta taistella päästäkseen tekemään jotain hommaa jolla ei ole edes oikein mitään merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:44"]Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen. [/quote] Ei suhtaudu. Kunhan jokainen maksaa elonsa itse.
[/quote]
Markkinataloudessa hyvin harva maksaa itse elintonsa, tietyillä kukaan ei tee niin. Markkinatalous perustuu siihen, että on olemassa tarpeeksi iso lammasten joka suostuu rahaa vastaan myymään porvarille persettä ja porvari taas suostuu luovuttamaan tuotoistaan sen verran, että ne lampaat pystyvätkin elämään jotenkuten. Se ei ole mitään itsensä elättäminsä; se on sitä, ettö porvari suostuu elättämään lampaat vastapalvelusta vastaan.
[/quote]
Puuttuvat sanat:
Markkinataloudessa hyvin harva maksaa itse elintonsa, tietyillä argumenteilla kukaan ei tee niin. Markkinatalous perustuu siihen, että on olemassa tarpeeksi iso lammasten reservi joka suostuu rahaa vastaan myymään porvarille persettä ja porvari taas suostuu luovuttamaan tuotoistaan sen verran, että ne lampaatkin pystyvät elämään jotenkuten. Se ei ole mitään itsensä elättämistä; se on sitä, että porvari suostuu elättämään lampaat vastapalvelusta vastaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:44"]Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen.
[/quote]
Ei suhtaudu. Kunhan jokainen maksaa elonsa itse.
[/quote]
Alapeukuttajat haluavat minun käyvän töissä, että voin maksaa heidän mukavan elämänsä?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:44"]Ei siinä mitään järkeä olekaan. Suomalaiset ovat kuitenkin niin lammaskansaa, että suostuvat mukisetta porvarin palvelijoiksi ja tietysti käyttäytyvät agressiivisesti ja vihamielisesti niitä kohtaan, joita ei kiinnosta uhrata 50 vuotta elämästään porvarin intressien edistämiseen. [/quote] Ei suhtaudu. Kunhan jokainen maksaa elonsa itse. [/quote] Alapeukuttajat haluavat minun käyvän töissä, että voin maksaa heidän mukavan elämänsä?
[/quote]
Alapeukuttajat alapeukuttavat sun tekopyhää hurskastelua.
Minulla on työ, joka oikeasti tuo sisältöä elämään ja esim aivoille haastetta sekä kivoja ihmisiä ja matkustamista. Ketutusta myös, mutta en viihtyisi kotona.