Mies on ryypännyt joulusta asti kaljaa, ei puhu mitään, huutaa vaan ja eilen sammui pöydän alle
En kestä enään päivääkää 😞 Mies vain mittaa kaljaa ja huutaa ja hakkaa eikä koskaan puhu tunteistaan mitään. Hirveän passiivisaggressiivinen suhde ja kaikki johtui siitä että ostin lapselle Lidlistä 3,29 maksaneen joululahjan vaikka sillä olisi kuulemma saanut kaljaa. Nyt se mies on sammunut pöydän alle ja minä olen turvakodissa, tosin lapsi jäi kotiin kun en siinä kiireessä ehtinyt. Antakaa vertaistukea pliis 😢
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuossa tilanteessa äiti pelastaa aina lapsensa mukaansa.
Sinä et tiedä miten kauheaa elämäni on tämän miehen kanssa! Jatkuvaa henkistä väkivaltaa kun se huutaa ja hakkaa!
Ap
Eroa ja hanki lähestymiskielto viipymättä, heti eropaperit vetämään kun arkipäivä tulee.
Koeta päätää,milloin sammui pöydän alle ekaksi eilen ja sitte nyt :-)
Vierailija kirjoitti:
5/5 Tällaisia kohtaloita on Suomessa miljoonia, naisviha on levinnyt kaikkialle ja toksiset miehet eivät puhu mistään, hakkaavat vain!
Se on naisille oikein.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet turvassa, ajattele sitä. Minulla oli täsmälleen samanlainen suhde, josta onneksi pääsin ihanan naapurin lesbopariskunnan avustuksella pois. Nykyään asun kommuunissa naisten kanssa. Ette tiedä miten ihanaa on olla pois suhteesta! Tsemppiä ap!
Pysykää vain poissa ihmisten ilmoilta. Naiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
1,5/5- tuo Lidlistä ostettu halpislahka ja kaljalla sammuminen vei uskottavuutta tarinalta.
NaIsViHaNäKyVäKsI
Selvästi taas miehen tekemä aloitus. 0/5
Olen varakas mies joten saisin vaimon milloin vain haluaisin. Juuri tuollainen piestävä vaimo olisi paras. Aamulla aina kun tinttaisi sitä nyrkillä turpaan niin vot!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on tuollaisia, olen niin onnellinen ettei elämässä ole koskaan ollut yhtään miestä janolen vannoutunut vela.
Naiset ovat kuvottavia lehmiä joita pitää silloin tällöin lyödä.
4/5, yksi lisäpiste tuli, kun unohti lapsen kotiin, kun ei kiireessä ehtinyt.