Sara Forsbergin uusi single Spotifyssä - mitä mieltä?
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
Kommentit (145)
Käsittääkseni Sara olisi halunnut tehdä enemmän soulin tyyppistä musiikkia, mutta minkäs teet kun käsky käy levy-yhtiöstä että tällaista poppia nyt tehdään. Todella valitettavaa, mutta itselleni tulee tuosta autotunetetusta äänestä lähinnä mieleen Rebecca Black ja Heidi Montag (flopanneita muusikon uraa yrittäneitä kumpikin).
Muistaakseni Saran itsensä tai managerinsa mukaan tämä biisi oli menossa "isoille artisteille", ja saivat kovasti taistella että saatiin biisi Saralle. Tiedä sitten.. -AP
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:52"]
Mä en tajua miksi siitä tehtiin SAAra. Koska jenkeissähän se ääntyy Sara. Ihan naurettavaa. Kohta kuuntelen ja palaan sitten kertomaan viiltävän analyysini. ;)
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, eikös se ole oikeastikin Sara ja se sopisi kansainvälisillekin markkinoille paremmin.
Voiko kappaletta kuulla muualta kuin Spotifystä? En löytänyt ainakaan YouTubesta. Minulla ei ole Spotify Premiumia ja siksi mobiilissa ei tuon kappaleen kuuntelu jostain syystä onnistu.
Minusta se hänen Instassa aiemmin käyttämä SMO-nimi olisi ollut kivempi (kuulostaa hyvältä lausuttuna) ja persoonallisempi artistinimi. Lyhennys Smokahontasista, ja siitä nimestähän hänet muistetaan. Sielukkaalta ja rennolta kuulostava Smo olisi sopinut myös soul-/r'n'b-artistille, jos haluaisi myöhemmin vaihtaa musiikkityyliä. Saara on liian tylsä artistinimi eikä edes ole järkevä, koska oikea nimi on Sara.. plaah.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:58"]
Voiko kappaletta kuulla muualta kuin Spotifystä? En löytänyt ainakaan YouTubesta. Minulla ei ole Spotify Premiumia ja siksi mobiilissa ei tuon kappaleen kuuntelu jostain syystä onnistu.
[/quote]
No ainakin iTunesissa näytti jo olevan, pystytkö sieltä kuuntelemaan näytteen? Mutta YouTubeen varmaan tulee päivän aikana.
Sara olisi varmaan halunnut pitää SMO:n artistinimenä, mutta se oli jo rekisteröity jollekin muulle. Niin sanoi ainakin YouTube-videollaan.
Kuuntele ne mainokset siellä spotifyssä ensin.
Toivottavasti Sara saa vielä mahdollisuuden tehdä oikeasti omannäköistään musaa..
Pilas mahdollisuutensa nyt. Me is Very sory.
Ajattelin ihan uteliaisuudesta ladata spotifyn pitkästä aikaa jotta pääsisin kuuntelemaan Saran biisiä, mutta en mä pääse edes kirjautumaan, vaikka tein uuden tilinkin. Perkele.
No huhhuh. Kamala. Mutta ei kai tän tason artistille olekaan tarjolla kuin jotain ihan pilipali ylijäämä ö-puolen vessassa 3.4 promillen laskuhumalassa oksun lomassa vihellettyjä biisejä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 01:09"]
Sara olisi varmaan halunnut pitää SMO:n artistinimenä, mutta se oli jo rekisteröity jollekin muulle. Niin sanoi ainakin YouTube-videollaan.
[/quote] SMOsta tuli minulle ainakin heti mieleen schmo, ei kovin imarteleva.
Kuulostaa siltä, että kohderyhmänä on tarhaikäiset tai alakoululaiset tytöt.
Tää biisi kuulostaa siltä, että on muutamalla donalla käyty tekemässä biisi ja kohta pliisu video, KRÖHÖM isin rahoilla.
Villityksen aloitti Friday renkutus.
Sen jälkeenhän näitä vastaavia on pompahtanut maailmalle tuon tuosta, kun pikkulikat tahtoo hetken starailla. Niitä jaellaan sitten omilla synttäreillä lähtiäislahjaksi.
Tässä biisissä ei ollut mitään ideaa, oli paljon touhua siellä ja täällä. Kyllä tunea liikaa, väärissä paikoissa. Ei Saran laulutaidon niin surkeat ole, että sitä pitää tunettaa. Enemmän kertoo rahanhimoisesta lahjattomasta tuottajasta. Toki tunea voi käyttää myös tehokeinona, mutta ei näin!
Sara osaa laulaa ja nuori ihminen voi aina kehittyä. Eihän tästä biisistä ole edes yhden hitin ihmeeksi. Meneekö meille suomalaisille yhä kaikki, mitä jenkeissä on tehty? EI!
Nro 6 on puhunut. ;)
Hyvä aloitus mimmiltä. Uskon, että Sarasta voidaan odottaa vielä suuria! Vaikuttaa naiselta, jolla on asenne kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:22"]
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
[/quote]
En ole musiikista mitään mieltä mutta sana 'KIELINAINEN' pitäisi KIELTÄÄ LAILLA.
Voiko biisin kuunnella jostain muualta kuin Spotifystä? En millää muista tunnuksiani!!! :D:D
Mä en tajua miksi siitä tehtiin SAAra. Koska jenkeissähän se ääntyy Sara. Ihan naurettavaa. Kohta kuuntelen ja palaan sitten kertomaan viiltävän analyysini. ;)