Sara Forsbergin uusi single Spotifyssä - mitä mieltä?
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
Kommentit (145)
Siis vittu mitä paskaa :D :D No, mitäpä muuta tollaselta pissikseltä voi odottaa :D kuolen nauruu :D
No niin tällaista musa nykypäivänä on. Näiden kipaleiden esittäjät erottuvat vain siitä, kuka uskaltaa vilauttaa enemmän tai kuka on pervompi. Kuka muistaa Nicki Minajin muusta kuin uhkeasta alapäästään tai vielä uhkeammasta yläkropastaan. Siis Saara pikkuinen, rinnat esiin, stringit syrjään ja tatskoja kiireestä kantapäähän ja ei pahitteeksi ole parit hämärässä kuvatut blo jobitkaan, siitä se ura urkenee.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:13"]Onko tulossa video? Se pelastais, jos on smo-hauska.
[/quote]
Ei Pelasta. Oli meinaan samaa tasoa biisin kanssa.
rasittava kappale, ei kyllä tule menestymään tämmöisellä musiikilla.
Mun hostlapset sanoi: "kauhee, mulle tulee päänsärky".
T. Au pairina jenkeissä, ja näiltä noita järkyttäviä renkutuksia varsinkin löytyy
No huh heijaa tota musiikkivideota! En ois uskonut et musiikissakin jatkaa tolla staililla kun lahjoja olis ihan vakavasti otettavaan uraan. Mut jos haluaa olla tappiin asti pelle ja joku lastenkutsustara niin mikä siinä.
Hukatulta talentilta vaan alkaa haiskahtaa, harmi.
haha, mahtava julkaisuajankohta tuolla videolla suhteessa näihin tän päivän uutisiin: http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015042219559920_ul.shtml
Turha tota musiikkivideota on kauhistella, toi on vain vähän tavallista hienompi lyriikkavideo. Jos toi biisi saa Amerikassa nostetta, niin varmaan siitä tehdään ihan oikeakin video.
Oliko tossa videossa "kielinainen" -ajatusta, kun oli käännetty tekstissä sanat useammalle kielelle?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:22"]
Oliko tossa videossa "kielinainen" -ajatusta, kun oli käännetty tekstissä sanat useammalle kielelle?
[/quote]
Suomenkielisessä tekstissä: "Mun mielestä oot tssi makee" (miksei lue tosi makee). Enkö ymmärrä nuorisokieltä? Onko tuossajoku vitsi? Vai vaan typo?
Miksi tarvitaan lyriikkavideo kun siinä hoetaan vain sitä samaa. Ei kaikkea tekstitetty.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:27"]
Miksi tarvitaan lyriikkavideo kun siinä hoetaan vain sitä samaa. Ei kaikkea tekstitetty.
[/quote]
Yleensä niitä tehdäänkin vain sen takia, että on jotain laittaa youtubeen ja vevoon kun ei haluta laittaa rahaa oikeaan videoon tai kun oikea video ei ole vielä valmis.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:18"]Itse tykkäsin kappaleen musiikista. sanat olivat aika helpot mutta täytyy muistaa että tämä oli vain sinkku ja että levyllä luultavasti tulee olemaan biisejä joista kuulee selvemmin kuinka hyvä laulaja hän oikein on :) Suomalaisien täytyy aina valittaa jokaisesta asiasta... miksi ei oltaisiin vaan ylpeitä siitä että ensimmäinen suomalainen 20 vuotias nainen saa tehdä musiikkia isossa levytysfirmassa jenkeissä!
[/quote]
no joo jos yhtään seuraa Saran instagram tiliä niin näkee että vaikka hän on jenkkiläisen levytysfirman listoilla niin hänellä on suomalaiset bändijäsenet. Ja suurin osa muistakin ihmisistä ovat ihan suomalaisia jotka pyörivät hänen ympärillään. Eli tästä voi jo päätellä ettei tuo jenkkifirma satsaa Saran uraan kovinkaan paljon. JA ainakin monet ulkomaiset fanit eivät voineet kuunnella biisiä netistä koska se ei ollut saatavilla heidän maassaan. Joten rajattu ilmeisesti näitä maissa jossa single on kuunneltavissa.
Ihan oikeesti. Luulin, että kaiken hehkutuksen jälkeen Sara julkaisisi jonkin herkän tai sitten rokahtavan biisin, mutta ei. Ihan kamala poppi sähellys! Ja tuo video, voi ei...ihan halvalla väsätty koko juttu. Ja tuo video sai aikaan sen, että luulin ekaks tota koko laulua vitsiksi. Kun sara pelleilee tuossa. Ja tuskin oli tarkoitus, että jotkut luulevat laulua vitsiksi. Joka ikinen, jolla on vähäänkään laulunääntä vois tehä tuollasen laulun. Ääntä vaan muutetaan ja siinä. Nyt kyllä täytyy koko tuontantotiimin katsoa itseään peiliin. Ehkä Suomessa kaikki teinit ja pikku lapset ostavat levyn, mutta siihen se varmaan sitten jääkin. Itse en ainakaan mistään hinnasta osta levyä. Mielenkiinnosta voin kuunnella netistä biisit, mutta vain sen takia, että toivon todellakin että loput levyn lauluista ovat jotain aivan muuta. Mutta pelkään kyllä, että ne ovat samaa renkutusta, koska yleensähän singleillä myydään koko levyä. Ja tämä single ei kyllä vakuuta minua.
Tällaista se musabisnes on nykyään. Varsinkin jenkeissä. Todella moni lahjakas artisti on päätynyt tekemään sitä samaa mainstream purkkapoppia mitä tulee joka tuutista. Se kertoo myös siitä, että valtaosa ihmisitä on massan mukana meneviä idiootteja. Saralla hyvä ääni, mutta koko ura pilattu jo alkumetreillä. Tämä singlekin oli aivan kauhea, eikä tee saralle yhtään oikeutta. Mutta tätä se on.. Hyvät laulajat myyvät itsensä levy-yhtiöille, jotta saavat sen uran josta aina unelmoitu. Joskus ei vaan kaikkeen kannata mennä mukaan, vaikka taitoa löytyykin, Koska tulos on nykyään tämä...
Mun mielestä toi biisi on kokonaisuudessaan ihan hyvä, mutta noi "I think you're really cool, I like u a lot" kertosäkeet ois voitu jättää pois tai keksitty jotain parempaa tilalle... siis muuten tosi kaunis ääni (vähän liikaa autotunea kylläkin) ja siis Sara on kyllä todella lahjakas, näköjään pääsee jopa noihin ariana grande tyylisiin whistle tones ääniin (mikä liekään suomeksi) eli tosi korkealle, tota kantseis hyödyntäää, innolla kyllä odotan muita julkasuja
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 02:18"]Onneksi monet on antaneet suoraa palautetta Saran instagramiin ja ilmaisseet pettymyksensä (autotune huono idea, Saran oma ääni ei kuulu, kaivataan sielukkuutta enemmän, Sara pystyisi niin paljon parempaan, talent menee hukkaan, jne). Toivottavasti Sara lukee kommentit ajatuksella.
[/quote]
En sitten tiedä kuinka paljon Sara itse on saanut vaikuttaa noihin miksauksiin ym. varmaan levy yhtiö loppupeleissä hionut nuo kappaleet miten halunnut paljoakaan Saralta kysymättä.