Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUPAKOITSIJAT!

Vierailija
26.03.2015 |

Miksi jotkut tupakoitsijat haisevat niin voimakkaasti ja jotkut eivät? Haisetko sinä ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että riiippuu myös vahvuudesta. Laimea tupakka haisee lyhyimmän aikaa kun taa punainen tuntuu haisevan paljon kauemmin!

Vierailija
2/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI VIELÄKÖ 2015 JOKU TOSIAAN TUPAKOI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä tai autossa polttaminen ainakin saa hajun pinttymään? En tiedä haisenko, ei ole kukaan ainakaan huomauttanut..

Vierailija
4/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:50"]Sisällä tai autossa polttaminen ainakin saa hajun pinttymään? En tiedä haisenko, ei ole kukaan ainakaan huomauttanut..
[/quote]

Haiset. En minäkään tupakoitsijoille huomauta hajusta vaikka se lähes silmiä kirvelee.

Vierailija
5/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ainakaan haise. Ei tosin polta kuin pari päivässä. Itse en polta, joten haistaisin kyllä.

Vierailija
6/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan askin päivässä ja kyllä haisen. En ole pessyt viikkoon hampaitakaan.

Vierailija
7/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, haisenko. Luultavasti. Haistan silti, jos joku toinen polttaja haisee enemmän.

Vierailija
8/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poltan aina pihalla mutta varmasti haisen minäki. Varmasti seki tekee kuinka tiuhaan poltat ja kuinka usein siistiytyy(suihku ja vaatteiden vaihto...)

Vierailija
9/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:51"]

En tiedä, haisenko. Luultavasti. Haistan silti, jos joku toinen polttaja haisee enemmän.

[/quote]

No voin kertoa, että haiset ihan varmsti. Toiset tupakoitsijathan ne haisevat...

Vierailija
10/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sitä itse tiedä jos haisen, luultavasti kyllä, etenkin kun poltan lasitetulla parvekkeella sekä autossa (ikkuna tietysti auki muttei se paljoa lohduta).
Kaiken kaikkiaan kulutettu aihe. Urheilija haisee heti urheiltuaan, hajuvedet haisee, vauva kakkavaipassa haisee

Vierailija
11/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:57"]Enhän minä sitä itse tiedä jos haisen, luultavasti kyllä, etenkin kun poltan lasitetulla parvekkeella sekä autossa (ikkuna tietysti auki muttei se paljoa lohduta).
Kaiken kaikkiaan kulutettu aihe. Urheilija haisee heti urheiltuaan, hajuvedet haisee, vauva kakkavaipassa haisee
[/quote]

...pulsut haisee ja kahvihengitys haisee. Mikä on sallittua haisemista, tarvitseeko haistella?

Viesti karkasi keskeneräisenä:)

Vierailija
12/12 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva nainen ja pissainen pillu on taivas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme