Sara Forsbergin uusi single Spotifyssä - mitä mieltä?
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:49"]Eikä edes tunnistaisi Saraksi ellei tietäisi.
[/quote]
Totta!
Toivon todella että Ur Cool on vain joku vitsi..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 01:04"]
Minusta se hänen Instassa aiemmin käyttämä SMO-nimi olisi ollut kivempi (kuulostaa hyvältä lausuttuna) ja persoonallisempi artistinimi. Lyhennys Smokahontasista, ja siitä nimestähän hänet muistetaan. Sielukkaalta ja rennolta kuulostava Smo olisi sopinut myös soul-/r'n'b-artistille, jos haluaisi myöhemmin vaihtaa musiikkityyliä. Saara on liian tylsä artistinimi eikä edes ole järkevä, koska oikea nimi on Sara.. plaah.
[/quote]
Mä ymmärsin yhden hänen vloginsa perusteella että SMO olisi ollut jo varattu ja oli vähän ongelmia löytää sopiva ja VAPAA artistinimi.. tiedä sitten.. :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:52"]
Mä en tajua miksi siitä tehtiin SAAra. Koska jenkeissähän se ääntyy Sara. Ihan naurettavaa. Kohta kuuntelen ja palaan sitten kertomaan viiltävän analyysini. ;)
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, eikös se ole oikeastikin Sara ja se sopisi kansainvälisillekin markkinoille paremmin.
[/quote]
Koska taiteilijanimen voi varata ja sara ei ollut vapaana.
Saara saisi laulaa mun mikkiin koska vaan. Mies21
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:52"]
Mä en tajua miksi siitä tehtiin SAAra. Koska jenkeissähän se ääntyy Sara. Ihan naurettavaa. Kohta kuuntelen ja palaan sitten kertomaan viiltävän analyysini. ;)
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, eikös se ole oikeastikin Sara ja se sopisi kansainvälisillekin markkinoille paremmin.
[/quote]
Koska taiteilijanimen voi varata ja sara ei ollut vapaana.
[/quote]
Sori, mutta ei tuollaista yleistä norminimeä kuin Sara voi kyllä millään rekisteröidä tuotemerkiksi.
Tämä kuulostaa siltä kuin olisi yritetty yhdistää Die Antwoordia tusinateinipoppiin. Biisistä kuulee että sitä on väännetty liian pitkään, kaikki spontaanius ja aitous on kadonnut. Tekijät ovat tulleet kuuroiksi omalle viisulleen. Tytöllä riittäisi lahjoja ja persoonallisuutta mihin vaan, todella valitettavaa että musiikkiura lähti tällaisella tuhnulla käyntiin. Toivottavasti ura kuitenkin jatkuu ja paremmalla materiaalilla.
Pitää kirjautua sillä käyttäjätunnuksella. Itekki pähkäilin, ei toiminu sähköp osotteella. Toivottavasti auttaa :)
Lips did not sync with the music. Korvia koskee.
Miten on otettu vastaan USA:ssa. Tietääkö kukaan?
Toivotaan nyt että tämä oli vaan joku epätoivoinen promokikka ja Saralta tulisi oikeaa musiikkia jatkossa :/ Mitä varten hänellä muuten olisi sitä bändiä jos hän vain laulaa tälläistä tietokonepaskaa? Ehkä levylle tulee yksi biisi joka genrestä?? Pliiis?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:45"]
[/quote]EI.VITTU.MITÄ.PASKAA
Antakaas kun arvaan, tää Sara on varmaan sitä älymystöä jotka eivät persulaisia ali-ihmisiä tunne ja hengailee vain kristakososten ja muiden maailman kulttuuria tuottavien kosmopoliittien kanssa. Voisi jopa sanoa, että he ovat Kulttuuri.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 06:21"]
Musavideo biisiin.
[/quote] aivan vitun paska D:
[/quote]
Ei ole virallinen musiikkivideo, se julkaistaan vasta toukokuussa. Tämä on ns. lyric-video, joka on nykyään tapana julkaista pari viikkoa ennen varsinaista videota.
Naurattaa, siis selitteletkö biisin tasoa sillä ettei ole vielä varsinainen video? Mitä
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 06:21"] Musavideo biisiin. [/quote] aivan vitun paska D: [/quote] Ei ole virallinen musiikkivideo, se julkaistaan vasta toukokuussa. Tämä on ns. lyric-video, joka on nykyään tapana julkaista pari viikkoa ennen varsinaista videota.
[/quote] Taman naytteen kuultuaan/nahtyaan sitten pitaisi ostaa se varsinainen?? How stupid do you think I am?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:45"]
[/quote]EI.VITTU.MITÄ.PASKAA
Antakaas kun arvaan, tää Sara on varmaan sitä älymystöä jotka eivät persulaisia ali-ihmisiä tunne ja hengailee vain kristakososten ja muiden maailman kulttuuria tuottavien kosmopoliittien kanssa. Voisi jopa sanoa, että he ovat Kulttuuri.
[/quote]
Tokihan Sara Forsberginkin olemassaolo pitää jotenkin saada vihervasureiden syyksi.
Sen sieraimet leviää jotenki oudosti joissain kohdissa. Ja huulisynkka ei toimi. Mut ihan pirtsakka.
Kamala :( minäkin petyin. Eikä edes tunnistaisi Saraksi ellei tietäisi.