Sara Forsbergin uusi single Spotifyssä - mitä mieltä?
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:36"]Ei kyllä oikein erotu tämänpäivän muusta samantyylisestä musasta, liikaa on kyllä efektiä äänessä. Minä odotin hieman konservatiivisempaa kamaa, siis sellaista rockahtavampaa ja puhtaampaa soundia ja laulua, oikeita soittimia. Näitä on 13 tusinassa, valitettavasti. Saran äänikin jää tuossa kaiken ylimääräisen sälän jalkoihin. Kyllä siinä ihan hyvää äänenkäyttöä on kuultavissa, mutta se upea ääni olisi saanut olla ihan etusijalla. Itse kappale on kyllä täysin mitäänsanomaton tekele. Odotin kyllä myös parempaa.
[/quote] tulloo ihan katy Perry mieleen!!!
Aika hassu juttu että Sara kirjoitti ig tilillään että ei tykkää Suomen euroviisuesiintyjästä ja yhtyeen laulusta yhtään, mutta kyllä siinä laulussa on sentään edes kunnon sanoma!
Ei toisella kuuntelulla enää ihan niin kamala olllut, mutta eipä jää soittoon. Ärsyttävä rallatus ja Saran äänikin, jossa muuten varmasti potentiaalia, saatu kuulostamaan tässä suurimmaksi osin rasittavalta.
Yhden hitin ihme kuraa...kohta tullaan maitojunalla kotiin!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:35"]
Yhden hitin ihme kuraa...kohta tullaan maitojunalla kotiin!
[/quote]
No eihän tuota nyt voi yhden hitin ihmeeksi sanoa, kun ei ole hittibiisiä vielä nähnytkään.
Mutta älkää nyt vielä sanoko, että yhden huono kappaleen perusteella on koko potentiaalinen ura pilalla. Kukaan ei taida (onneksi) enää muistaa esimerkiksi Tori Amosin ensimmäistä levyä. Pakko linkittää, on meinaan sen verran hämmentävä kokemus tämä kappale ja video:
Onko tuota biisiä promottu jotenkin jo Amerikassakin tai muualla maailmassa vai luotentaanko vaan, että kyllä ne Saran Youtube fanit tämän löytää ja supertähti on valmis?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 06:21"]
Musavideo biisiin.
[/quote] aivan vitun paska D:
Ajattelin ennen biisin kuulemista, että kateelliset ne vaan määkyy ja valittaa. Mutta apua... Ihan kamalahan se oli. :(
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:30"]Sen sieraimet leviää jotenki oudosti joissain kohdissa. Ja huulisynkka ei toimi. Mut ihan pirtsakka. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:25"] Tässä upea! [/quote] Aivan mahtava Sara tässä! Mihinhän se jäi? Ääntä olisi
[/quote] siis.. Paljon parempi kuin esim Amy Winehouse!
[/quote]
Upea...
Asun Usassa eikä täällä kukaan ole edes kuullutkaan Sarasta. Itsekin sain hänestä tietää iltiksen kautta. Tämä maa on täynnä julkkispyrkyreitä joten Saran kaltaisia musabisneksessä yrittäviä riittää.
Tosi pettymys. Kuunteleehan tuon kerran tai kaksi, mutta päänsäryn saa enemmästä.
Nii-ih, kukakohan täällä on sairas...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 05:52"]
Olen ikäväkseni pannut merkille että Sarankin musaan/videoihin/promokuviin on ilmaantunut selviä okkultistisia merkkejä... esim instassa baphomet, videoissa pyramidi, promokuvissa "all seeing eye" ja "666"... huokaus. Oliko hintana kenties sielu?
(Jos jollekulle uutta informaatiota tsekkaa vigilant citizen . com)
[/quote]
Taas Illuminati valjastanut yhden nousevan tähden joukkoihinsa. Hyvä, että olet varuillasi ja varoitat muita asiasta!
Olen ikäväkseni pannut merkille että Sarankin musaan/videoihin/promokuviin on ilmaantunut selviä okkultistisia merkkejä... esim instassa baphomet, videoissa pyramidi, promokuvissa "all seeing eye" ja "666"... huokaus. Oliko hintana kenties sielu?
(Jos jollekulle uutta informaatiota tsekkaa vigilant citizen . com)
Tykkään tyypistä, mutta tämä on todella mitäänsanomaton renkutus. Odotin paljon parempaa.
Ei kyllä oikein erotu tämänpäivän muusta samantyylisestä musasta, liikaa on kyllä efektiä äänessä. Minä odotin hieman konservatiivisempaa kamaa, siis sellaista rockahtavampaa ja puhtaampaa soundia ja laulua, oikeita soittimia. Näitä on 13 tusinassa, valitettavasti. Saran äänikin jää tuossa kaiken ylimääräisen sälän jalkoihin. Kyllä siinä ihan hyvää äänenkäyttöä on kuultavissa, mutta se upea ääni olisi saanut olla ihan etusijalla. Itse kappale on kyllä täysin mitäänsanomaton tekele. Odotin kyllä myös parempaa.
Saran todellinen ääni kuului oikeastaan vasta ihan lopussa, viimeisessä lauseessa.. Itsekin odotin vähän erilaista biisiä.
En ole vielä kuullut, mutta jo pelkän sinkun nimen ja kannen perusteella petyin.. "UR Cool" kuulostaa todella nololta ja epätrendikkäältä "nuorisokieleltä", joka ei tippaakaan vetoa enää tämän päivän nuorisoon. Sinkun kansi on kuin joku huono Katy Perry -kopio. En ymmärrä. Saralla olisi kaikki mahdollisuudet luoda hyvä ura (todella, todella upea lauluääni, joka taipuisi mihin genreen tahansa. lisäksi hän on kaunis ja luonteeltaan ulospäinsuuntautunut), mutta miksi mennään sieltä mistä aita on matalin? Tulee mieleen Tyttö sinä olet tähti - leffa, jossa levy-yhtiö pakottaa laulajan tekemään umpisurkean, massasta erottumattoman pop-levyn.
Kuuntelin tuon kappaleen nyt uudelleen, ja hemmetti, korvamatohan se on. Typerä kappale, mutta jos totta puhutaan, en keksi esim. Britney Spearsiltä yhtään kappaletta, joka EI olisi yhtä typerä.
Joten eiköhän se riipu ihan tuurista ja markkinointisysäyksestä, tuleeko tästä jonkin tason hitti vai pelkkä suutari. Kappaleen musiikillisilla ansioilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä, kunhan se on tarttuva.
Toivon Saralle kaikkea hyvää. En minä ainakaan panisi yhtään pahakseni, jos Suomella olisi oma kansainvälinen poptähti - olkoon musiikki kuinka hölmöä tahansa.