Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällainen on ihannemieheni

Vierailija
20.04.2015 |

Mukava, kiva, kohtelias, tulee toimeen omillaan, pitää huolen itsestään, ymmärtäväinen, suvaitsevainen, ei tuomitse herkästi ja pikkujuttujen takia, älykäs ja kiinnostunut maailman menosta, ei pelaile ihmissuhdepelejä, kunnioittaa muita ihmisiä ja eläimiä. Kuulostaako liian vaativalta?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/85 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta liian vaativalta. Ihan normaaleja vaatimuksia, mitä ihmettä te selitätte "prinsessavaatimuksista"? Pitäisikö ottaa kuka tahansa vaikka arvot olisi aivan toisenlaiset kuin itsellä? Ettei vaan tarvi olla yksin?

Joskus mietin tällä palstalla käydessäni erityisesti, että oma mieheni on varsinainen helmi. Hän on juuri sellainen, mitä mieheltä toivon. Arvomme ovat samanlaiset, keskustelemme paljon, meillä on hauskaa yhdessä ja viihdymme yhdessä. Pidän hänen ominaisuuksistaan ja ulkonäöstään. Mikään piirre itsessään ei ärsytä, vaikka toki osaamme myös riidellä tai kinastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä! Kyllä voi olla vaativa, jos itsekin on fiksu tyyppi. Eihän se jonkun tollon kanssa onnistuisi se suhde kuitenkaan.

Vierailija
64/85 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin isot vaatimukset miehestä, että tulen viettämään lopun elämää yksin.
Ja itse olen ylipainoinen wt nainen.

Vierailija
65/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:33"]

Mukava, kiva, kohtelias, tulee toimeen omillaan, pitää huolen itsestään, ymmärtäväinen, suvaitsevainen, ei tuomitse herkästi ja pikkujuttujen takia, älykäs ja kiinnostunut maailman menosta, ei pelaile ihmissuhdepelejä, kunnioittaa muita ihmisiä ja eläimiä. Kuulostaako liian vaativalta?

[/quote]

Nuo oli niitä toisen kierroksen vaatimuksia. Naisilla on tapana listata ominaisuuksia miehille mitkä kuulostaa kivalta ja ei tule kenellekään paha mieli. Mutta tosiasiassa unohdit mainita ne ensimmäisen kierroksen vaatimukset, jotka tulee läpäistä. Eli miehen tulee olla pitkä, tumma, ja komea, menestynyt, suosittu muitten naisten silmissä, jännittävä, huumorintajuinen, hyvä sängyssä, dominoiva, hyvä palkka ja työ, jne. Miehen tulee siis läpäistä ensimmäisen kierroksen vaatimukset ja sitten vasta katsotaan nuo sinun kuvailemasi toisen kierroksen vaatimukset.

Vierailija
67/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:33"] Mukava, kiva, kohtelias, tulee toimeen omillaan, pitää huolen itsestään, ymmärtäväinen, suvaitsevainen, ei tuomitse herkästi ja pikkujuttujen takia, älykäs ja kiinnostunut maailman menosta, ei pelaile ihmissuhdepelejä, kunnioittaa muita ihmisiä ja eläimiä. Kuulostaako liian vaativalta? [/quote] Nuo oli niitä toisen kierroksen vaatimuksia. Naisilla on tapana listata ominaisuuksia miehille mitkä kuulostaa kivalta ja ei tule kenellekään paha mieli. Mutta tosiasiassa unohdit mainita ne ensimmäisen kierroksen vaatimukset, jotka tulee läpäistä. Eli miehen tulee olla pitkä, tumma, ja komea, menestynyt, suosittu muitten naisten silmissä, jännittävä, huumorintajuinen, hyvä sängyssä, dominoiva, hyvä palkka ja työ, jne. Miehen tulee siis läpäistä ensimmäisen kierroksen vaatimukset ja sitten vasta katsotaan nuo sinun kuvailemasi toisen kierroksen vaatimukset.

[/quote]

Höpö höpö. Ap

Vierailija
68/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:02"]

Oletko itse samanlainen? Naisilla on kumma prinsessaharha, joka oikeuttaa tekemään listauksia miehistä.

Itsellään heillä on harvoin mitään annettavaa. Pyhä Vulva ei ole maapallon keskipiste.

[/quote]

Mitä helvetin oikeutusta kukaan tarvii keneltäkään tehdäkseen listoja?

[/quote]

Niin, eli Pyhä Vulva riittää siihen, että nainen saa vaatia mieheltä kohtuuttomia, antamatta mitään vastineeksi?

[/quote]

Mitä kohtuutonta tuossa on, ihan normaaleja sivistyneen miehen kriteerejä nuo on. Jollekin työttömälle peräkammarin pojalle tuollainen lista kuulostaakin varmaan aivan utopistiselta...

Vierailija
69/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hah kun oli feikki lista !! OIKEAN AV mamman kriteerit on: ISO MUNA, ÄLYTTÖMÄN KOMEE ja RIKAS. Ai niin vielä yks vaatimus eli ISO MUNA.

Enhän vaadi liikoja enhän ??

Vierailija
70/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Veikkaanpa että tuollainen mies ei kelpaisi, jos olisi vaikka vähän ujo tai ei olisi komea.

Vierailija
71/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kuulostaako liian vaativalta, kun nuo listatut ominaisuudet ovat subjektiivisia.

Vierailija
72/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen kuvailemasi mies, aivan täysin. Veikkaanpa vaan ettet silti kiinnostuisi minusta. No ei se mitään olen naimisissa mutta on meitä.

Mies25

Vierailija
73/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:53"]

Olen juuri tuollainen kuvailemasi mies, aivan täysin. Veikkaanpa vaan ettet silti kiinnostuisi minusta. No ei se mitään olen naimisissa mutta on meitä. Mies25

[/quote]

Miksi en kiinnostuisi? (siis jos olisit sinkku :P) Ap

Vierailija
74/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:49"]

Jep. Veikkaanpa että tuollainen mies ei kelpaisi, jos olisi vaikka vähän ujo tai ei olisi komea.

[/quote]

Ei minua ujous haittaa. Se on jopa viehättävämpää, kuin esimerkiksi yli-itsevarmuus. Ja ei tarvitse olla niin komea, en itsekään ole mikään missi. Ja minulle ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri muutenkaan. Ap

Vierailija
75/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä M47...tosin naimisissa jo 19v ja 3 lasta

Vierailija
76/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri mieheni :3<3

Vierailija
77/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:33"] Mukava, kiva, kohtelias, tulee toimeen omillaan, pitää huolen itsestään, ymmärtäväinen, suvaitsevainen, ei tuomitse herkästi ja pikkujuttujen takia, älykäs ja kiinnostunut maailman menosta, ei pelaile ihmissuhdepelejä, kunnioittaa muita ihmisiä ja eläimiä. Kuulostaako liian vaativalta? [/quote] Nuo oli niitä toisen kierroksen vaatimuksia. Naisilla on tapana listata ominaisuuksia miehille mitkä kuulostaa kivalta ja ei tule kenellekään paha mieli. Mutta tosiasiassa unohdit mainita ne ensimmäisen kierroksen vaatimukset, jotka tulee läpäistä. Eli miehen tulee olla pitkä, tumma, ja komea, menestynyt, suosittu muitten naisten silmissä, jännittävä, huumorintajuinen, hyvä sängyssä, dominoiva, hyvä palkka ja työ, jne. Miehen tulee siis läpäistä ensimmäisen kierroksen vaatimukset ja sitten vasta katsotaan nuo sinun kuvailemasi toisen kierroksen vaatimukset.

[/quote]

Höpö höpö. Ap

[/quote]

Haluan vielä selventää, että minulle ulkonäkö, palkka ja menestys, seksitaidot ja muut mainitsemasi asiat eivät ole niinkään merkityksellisiä. Mielestäni ei voi yleistää, että naiset ajattelevat kaikki niin tai noin. Ap

Vierailija
78/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:36"]

Kuvailit juuri mieheni :3<3

[/quote]

Ihanaa, että olet löytänyt hyvän miehen! :) Ap

Vierailija
79/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee toimeen omillaan

[/quote]

Eli toisin sanoen käytät kiertoilmaisua sille, että raha on vaatimusten ytimessä ja sen takia vain työssäkäyvät kelpaavat.

Eli on kohtuuton perusvaatimus, joka tekee susta epäkiinnostavan. Hyvin vaikea innostua muijasta, jonka peruskohtalähtö on kohta, että miehen varallisuudella on joku alaraja joka pitää täyttää.

Vierailija
80/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin aikoinaan listan unelmieni miehen ominaisuuksista, miten toivoisin että hän kohtelee minua ja kuvailin jopa ulkonäön.
Alle puoli vuotta listan tekemisestä törmäsin juuri sellaiseen ja vietämme kohta viidettätoista hääpäivää. Ihana tuo on edelleen vaikka välillä tietenkin ihan kamalan ärsyttävä Niinkuin me kaikki joskus.

Säilytin muuten tuon listan ja hämmästelen vieläkin välillä miten löysinkin juuri sellaisen miehen.