Miten toiset on heti eron jälkeen uudessa suhteessa ja toiset ei saa mitään onnistuu??
Tämä minua ihmetyttää. Itse kohta 8v sinkkuna ja jutut ei vaan etene juttelua pidemmälle. Samalla koko ajan kuulen kuinka eronneet kaverit ja tuttavat ovat noin 3 kk päästä erosta jo uudessa suhteessa. Miten ne tekee sen???
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Rima matalalla, näin arvelen
Näin, tai sitten ihastuvat johonkin narskuun. Meillä on töissä tällainen "lennonvaihtajamies", joka vaihtoi edellisen naisen pois lennossa, kun tämä oli kuulemma niin "hidas". No, tämä uusi vaimo (jonka tunnen, koska hän on myös meillä töissä) on varsin ilkeä tapaus ja mies on tossun alla. Kyseinen mies kai tähtäsi päälliköksi, mutta ei päässyt, häneltä oikeastaan jopa otettiin ryhmänvetäjän paikka pois ja siirrettiin tavalliseksi rivityöntekijäksi.
Toisille on se ja sama millainen se toinen on kunhan on joku.
Toiset taas arvottavat parisuhteen korkealle, eikä silloin aleta olla kenen tahansa kanssa. Saattavat olla vuosia sinkkuna parisuhteiden välillä.
Ulkonäöllä on ainakin suuri merkitys. Jos ihminen on tavanomaista paremman näköinen, niin se uuden kumppanin haku on lähinnä sitä että hänen pitää vaan valita yksi niistä kymmenistä tai sadoista itseään hänelle tarjoavista naisista/miehistä.
Kun taas jos ihminen ei ole kovin kummoisen näköinen, niin kyllä siinä varmaan aika paljon saa töitä tehdä että edes joskus pääsee jonkun kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on se uusi katsottuna ja kenties kokeiltunakin jo ennalta, eli uusi on eron "syy".
Tämä on todennäköisin syy. Exäni oli/on juuri tuollainen. Meillä oli sellainen on/off - suhde ja jokaisen offin jälkeen hänellä oli suurin piirtein jo seuraavana päivänä uusi ukko. Näin sain kuulla, ja sain myös kuulla, että ex oli tutustunut näihin uusiin ukkoihin jo siinä vaiheessa kun olimme vielä yhdessä.
Vieläkin v*tuttaa, etten älynnyt lähteää siitä p*skasta aikaisemmin pois.
Vierailija kirjoitti:
No eksä ainakin sanoi, ettei halua olla yksin ja alkoi heti metsästää uutta eromme jälkeen. On ihan hyvännäköinen mies, joten helposti löytyi uusi kumppani jostain sinkkutapahtumasta. Itse en ole edes etsinyt, kun tulin siihen tulokseen, että olen mieluummin yksin kuin parisuhteessa. Jos joskus sattumalta kävelee vastaan ja kohlahtaa, niin sitten eri asia.
Kaveri, kun otti eron miehestään, niin hän ei kestänyt sitä ajatusta, että sillä miehellä on heti uusi. Se oli sen pahin painajainen oikeasti. Kun kaikki tietää sen ettei sillä miehellä ole ongelmaa saada naista. Se on todella hyvännäköinen tyyppi jne ja tosi mielenkiintoinen mies noin muutenkin. Sen miehen instassa joku sen kaveri oli kommentoinut yhteen kuvaan, että todella surullista, että olet eronnut. Ton kommentin jälkeen, kun katellut sen kuvia, niin naisilta tulee sinne kuviin kyllä aika suoria viestejä ja läähätys emojeita jne.
Sillä miehellä on kyllä vielä pari kuvaa missä on exänsä kanssa lomalla, niin kyllä kaikki tietää sen, että miehen exä kyllä näkee ne kaikki viestit. Vaikka ovat eronneet, niin aika raakaa jotenkin laitella niitä läähätysjuttuja jne. Kaverille olen sanonu, että älä seuraa häntä instassa enää, että rikot vaan ittes.
Se selittyy sillä, että joillekin kelpaa kuka vaan heidät huolii. Eräskin 36-vuotias mies kertoi minulle, että kun hän erosi 16 vuoden avioliitosta, ajatteli hän alkuun, että hänelle käy ihan kuka vaan, kunhan vaan on joku vierellä . Ja varsinkin jos haluaa (lisää) lapsia ja ikää on jo lähes 40 vuotta, niin silloin ei pidä olla valikoiva.
Mutta ei heidän tilanteessaan ole mitään kadehdittavaa. Kyllä minä ainakin olen mieluummin sinkku kuin seurustelen epäsopivan miehen kanssa
Jonkin sortin läheisriippuvaisia nuo, jotka vaihtaa vaan lennosta. En nyt tiedä onko tuo kauhean positiivinen asia, kun eihän tolla systeemillä jää mitään tilaa käsitellä edellisen suhteen loppumiseen johtaneita juttuja. Eli mitään kasvua ei tapahdu. Samat syyt voi sitten johtaa sen uudenkin suhteen kaatumiseen. Ihminen toistaa samaa kaavaa, kunnes opetus menee perille.
No mulla on niin paljon ottajia! Suhteen aikanakin moni kyseli, että et lähtis hänen mukaansa. Ei mun todellakaan tartte laskee rimaa, kun on todella tasokkaita kandidaatteja jonoksi asti. Moni ois jättänyt oman puolisonsakin mun tähteni. Mut joo eipä siis ole tarttenut erojen jälkeen yksin paljoa olla! ;D
Olen miettinyt samaa. Uskon että osalla käy vaan kauhee tuuri että tulee se oikea heti vastaan. Ehkä heillä on siinä myös rohkeutta heittäytyä. Itse ehkä munasin pari juttua alussa sillä ettei ollut sitä rohkeutta.
Mutta sitten on selkeästi paljon myös niitä joilla on vaan rima tosi matalalla. Ja jotka ei halua eikä pysty käsittelemään vanhan suhteen juttuja ensin. Jotka ei osaa olla yksin.
Olen ollut sinkkuna nyt 3 vuotta ja vähän alkaa turhauttaa, aktiivista deittailua (ei mitään hampaat irvessä mutta sellaista itsensä likoon laittamista) on ollut nyt pari vuotta. Minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta ja ymmärrän että se vaikuttaa siihen etten löydä mitään vakavaa. Varmaan 5-10 vuoden päästä tilanne on sen suhteen jo eri kun omat lapset alkaa muuttaa pois kotoa. Ne lapsettomat miehet jotka ei nyt minua kelpuuta, onki sit sinkkuina ja eronneina pikkulasten isinä varmaan kelpuuttamassa taas 10 vuoden päästä 😂