Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu demareiden suosion romahdus?

Vierailija
20.04.2015 |

Jo kahtena vuonna peräkkäin. Mitkä arvot heillä sotivat kansan ajatuksia vastaan? Itse heitä äänestin kyllä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyviä huomioita. Teollisuustyöntekijät ovat Suomesta katoamassa, duunariäijiä ei enää kiinnosta ay-liike tai vasemmistolaisuus kun persut ovat paljon lähempänä heidän arvomaailmaansa. Yleensäkin tämä vanhanaikainen vastakkainasettelu riistetyn työläisen ja riistäjäkapitalistin välillä on naurettava. Suomessa on niin hyvät työsuhde-edut ja olosuhteet että useimmat työläiset ovat ihan tyytyväisiä kunhan vaan on joku duuni ja palkka juoksee. 

Demarit ovat kyllä tehneet ison mokan siinä etteivät kiinnostuneet nykyajan prekariaatista kuten akateemisista pätkätyöläisistä tai työttömistä.

Vierailija
22/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:19"]

1) Rinne 2) Rinne 3) menneisyyden haju

[/quote] Työttömät eivät ainakaan halunneet antaa ääntänsä Rinteen lausuntojen jälkeen demareille, sillä Rinnehän lupasi laitella työttömän ammattitaidostaan huolimatta kärräämään mummoja ja paapporoita ulkoilmaan 7 kuukautta kestäneen työttömyyden jälkeen.:Dheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdp:stä loikattu varmaan aika paljon persujen puolelle, villi veikkaus.

Vierailija
24/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajavat hyvätuloisten äijäduunarialojen asiaa, eivät ymmärrä eivätkä välitä pätkätyöläisistä. Se on sääli, koska joskus aikoinaan demarit saivat paljon hyvää aikaiseksi.

Vierailija
25/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:52"]

Täällä on hyviä huomioita. Teollisuustyöntekijät ovat Suomesta katoamassa, duunariäijiä ei enää kiinnosta ay-liike tai vasemmistolaisuus kun persut ovat paljon lähempänä heidän arvomaailmaansa. Yleensäkin tämä vanhanaikainen vastakkainasettelu riistetyn työläisen ja riistäjäkapitalistin välillä on naurettava. Suomessa on niin hyvät työsuhde-edut ja olosuhteet että useimmat työläiset ovat ihan tyytyväisiä kunhan vaan on joku duuni ja palkka juoksee. 

Demarit ovat kyllä tehneet ison mokan siinä etteivät kiinnostuneet nykyajan prekariaatista kuten akateemisista pätkätyöläisistä tai työttömistä.

[/quote] Juurikin noin, duunareilla ovat työssä olot vaan parantuneet palkkoineen vuosikymmenien kuluessa, ja duunarit ovat rikkaampia kuin konsanaan pienien firmojen omistajat.

Vierailija
26/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, muistelen haikeana (kauhulla) lapsuuden tehdaskaupungin vappumarsseja punalippuineen...

Vierailija
27/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin tämä vanhanaikainen vastakkainasettelu riistetyn työläisen ja riistäjäkapitalistin välillä on naurettava.

[/quote]

Suomessa työntekijä on edelleenkin porvarin riistettävänä oleva lammas ja suomessa valtio tekee edelleenkin kaikkensa orjuttaakseen ihmiset porvarin palvelijoiksi. Tässä mielessä mikään ei ole suomessa muuttunut.

Vierailija
28/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt, miksi SDP on niin kiihkeä pakkoruotsittaja? Persujen jälkeen taitaa demareiden äänestäjät olla kaikkein eniten pakkoruotsia vastaan, silti eduskunnan äänestyksessa SDP:läiset äänestivät yhtenä rintamana pakkoruotsin puolesta. Miksi työväen puolue äänestää omistavan luokan pillin mukaan?

Vierailija
29/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa demarien uusia kansanedustajia. Suuri osa heistä on naisia ja feministejä. Ei heitä miehet äänestäneet valtaan. He saivat mandaattinsa naisten äänillä. Tässä maassa ei yksinkertaisesti menestytä yhden sukupuolen äänillä. Tarvitaan ääniä sekä miehiltä että naisilta. Niin kauan kun Susanna Huovisen tapaiset kukkahatut yrittävät aukaista rahahanoja laittomille siirtolaisille tai muuhun typeryyteen on demarien kohtalo surkastua yhä pienemmäksi puolueeksi.

Vierailija
30/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:06"]

Jo kahtena vuonna peräkkäin. Mitkä arvot heillä sotivat kansan ajatuksia vastaan? Itse heitä äänestin kyllä.

[/quote]Punainen väri ei ole koskaan ollut lempivärini. Lapsena vielä menetteli, mutta ei enää aikuistuttuani.

Vierailija
31/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että tämä on SDP:n aikaan saannoksia: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2001/20010861

Tarja Filatovin nimi alhaalla. Toi yksinään jo riittää mulle etten ikinä tule äänestämään SDP:tä.

Vierailija
32/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:49"]

SAK:n kanssa käsi kädessä kulkeminen. Itse äänestin myös ennen SDP:tä, ja nyt toista puluetta (en persuja kuitenkaan). 

Suomi tarvisi tähän taloudelliseen tilanteeseen muitakin keinoja kuin ainaista lakolla uhkailua ja työntekijän oikeuksien parantamista. Pienyrittäjiä pitäisi tukea, ja etsiä keinoja jotta pienet yritykset kasvavat keskisuuriksi. Suomalaisessa hyvinvointipolitiikissa on paljon kiinni pitämisen arvoista, ja on hienoa että meillä on työntekijän asema niin turvattu. Valitettavasti tämä on kuitenkin viety aivan äärimmäisyyksiin Suomessa, mikä estää työvoiman liikkumisen ja yritysten mahdollisuuden palkata väkeä.

[/quote] ASIAA!

Vierailija
33/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:56"]

Yleensäkin tämä vanhanaikainen vastakkainasettelu riistetyn työläisen ja riistäjäkapitalistin välillä on naurettava.

[/quote]

Suomessa työntekijä on edelleenkin porvarin riistettävänä oleva lammas ja suomessa valtio tekee edelleenkin kaikkensa orjuttaakseen ihmiset porvarin palvelijoiksi. Tässä mielessä mikään ei ole suomessa muuttunut.

[/quote]

Itse olen ollut työttömänä 4 kk ja olisin mielelläni taas riistettävänä että saisin esim. ilmaiset toimivat terveyspalvelut. 

Vierailija
34/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:12"]

[/quote]

[/quote]

Itse olen ollut työttömänä 4 kk ja olisin mielelläni taas riistettävänä että saisin esim. ilmaiset toimivat terveyspalvelut. 

[/quote]

Sä nimenomaan olet riistettävänä suurtyöttömyyden vuoksi. Työttömyyttä pidetään yllä, koska sen avulla suuryritykset voivat polkea palkkoja. Vastakkainasettelu ei ole kadonnut minnekään, mutta sen muoto on muuttunut, ja kommenteista päätellen suurin osa teistä on ihan yhtä pihalla kuin demarit siitä mitä todella tapahtuu.

Vierailija
35/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikkia ei vaan tuollainen lammastelu kiinnosta ja sehän ei valtiolle käy. Kaiken aikaa tehdä elämisestä mahdollisimman hankalaa ukaaseilla ja rangaistuksella jos et suostu esivallan käskystä palvelemaan porvaria.

Vierailija
36/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:49"]

SAK:n kanssa käsi kädessä kulkeminen. Itse äänestin myös ennen SDP:tä, ja nyt toista puluetta (en persuja kuitenkaan). 

Suomi tarvisi tähän taloudelliseen tilanteeseen muitakin keinoja kuin ainaista lakolla uhkailua ja työntekijän oikeuksien parantamista. Pienyrittäjiä pitäisi tukea, ja etsiä keinoja jotta pienet yritykset kasvavat keskisuuriksi. Suomalaisessa hyvinvointipolitiikissa on paljon kiinni pitämisen arvoista, ja on hienoa että meillä on työntekijän asema niin turvattu. Valitettavasti tämä on kuitenkin viety aivan äärimmäisyyksiin Suomessa, mikä estää työvoiman liikkumisen ja yritysten mahdollisuuden palkata väkeä.

[/quote]

Taas tätä samaa paskaa. Joku riistoporvari (tai ainakin wannabe) valittamassa, ettei Suomessa saakaan riistää ja hyväksikäyttää ihmisiä mielivaltaisesti.

Vierailija
37/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikkia ei vaan tuollainen lammastelu kiinnosta ja sehän ei valtiolle käy. Kaiken aikaa tehdä elämisestä mahdollisimman hankalaa ukaaseilla ja rangaistuksella jos et suostu esivallan käskystä palvelemaan porvaria.

[/quote]

No en kyllä palvellut työssäni porvaria, en edes ollut yritysmaailmassa työssä. Mutta juu, ajattele vain että kaikki tekevät työtä pelkästä pakosta ja ovat riistettävänä sen sijaan että nauttisivat työstään jos se yhtään auttaa.  

Vierailija
38/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en kyllä palvellut työssäni porvaria, en edes ollut yritysmaailmassa työssä. Mutta juu, ajattele vain että kaikki tekevät työtä pelkästä pakosta ja ovat riistettävänä sen sijaan että nauttisivat työstään jos se yhtään auttaa.  

[/quote]

Yhtä lailla julkisen puolen tarkoitus on tuottaa palveluita porvarille. Ilman julkista puolta yksityinen puoli ei olisi edes mahdollinen.

Vierailija
39/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:37"]
K: Monta demarinuorta tarvitaan vaihtamaan lamppu?
V: Molemmat!
[/quote]
Oikea vastaus: Ei yhtään sillä demareiden aikaansaannos, 9€/päivä orjatyöläinen vaihtaa lampun tai saa karensin te-tädiltä!

Vierailija
40/43 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:37"] K: Monta demarinuorta tarvitaan vaihtamaan lamppu?
V: Molemmat! [/quote] Oikea vastaus: Ei yhtään sillä demareiden aikaansaannos, 9€/päivä orjatyöläinen vaihtaa lampun tai saa karensin te-tädiltä!

[/quote]

Eikös näitten kokoomuslaisten ym. oikeistolaisten pitäisi olla niin vitusti parempaa ainesta? Luulisi kyllä, että noin vitun hyvä aines pystyy "vähän" etevämpiin provoläppiin, mutta näköjään ei.

Niin juu, en kannata demareita.