Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?

Vierailija
01.01.2022 |

Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!

Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?

Kommentit (410)

Vierailija
121/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää meinaa uskaltaa lähteä maastoon ratsastamaan. Tai siis menen, mutta vain käyntiä tai rauhallista ravia vaikka hevonen on oma ja tunnen sen todella hyvin. Ennen laukattiin peltoja pitkin, enää en jostain syystä uskalla. Harmittaa, koska tykkään maastoratsastuksesta. N50

Vierailija
122/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä autolla ajamaan pitkää (= yli 100 km) matkaa. Alkaa väsyttää niin paljon että pelkään nukahtavani rattiin. 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla hyppiä trampoliinilla.

Imukuppisynnytys rikkoi sen verran paikkoja, että en uskalla ottaa riskiä.

Vierailija
124/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista luettavaa. Olen alkanut pelätä liikkuakin, ettei yhtäkkiä sydän sekoa tai tilttaa. Kiitos kommentista sinä, joka et uskaltaisi lopettaa jokapäiväistä liikuntaa. Sitä kohti.

Vierailija
125/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa reikään jos toiseen

Vierailija
126/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään, mitä en yhä uskaltaisi. Ratsastan, lasken mäkiä, pyöräilen talvellakin, käyn huvipuistolaitteissa, vaellan yksin ja matkustelen maailmalla. Hyvin harvoin mitään on tarvinnut pelätä. N 55

Vierailija
127/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa korona piikkiä, terveenä silti olen pysynyt.

Vierailija
128/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tietoon tulleita pelottelujuttuja kun murtuneet luut ei enää parane hyvin, saa bakteerin jne.  kaikki tällaset vaaranpaikat. Piikkikorot, harppomiset ym. 

Vierailija
129/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kaikki epätyypillinen liikkuminen pelottaa, ettei murtuisi luut tai särkyisi nivelet = kömpelys. Särkänniemessä kävin pari vuotta sitten siinä rännissä kulkevassa tukissa laskemassa (tukkijoki?) ja tukki hyppi niin, että lonkkanivel rusahti. Nuorena hurjastelin siellä helmat hulmuten. Nyt on muitten vuoro.

Vierailija
130/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftata. Ja ratsastusharrastusta en aloittaisi enää, sen verran on tuttuja jotka hevosia harrastavat ja kolhuja ja aivotärähdyksiä on tullut useammalle. Laskettelu sen sijaan kiinnostaa hiukan, mutta jos aloitan niin aloitan kyllä niistä loivimmista rinteistä. Eihän sinne mustaan rinteeseen tarvitse ensimmäiseksi mennä, tai koskaan.

Vierailija
131/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä enää huvipuistolaitteissa. Ei pyörrytä mutta se rakko! Pelkään että kovassa vauhdissa ja höykytyksessä lirahtaa.

N61

Vierailija
132/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ajaa autoa pimeällä enkä tunneleissa. Johtuu osin huonosta hämäränäöstä ja heijastuksista, jotka tulivat silmäleikkauksen jälkeen.

Samoin riskialttiit liikuntalajit ovat ehdoton no-no. Pyöräillä uskallan kesäkeleillä.

64 v

Auttaisko A-vitamiini hämäränäköön?

Ei vitamiinit auta harmaakaihiin. 

Vierailija
133/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla luottaa ihmisiin. 

Vierailija
134/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoda alkoholia. Opin nuoruuden sekoiluista, ettei se sovi mulle.

Itse huomasin vasta vanhempana. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Vierailija
135/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta.

Kaksi tervettä lasta on jo ja pelkäisin saavani keharin. Nuorempana en pelännyt.

Vierailija
136/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä

Osallistuin puolisoni kanssa leirille jossa harjoitettiin eräänlaisia läheisyystaitoja. En ollut tiedostanut että siihen kuului kaikenlaista halailua ja läheisyyttä myös muitten kanssa. Minulla ei olisi ollut ongelmaa sen kanssa, mutta ryhmässä oli paljon meitä nuorempia. Tuli ikävä fiilis siitä että parikymppiset miehet saattoivat pitää kosketustani ällöttävänä. MIeheni kertoi että hänellä oli samanlainen tunne parikymppisten tyttöjen kanssa. Mikään muitten käytöksessä ei siihen viitannut, päin vastoin, meitä lähestyttiin. Ongelma oli kuitenkin oman pään sisällä..

Vierailija
137/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivetä kolmiomittaustorniin jonka tikapuut kallistuvat ulospäin ennen huippua

Vierailija
138/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 49 eikä mulle tullut mieleenkään, että en hiihtäisi, luistelisi tai laskettelisi. Älkää nyt hyvät ihmiset jättäkö tässä iässä liikuntaa pois, nythän sitä vasta tarvitaan.

Vierailija
139/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää julkisia.

Vierailija
140/410 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennä salille tai ryhmäliikuntatunneille, liikaa upeita nuoria, kun itsellä parhaat päivät takana

N36

Tämä.

Kun täytin 35v, niin tuli sellainen häpeä omasta olemasta olosta. Käyn lähinnä pitkillä kävelyillä ja ulkosaleilla, kun siellä ei ole muita

N37

Anteeksi, tämä kyllä nauratti, mutta hyvällä. Olen itse ihan samanlainen. Sellainen oman olemassaolon häpeäminen iski n. 40-vuotiaana. Tuli vähän sellainen turhake-olo.