Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?

Vierailija
01.01.2022 |

Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!

Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?

Kommentit (410)

Vierailija
101/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistella mäkisellä asuinalueella ilman kypärää ja suojia. 

Vierailija
102/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskea kylpylän vesiliukumäestä. Ei vaan uskalla enää. Jotain 25v sitten laskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskea pulkalla mäkeä. Häntäluuni ei voi hyvin, lisäksi liian jännittävää. Lapsena laskin jopa LIUKURILLA 🤯

Myös keinuminen on aika hurjaa, saan siitä matkapahoinvointia. Samoin kaikki pallotuolit missä menee pääkin sinne sisään on ihan no go. Eikä ne edes liiku

Oon kypsässä 26v iässä 🙈😂

Vierailija
104/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikka, känni, kärrynpyörä, keinuminen ja pyörivät huvipuistolaitteet ei enää onnistu, enkä ees uskalla yrittää vaikka ikää vasta vähän päälle 50 v.

Haluja noihin kyllä vielä olis tuota kännäystä lukuunottamatta.

Vierailija
105/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä spagaattia.

Vierailija
106/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi enää mennä autokouluun.

Nuorempana olisin halunnut mennä mutta ei ollut varaa, sitten kun olisi ollut varaa, olin jo kolmekymppinen eikä enää löytynyt uskallusta.

Vierailija
107/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastua

Vierailija
108/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää 56 vuotiaana opetella kärkitossuilla balettia. Käyn kyllä Baletissa edelleen (nyt 2 v joutunut treenaamaan kotona) mutta kärkitossuilla en voi päkiän kivun vuoksi.

Vierailija
109/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssia esim. baarissa. Olen 45 v. Nuorena tykkäsin, ja jo lapsena tanssin kotona. En kuitenkaan saanut harrastaa, sitä pidettiin jotenkin häpeällisenä. Tämä harmittaa, tekisi mieli kokeilla vieläkö tykkään. Baariin mua ei enää saa, mutta ehkä joku tanssitunti voisi olla ok. Tosin mies on sitä vastaan, senkin mielestä tanssissa on jotain noloa ja hävettävää. En ihan ymmärrä. Ei olla edes uskonnollisia eikä lapsuudenkotinikaan ollut.

Mitä väliä sillä on mitä miehesi on mieltä tai onko hän sitä vastaan? Kuulostaa jotenkin todella surulliselta. Ei miehesi tarvitse tanssia ymmärtää mutta että oikeen noloa ja hävettävää. Sano sille miehellesi että kasvaa aikuiseksi. Tanssi on ihana tapa ilmaista itseään, vaikka sitä tekisi vaan yksinään kotona. Mene ihmeessä tanssitunnille, tiedän ettei ole välttämättä niin helppoa mutta jos saat rohkeutta kerättyä niin et varmasti kadu :)

Vierailija
110/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa autoa. Olen jo 32, enkä viitsi hypätä rattiin koska tässä iässä alan olla varmasti riski liikenteelle :D

M32

Vierailija
111/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin isokokoinen. Perhe ei varakas. Ei puhettakaan baletista. Yli 50-vuotiaana menin. Ihanaa oli. Unelmia kohti, rakkaat kanssasiskot ja - veljet!!

Vierailija
112/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivetä Aulangon rautatiesillan kaarien päälle.

https://www.vaunut.org/kuva/8677?u=300

Vierailija
113/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää oikein mitään! Aina pelkään että tapahtuu jotain kamalaa, tai pieleen se menee kuitenkin. Ja olen "vasta" lähes nelikymppinen. En uskalla enää edes seurustella. En ottaa mitään riskejä. Jopa autolla ajaminen on alkanut pelottamaan, vaikka olen ajanut päivittäin siitä asti kun kortin sain eikä silloin alussa pelottanut ollenkaan. Nyt mietin joka kerta, että mitä jos jotain tapahtuu. Pää on täynnä huolia ja kauhuskenaarioita koko ajan. Kai se johtuu siitä, että on tähän ikään mennessä nähnyt ja kuullut niin paljon kaikkea. Olen itseni lisäksi hirveän huolissani läheisistäni jatkuvasti, nuorista varsinkin vaikka yritän peittää sen. Koska en halua olla sellainen hössöttävä kukkahattutäti.

Vierailija
114/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastua

115/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla olla sillai kenenkään kanssa. Lähempi kanssakäyminen stoppasi kun täytin 50. En vai uskalla, vaikka ihastuneita miehiä on ollutkin ja on nytkin. Se vain tuntuu olevan nuorempien hommaa enkä tunne enää olevani seksiin valmis. Olen hyvännäköinen ja huolehtinut ulkonäöstäni. Vonkaajat, nuoremmatkaan eivät silti lopeta, vaikka olen 66. Muutoin ihan samoja uskaltamattomuuksia kuin palstan muillakin kuulostaa olevan. Vanhempi ja viisaampi, paskat en oo!!

Vierailija
116/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41186 kirjoitti:

En uskalla olla sillai kenenkään kanssa. Lähempi kanssakäyminen stoppasi kun täytin 50. En vai uskalla, vaikka ihastuneita miehiä on ollutkin ja on nytkin. Se vain tuntuu olevan nuorempien hommaa enkä tunne enää olevani seksiin valmis. Olen hyvännäköinen ja huolehtinut ulkonäöstäni. Vonkaajat, nuoremmatkaan eivät silti lopeta, vaikka olen 66. Muutoin ihan samoja uskaltamattomuuksia kuin palstan muillakin kuulostaa olevan. Vanhempi ja viisaampi, paskat en oo!!

Oothan. Seksistä voi saada tauteja tai jonkun hullun stalkkerin riesakseen. Mä aloin pelätä seksiä jo parikymppisenä.

Vierailija
117/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasena kiipeilin mm. kallioilla huoletta mutta muutama vuosi sitten 40+ ikäisenä koetin kiivetä kalliopintaiselle jyrkänteelle korkean kuvakulman saamiseksi, niin kylläpä hirvitti kun oli jyrkkä rinne eikä kenkien pito tuntunut luotettavalta. Painoa tietysti kertynyt ikää myöten jonkinverran niin jyrkkä rinne tuntui että jos kenkien pito lipeää, alasluisua ei pysäytä mikään :P

No sain kumminkin kuvia otettua, mutta ei houkuta toista kertaa kokeilemaan, tosin ko. paikkaa ei ole enää olemassakaan kun on se alue rakennettu uuteen uskoon.

Vierailija
118/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleeni mitään mitä en uskaltaisi tehdä. Olen "hullumpi" kuin nuorena. Kerran täällä vain eletään. Jos kuolen niin sitten kuolen.

Vierailija
119/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en uskalla ottaa enää ollenkaan. Sen verran lääkekuorma jo rasittaa maksaani, että turhaa hermomyrkkyä en halua sisuksiini.

Kaatumisia myös vältän. Portaita kyllä tykkään juoksennella, niin että saan sykkeen ylös. 200-300 porrasta, mutta ei enempää. Kaikkea muutakin kohtuudella.

Vierailija
120/410 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkea öisessä Helsingissä.

Tehdä kärrynpyörää, seistä käsillään tai tehdä ylipäätään yhtään mitään, missä joudun ylösalaisim. Asentohuimaus.