Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?

Vierailija
01.01.2022 |

Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!

Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?

Kommentit (410)

Vierailija
341/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistojen ihan hurjimpiin on toleranssi kehittynyt, mutta silti kokeilen aina uusia laitteita, jos vaan uskallus riittää. Kärrynpyörää en kokeile, koska ranne on kerran murtunut liukkailla kaatumisesta, mutta olen venytellyt ja varovasti seinää vasten seisonut käsillä. Laskuvarjohyppyä voisin kokeilla. Tykkäsin tuulitunnelista pari vuotta sitten.

Vierailija
342/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistojen ihan hurjimpiin on toleranssi kehittynyt, mutta silti kokeilen aina uusia laitteita, jos vaan uskallus riittää. Kärrynpyörää en kokeile, koska ranne on kerran murtunut liukkailla kaatumisesta, mutta olen venytellyt ja varovasti seinää vasten seisonut käsillä. Laskuvarjohyppyä voisin kokeilla. Tykkäsin tuulitunnelista pari vuotta sitten.

Niin ja olen siis jo 48N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrynpyörät ja spagaatit ei suju.

Vierailija
344/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla enää sanoa omia ajatuksiani. kun heti hyökätään porukalla päälle.

Vierailija
345/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa laskettelin tosi paljon, kun asuin hiihtorinteen vieressä, mutta enää en kyllä uskalla lasketella. Pelkään, että kaadun ja joku paikka menee poikki. Työkaveri kävi Itävallassa laskettelemassa ja tuli takaisin käsi paketissa ja oli pari kuukautta sairauslomalla. 

Vierailija
346/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikka/kärrynpyörä/käsillä seisominen.

Vierailija
347/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteet. Todella kammottavaa muistella menneisyyden seksi hurjasteluja, joista ei ollut mitään hyötyä. Pelkästään traumoja ja sukupuolitauteja, maineen menetyksiä. Olen elänyt yli 10 vuotta täysin selibaatissa.

Vierailija
348/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää pieraista, koska tulee aina sangollinen aina tavaraa housuihin.

Vierailija
349/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaa miehiin 🥺

Vierailija
350/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kokeilla nettitreffejä, mieluummin elän yksin. Toisaalta tuskin tämän ikäisellä muutenkaan enää on kysyntää 🙁 59 v.

Vierailija
351/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 24, mutta jostain syystä en uskalla enää huvipuiston hurjimpiin laitteisiin. Ennen uskalsin, ei ollut laitetta johon en uskaltaisi mennä. Koskaan ei ole mitään ikävää sattunut tai tullut huono olo, mutta jossain vaiheessa se vain tökkäsi niin, että enää en uskalla kirveelläkään. En tiedä miksi.

Vierailija
352/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuiston pahimmat laitteet.

Minulla ei ole ollut mitään fobioita, mutta kyllä nykyään korkeat jyrkänteet ja kaiteet aiheuttavat muljahduksia vatsanpohjassa.

Vierailija
353/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kokeilla nettitreffejä, mieluummin elän yksin. Toisaalta tuskin tämän ikäisellä muutenkaan enää on kysyntää 🙁 59 v.

Kysyntää voi olla hyvinkin, mutta saa oikeasti pelätä sekopäitä, hulluja

Vierailija
354/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu myös minulla. Sekä hiihtosuksilla isompien mäkien laskeminen. Mäkien jyrkkyys ei niinkään pelota, vaan se että kaadun ja rikon itseäni. 

Olen ollut aina aktiivinen liikkuja ja kroppa on kärsinyt useita urheiluvammoja (jalat leikattu useita kertoja, samoin olkapää). Lihaskunto on hyvä, mutta sen verran on vahinkoa tapahtunut että suksilla ollessa ei käskyt aivoista jalkoihin toimi enää normaalisti. Tiedän sen, että kaatuminen esim. kovassa laskettelurinteessä tietäisi taas lisää vahinkoa ja leikkauksia. Tekoniveliä en halua, vaan mielelläni pärjäisin omilla niin pitkään kuin mahdollista. 

Harrastan kolmea eri tanssilajia, maastopyöräilyä, hiihtoa, kuntosalia ja ryhmäliikuntaa, joiden avulla kunto pysyy hyvänä. 

Vierailija
355/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kulkea julkisilla kotiin illalla. En pysty reagoimaan tai säntäämään pakoon kuten nuorempana uhkaavissa tilanteissa.

Vierailija
356/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa pyörällä metsäpolkuja. 

Vierailija
357/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautua.

Vierailija
358/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaalla kävely, jähmetyn kerrassaan, varsinkin mäessä. Pyöräilykin aina keväällä 'vapisuttaa'...

N63

Vierailija
359/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeat paikat esim ulkorakennuksen harjapiikin maalaus tikkailta. tuntui että tikkaat heilui ja rakennus heilui. Sama homma kun taloa maalattiin telineitä. Tosi outoa, en o ennen pelännyt mitään.

N 51

Sama. Ei minulla edelleenkään ole korkean paikan kammoa ja joku siis maailmanpyörä, korkea silta tms. aiheuta mitään, mutta  minulle on tullut putoamisen pelko.

Vierailija
360/410 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempää sittisstabiilia laskuvarjohypyssä.