Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään henkisesti ja psyykkisesti syrjiä ketään. Kuitenkin fyysisesti pitää pitäytyä rokottamattomasta etäällä ja pitää heidät fyysisesti muista kaukana. Nämä voivat sotkeutua keskenään. Kristittynä voinet kuitenkin kääntää toisen poskesi ja miettiä "he eivät tiedä, mitä he tekevät". Edellistä syvätason hyväksymistä helpompaa olisi vaan ottaa se rokote ja jatkaa elämäänsä ihan normaalisti eteenpäin.
Miksi sun pitää olla fyysisesti rokottamattomasta etäällä jos sulla kerta itselläsi on mahdollisuus ne rokotteet ottaa ja siten suojautua?
Entä kaikki ne ihmiset (ja niiden lähipiiri) jotka rokotteen otti ja ei jatkaneetkaan elämäänsä ihan normisti eteenpäin vaan saivat haittavaikutuksen jonka vuoksi eivät pysty/halua niitä tulevia tehosteita enää ottaa? Fimean haittavaikutusilmoituksia yli 6000 joista vakaviksi luokiteltu yli 4000.
Minä en aio ajatella kenestäkään minkään rokotuspäätöksen perusteella että ”he eivät tiedä mitä tekevät”. Kaikki kyllä tietää mitä tekee ja valitsee ja kaikkien valinta on ihan yhtä ok.
Fimea on edelleen ainoastaan ja vain IMMOITETTUJA EPÄILYJÄ, ei todennettuja haittoja.
ILMOITTAJA MÄÄRITTELEE HAITAN VAKAVAKSI. 60-70% on kuumetta, päänsärkyä yms kuten Fimean sivuilla kerrotaan.
Tätä on, kun nyyhkyvideot saavat laittamaan aivot narikkaan ha toisellaan papukaijana ymmärtämättä ja selvittämättä itse
Vaikka niin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta kukin tehkööt omat ratkaisunsa, ymmärrän kyllä..mutta meidän kotiin tai tapahtumiin ei pääse rokottamaton.
Siis huhhuh, ihan pakko kysyä, ootko tosissas?
Mitäs ajattelet meistä rokottamattomista jotka on pysyneet täysin terveenä pandemian ajan? Älä nyt hyvä ihminen osta sitä paskaa mitä sulle myydään siitä että me ”rokottamattomat” ollaan jotenkin syntisiä, likaisia, spitaalisia...
Siis ei v ***u teillä on todellisuudentaju hämärtynyt tolla aivopesulla.
Tajuatteko et suurimmalle osalle covidi on FLUNSSA . Tapaturmissakin kuolee enemmän porukkaa
-
Niinkö parhaan ymmärryksesi mukaan?
-
USA Top-3 kuolinsyytä 2020
1. Sydän- ja verisuonitaudit 690.882
2. Syöpä 598.882
3. Covid-19 345.323Hei haloo! Valoja päähän nyt siellä. Mitä USA:n tilastoja esittelet. Pistähän se Suomen top 3, niin katotaan. Ei näy koronaa, ei. Tässä vähän aikaa sitten ei ollut edes top 10:ssä. Itsemurhiakin enempi kuin koronakuolemia.
Yhdysvalloissa kaikki kuolemat, joissa yksilöllä on todettu koronavirus, merkitään koronakuolemiksi, vaikka ihminen olisikin todellisuudessa kuollut esimerkiksi luodista tai auto-onnettomuuteen. Eli nuo vääristyneet tilastot voi unohtaa.
Näin on. Lisäksi sairaalat saavat tukia jokaisesta "koronakuolleesta", joten testaus on myös sen mukaista.
Sairaalat saavat tukia koronakuolleista?!?
Voi elämä.
Eikä tietenkään lähdettä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta kukin tehkööt omat ratkaisunsa, ymmärrän kyllä..mutta meidän kotiin tai tapahtumiin ei pääse rokottamaton.
Mitäs ajattelet meistä rokottamattomista jotka on pysyneet täysin terveenä pandemian ajan? Älä nyt hyvä ihminen osta sitä paskaa mitä sulle myydään siitä että me ”rokottamattomat” ollaan jotenkin syntisiä, likaisia, spitaalisia...
Tajuatteko et suurimmalle osalle covidi on FLUNSSA . Tapaturmissakin kuolee enemmän porukkaa
-
-
2. Syöpä 598.882
3. Covid-19 345.323Hei haloo! Valoja päähän nyt siellä. Mitä USA:n tilastoja esittelet. Pistähän se Suomen top 3, niin katotaan. Ei näy koronaa, ei. Tässä vähän aikaa sitten ei ollut edes top 10:ssä. Itsemurhiakin enempi kuin koronakuolemia.
Yhdysvalloissa kaikki kuolemat, joissa yksilöllä on todettu koronavirus, merkitään koronakuolemiksi, vaikka ihminen olisikin todellisuudessa kuollut esimerkiksi luodista tai auto-onnettomuuteen. Eli nuo vääristyneet tilastot voi unohtaa.
Ja taas se lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintoja brutukseni.... valintoja. Ei kannata itkeä jos itse on maitolasinsa kaatanut.
Voi hyvä jumala ihmiset ei voi olla näin hulluja. Kyllä, me kaikki ollaan tehty valinta rokotteesta. Rokote on vapaaehtoinen. Ketään ei saa syrjiä sillä perusteella mitä lääketieteellisiä toimenpiteitä itselleen valitsee tehtävän, eikä se määrittele ketään ihmisenä.
Kun teet valinnan rokotteesta, ainoat asiat mitä tulisi miettiä on taudin riski vs rokotteen riski ja kumpi itselle painaa vaakakupissa enemmän. Rokotteen ottamisen syyt tulee olla ainoastaan terveydelliset ja seuraukset ainoastaan terveydelliset.
Se, että muut ihmiset kohtelevat huonosti tai muuten suhtautuvat epäinhimillisesti tämän valinnan vuoksi, EI ole mikään oman valinnan seuraus eikä rokottamattoman oma vika. Kukaan ei voi tosissaan kannattaa tällaista ilmapiiriä tai sulkea silmiänsä asenteella ”itsepä valitsit”.
Kuka tahansa meistä voi olla tulevaisuudessa siinä tilanteessa ettei pysty tai halua enää tehoste nro x ottaa. Moni on jo nyt siinä tilsnteessa. Kukaan ei ole mitään omia maitolasejansa kaatanut, nyt vähän inhimillisyyttä ja järkeä peliin..Yksityishenkilö saa syrjiä muita ihmisiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ja ihan mistä syystä haluaa. Vaikka eriävästä poliittisesta mielipiteestä.
Saako homoja ja mustiakin? Kutsua vaikka n ee ke riksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintoja brutukseni.... valintoja. Ei kannata itkeä jos itse on maitolasinsa kaatanut.
Voi hyvä jumala ihmiset ei voi olla näin hulluja. Kyllä, me kaikki ollaan tehty valinta rokotteesta. Rokote on vapaaehtoinen. Ketään ei saa syrjiä sillä perusteella mitä lääketieteellisiä toimenpiteitä itselleen valitsee tehtävän, eikä se määrittele ketään ihmisenä.
Kun teet valinnan rokotteesta, ainoat asiat mitä tulisi miettiä on taudin riski vs rokotteen riski ja kumpi itselle painaa vaakakupissa enemmän. Rokotteen ottamisen syyt tulee olla ainoastaan terveydelliset ja seuraukset ainoastaan terveydelliset.
Se, että muut ihmiset kohtelevat huonosti tai muuten suhtautuvat epäinhimillisesti tämän valinnan vuoksi, EI ole mikään oman valinnan seuraus eikä rokottamattoman oma vika. Kukaan ei voi tosissaan kannattaa tällaista ilmapiiriä tai sulkea silmiänsä asenteella ”itsepä valitsit”.
Kuka tahansa meistä voi olla tulevaisuudessa siinä tilanteessa ettei pysty tai halua enää tehoste nro x ottaa. Moni on jo nyt siinä tilsnteessa. Kukaan ei ole mitään omia maitolasejansa kaatanut, nyt vähän inhimillisyyttä ja järkeä peliin..Yksityishenkilö saa syrjiä muita ihmisiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ja ihan mistä syystä haluaa. Vaikka eriävästä poliittisesta mielipiteestä.
Saanko siteerata tätä ajatusta seuraavan Esko Valtaoja -keissin yhteydessä?
Mun puolestani saat. Mutta totuus tässä maassa on, että yksityishenkilö saa itse valita kaverinsa ja ne, joiden kanssa haluaa olla tekemisissä. Poislukien toki työkaverit, mutta vapaa-aikansa saa viettää niiden kanssa, joiden kanssa haluaa. Olipa sitten kyse sukulaisista, kavereista tai vaikka naapureista. Voit skipata jonkun elämästäsi ihan vaikka siksi, että tämä ryhtyy vegaaniksi tai ihan vaikka sen vuoksi, että pukeutuu sun mielestäsi typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään henkisesti ja psyykkisesti syrjiä ketään. Kuitenkin fyysisesti pitää pitäytyä rokottamattomasta etäällä ja pitää heidät fyysisesti muista kaukana. Nämä voivat sotkeutua keskenään. Kristittynä voinet kuitenkin kääntää toisen poskesi ja miettiä "he eivät tiedä, mitä he tekevät". Edellistä syvätason hyväksymistä helpompaa olisi vaan ottaa se rokote ja jatkaa elämäänsä ihan normaalisti eteenpäin.
Miksi sun pitää olla fyysisesti rokottamattomasta etäällä jos sulla kerta itselläsi on mahdollisuus ne rokotteet ottaa ja siten suojautua?
Entä kaikki ne ihmiset (ja niiden lähipiiri) jotka rokotteen otti ja ei jatkaneetkaan elämäänsä ihan normisti eteenpäin vaan saivat haittavaikutuksen jonka vuoksi eivät pysty/halua niitä tulevia tehosteita enää ottaa? Fimean haittavaikutusilmoituksia yli 6000 joista vakaviksi luokiteltu yli 4000.
Minä en aio ajatella kenestäkään minkään rokotuspäätöksen perusteella että ”he eivät tiedä mitä tekevät”. Kaikki kyllä tietää mitä tekee ja valitsee ja kaikkien valinta on ihan yhtä ok.Fimea on edelleen ainoastaan ja vain IMMOITETTUJA EPÄILYJÄ, ei todennettuja haittoja.
ILMOITTAJA MÄÄRITTELEE HAITAN VAKAVAKSI. 60-70% on kuumetta, päänsärkyä yms kuten Fimean sivuilla kerrotaan.
Tätä on, kun nyyhkyvideot saavat laittamaan aivot narikkaan ha toisellaan papukaijana ymmärtämättä ja selvittämättä itse
Vaikka niin väitetään.
Eli niistä se 30-40% on sitten niitä oikeasti vakavia. Aika paljon sekin, varsinkin, kun ajattelee, mitkä haittavaikutukset Fimea luokittelee vakiviksi:
"Lääketurvatoiminnassa haittavaikutus katsotaan vakavaksi, jos se on johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tällaisen päätöksen tehnyt niin seiso nyt sitten sen takana edes valittamatta ja selkä suorassa. Ei varmaan kannata muita ihmisiä syyllistää omista tunnelmista. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, rokotettuna tai rokottamattomana.
Valitettavasti läheisen, perusterveen ja nuorehkon työkaverin kuolema koronaan ihan sen ilmenemisen alkuvaiheilla on vaikuttanut omaan näkemykseen ja päätöksentekoon niin vahvasti, että en pysty samaistumaan tuskaasi. Samaistun tuon työkaverin vaimon ja pienten lasten tuskaan helpommin.
Jokainen on toki vastuussa niistä omista tunnelmistaan, mutta ap ei ole vastuussa siitä vihasta, syyttelystä ja arvostelusta, jota on saanut rokotettujen ihmisten taholta osakseen. Jokainen on vastuussa omista teoistaan. Myös nämä ikävät ihmiset. Ja he ovat myös vastuussa niistä omista tunnetiloistaan. Ei heillä ole oikeutta kaataa sitä omaa paskaa oloaan jonkun toisen päälle. Ottakoot siitä itse vastuun ja kantakoon sen. Eikä syyllistäisi esim ap:ta niistä.
Ja kovin näyttää olevan rajallinen tuo sinun empatiakykysi ja - määräsi, jos sitä ei kerta muille riitä kuin tuolle yhdelle perheelle. Noh, toiset on vaan välinpitämättömämpiä ja itsekkäämpiä.
Kyllä on oikeus kertoa vastuuttomalle ihmiselle, mitä hänestä ajattelee. Etenkin kun tulee tänne kerjäämään sääliä. En ole sama henkilö kuin tuo ensimmäinen quotti mutta olen hänen kanssaan täsmälleen samaa mieltä. Ei kai kukaan tyhmyydelleen kovin paljon voi mutta sen verran kuitenkin, että pitäisi suunsa siitä kiinni. Fleksaatko sinä ap sillä, että rokottamattomana levität tautia ja voit olla sitä kautta vastuussa monen ihmisen kuolemasta? Oletko ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tällaisen päätöksen tehnyt niin seiso nyt sitten sen takana edes valittamatta ja selkä suorassa. Ei varmaan kannata muita ihmisiä syyllistää omista tunnelmista. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, rokotettuna tai rokottamattomana.
Valitettavasti läheisen, perusterveen ja nuorehkon työkaverin kuolema koronaan ihan sen ilmenemisen alkuvaiheilla on vaikuttanut omaan näkemykseen ja päätöksentekoon niin vahvasti, että en pysty samaistumaan tuskaasi. Samaistun tuon työkaverin vaimon ja pienten lasten tuskaan helpommin.
Jokainen on toki vastuussa niistä omista tunnelmistaan, mutta ap ei ole vastuussa siitä vihasta, syyttelystä ja arvostelusta, jota on saanut rokotettujen ihmisten taholta osakseen. Jokainen on vastuussa omista teoistaan. Myös nämä ikävät ihmiset. Ja he ovat myös vastuussa niistä omista tunnetiloistaan. Ei heillä ole oikeutta kaataa sitä omaa paskaa oloaan jonkun toisen päälle. Ottakoot siitä itse vastuun ja kantakoon sen. Eikä syyllistäisi esim ap:ta niistä.
Ja kovin näyttää olevan rajallinen tuo sinun empatiakykysi ja - määräsi, jos sitä ei kerta muille riitä kuin tuolle yhdelle perheelle. Noh, toiset on vaan välinpitämättömämpiä ja itsekkäämpiä.
Kyllä on oikeus kertoa vastuuttomalle ihmiselle, mitä hänestä ajattelee. Etenkin kun tulee tänne kerjäämään sääliä. En ole sama henkilö kuin tuo ensimmäinen quotti mutta olen hänen kanssaan täsmälleen samaa mieltä. Ei kai kukaan tyhmyydelleen kovin paljon voi mutta sen verran kuitenkin, että pitäisi suunsa siitä kiinni. Fleksaatko sinä ap sillä, että rokottamattomana levität tautia ja voit olla sitä kautta vastuussa monen ihmisen kuolemasta? Oletko ylpeä itsestäsi?
Lisäänpä tähän että koskien kohtaa "rokottamattomana levität tautia ja voit olla sitä kautta vastuussa monen ihmisen kuolemasta" niin ei välttämättä levitä jos ei ole saanut sitä mistään ja sama mahdollisuus on kyllä rokotetunkin kanssa, että en lähtisi sanomaan tuommoisia.
Mitä ihmettä nyt tapahtuu? Ympärillä rokotetut tuttavat sairastuvat Omicroniin. Itse olen sairastanut sen alkuperäisen koronan, enkä ole rokotteita ottanut, enkä ole altistumisista huolimatta sairastunut. Varmaan sairastettu tauti onkin tuonut hyvän immuniteetin.
Koronaviruksen saa testitikkuun positiiviseksi juoksevan veden alla. Olkaa hyvä vinkistä. Näin hyviä testejä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu, et nykyään noi rokotevastaiset on kaikki sairastaneet koronan? Aika jännä juttu.
Olen myös yksi heistä.! Sairastin jo ennen "virallista" eli helmikuussa 2020. Vaikeaahan sitä on uskoa vaikka kävin 2 kertaa yksityisellä ja söin kaksi antibiottikuuria. Sairastin kotona ja luulin että en selviä siitä. Sain astmalääkkeet myös. Oli kuumetta oli särkyjä oli keuhkojen alentunut toiminta. Sain yskään läkettä ei tehonnut, sain pillereitä yskään, ei vaikutusta. Nyt se olisi ollut "korona" mutta virallinen korona, aloitettiin kaksi kuukautta sen jälkeen. .vasta. mikä tuo kummallinen tauti oli.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa kyllä ole kahtiaanjakoa. En näe tuolla kadulla rokottamattomien hakkaavavan rokotettuja tai toisinpäin. Kyllä kaikki arvostaa toisten päätöksiä.
Niin mitä nyt rokottamattomat levittävät tietoisesti tautia ja ylläpitävät pandemiaa. Unohtamatta Turun tapausta jossa rokottamattoman uhkailee hoitohenkilökuntaa hepatiitti piikeillä ja muilla uhilla.
Ihan samallailla rokotetut levittää sitä, koronapassi ollut käytössä ja se leviää nyt jopa nopeampaan kuin aikaisemmin.
No perkele kun mitä enemmän porukkaa rokotetaan, niin sen enemmän on uusia tartuntoja. Missä vitussa me tässä oikein mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko arvon rokoteuskovaiset kertoa, miksi Suomen Thl ei suosittele aspirointia rokotuksessa, kuten muualla maailmassa?
Lääkeyhtiöt suosittelevat aspirointia, mutta Suomessa jostain syystä tuikataan vaan ”suoneen”.https://www.verkkouutiset.fi/asiantuntija-ihmettelee-koronarokotukset-a…
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/onko-mystisten-koronarokotteen-jalke…
Jos luulet että rokote pistetään suoneen olet kyllä melkoisen pihalla. t.Sh
Luuletko, ettei olkapäässä ole verisuonia, johon voi vahingossa osua piikillä? Luuletko, että geeniteknologian tohtori ja sairaalakemisti ei tunne ihmisen anatomiaa?
"Nyt nopeasti varmistettava väestölle maksimaalinen immuunivaste verisuoniosumat poissulkevalla rokotustekniikalla. Valtimoiden ja laskimoiden koon ja paikkojen suuret yksilövaihtelut lisäävät verisuoniosumariskiä."
"Aspiroinnin ohittavasta covid-19-rokotustekniikasta ovat huolestuneet alan kokeneet tutkijat Euroopassa. Heidän mukaansa aspirointi pitäisi olla vaatimus – pelkkä suositus ei riitä, sillä tutkimusnäyttöjä haittamekanismeista on runsaasti: trombosytopenia+tromboosi-ilmiö, neutrofiiliverkot (NET), vaskuliitit, ACE2-reseptorihäiriöt, kudostuhot, vuotohäiriöt, epäspesifiset immuunireaktiot (DIC) sekä tavoitteen mukaisen immuunivasteen estyminen."
https://www.mediuutiset.fi/debatti/mielipide-aspiroinnin-ohittaminen-on…
Missä väitin näin? Edellinen sanoi näin: rokote tuikataan Suomessa suoraan suoneen. Täysin paikkansapitämätön väite, ihan kuin suoni olisi paikka johon se pyritään pistämään. Rokote annetaan lihakseen. Se ei sulje pois sitä, etteikö se voisi teoreettisesti osua pieneen verisuoneen. Opettele lukemaan. Itse aikoinaan i.m. pistoksia aspiroidessa ei ole kertaakaan osunut suoneen.
Jätetään pistotekniikasta päättäminen niille jotka sen osaavat arvioida. Itse en tähän ottanut kantaa vaan väärään termiin.
Edellinen ei väittänyt, että rokote tuikattaisiin suoraan suoneen. Sinä sen sijaan käytit tuota ilmaisua pejoratiivisesti. Lihaksessa on verisuonia. Aspirointia voidaan pitää varotoimenpiteenä, josta ei ole haittaa, mutta joka toisaalta osoittaa rokottajan ammattitaidon ja lisää luottamusta rokototustapahtumaan. Mikä on ongelma tässä?
Opettele hyvä ihminen lukemaan äläkä syytä minua jonkun toisen kirjoituksista. Tuolla ylhäällähän se lukee ja siteerasin sitä lähes suoraan. Eli miten suoraan lainatessa voi käyttää jotain ilmaisua pejoratiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa kyllä ole kahtiaanjakoa. En näe tuolla kadulla rokottamattomien hakkaavavan rokotettuja tai toisinpäin. Kyllä kaikki arvostaa toisten päätöksiä.
Niin mitä nyt rokottamattomat levittävät tietoisesti tautia ja ylläpitävät pandemiaa. Unohtamatta Turun tapausta jossa rokottamattoman uhkailee hoitohenkilökuntaa hepatiitti piikeillä ja muilla uhilla.
Ihan samallailla rokotetut levittää sitä, koronapassi ollut käytössä ja se leviää nyt jopa nopeampaan kuin aikaisemmin.
No perkele kun mitä enemmän porukkaa rokotetaan, niin sen enemmän on uusia tartuntoja. Missä vitussa me tässä oikein mennään?
Usassa alkanut lapsia kuolemaan kun rokotuskampanja käynnistetty. Sairaaloissa lapsia jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perkele mitäs jos pitäisit itsesi edes välttävästi kartalla koronauutisoinnista? Ei tarvisi kysellä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usassa alkanut lapsia kuolemaan kun rokotuskampanja käynnistetty. Sairaaloissa lapsia jo nyt.
Ihan koronan takia siellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
2. Syöpä 598.882
Näin on. Lisäksi sairaalat saavat tukia jokaisesta "koronakuolleesta", joten testaus on myös sen mukaista.
Sairaalat saavat tukia koronakuolleista?!?
Voi elämä.Eikä tietenkään lähdettä mukana.
Miten menee Itävallassa, onkohan siellä alkanut jo "palopommit lennellä "ja autoja polteltu kaduilla, niin kuin jenkkilässätai silloin Ruotsissa mutta nyt Koronasodan alkaessa. Ainakin yksi parlamenttitalo jo poltettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perkele mitäs jos pitäisit itsesi edes välttävästi kartalla koronauutisoinnista? Ei tarvisi kysellä tyhmiä.
No perrrrrkele. Sä kun olet noin ylivertaisen viisas ja kaikkitietävä, niin teeppä suuressa nerokkuudessasi ja kaikkivoipaisuudessasi loppu koko tästä helvetin koronasta. 🤣
Yhdysvalloissa nyt muutenkin ihmiset kuolee kadulle kaikkeen muuhunkin koska ei ole samanlaista ilmaista toimivaa terveydenhuoltoa kuin täällä. Katsoisin enemmin niiden maiden tilastoja, joissa jotenkin uskottavasti hoidetaan kaikki ihmiset.