Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
661/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpa millaista oli 2020 kun ei ollut rokotteita. Monet sairastuneet kokivat sen että tauti eteni kuin raketti. Kuten tuossa kokemusperäisessä jutussa selviää. Vaimo menehtyi koronaan, mies oli viikkoja sairaalassa ja teholla. Eikä kyse ylipainoisista ihmisistä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006610157.html

Kuka tuotakaan uskoo, jos vanhus kuoli flunssaan ja metaboliaan, eli yhdistettyihin riskitekijöihin joita on jo tuhansilla suomalaisilla. Vyötärölihavuus yli 95cm, sokeritauti, verenpainetauti. mitä muuta vielä tarvitaan.?

Vierailija
662/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä"

Se mitä sinä olet on se että olet välinpitämätön muita ihmisiä kohtaan oman itsekkyytesi vuoksi. Minä minä minä minä. Muut riskeeratkoon terveytensä taudin kanssa. Minä minä minä minä.

Voi minua kun minua ei nyt ymmärretä, voi minua kun minulla on nyt ollut ikävää. Minä minä minä minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn paska vuosi johtuu täysin siitä, että hän itse on tyhmä paska. Siksi on vain oikein, että hänen vuotensa oli paska ja toivottavasti alkanut vuosi on vielä paskempi.

Vierailija
664/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUURI NYT! Klamydia-epidemia rokottamattomien keskuudessa Sievissä!

Vierailija
665/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.

En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.

Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.

Ap

Jos tuolloin sairastit, niin silloin saatu immuniteetti ei juurikaan suojaa omikrontartunnalta. Todennäköisesti sen saatuasi kuitenkin sairastat sen vain ikävänä flunssana, kuumetta, kurkkukipua, yskää jne.

Kyllä sinun täytyy ymmärtää, että valtaosa rokotteen ottajista ei käsitä, että kun jo 9 000 000 000 piikkiä on annettu, niin ei se rokote mitenkään vaarallinen ole. Päinvastoin, rokotusten alkamisen jälkeen tautiin kuolemat vähenivät koko ajan. Nyt ei enää kuolema ole se koronan pahin seuraus vaan se, että yhteiskunta kärsii niin taloudellisesti kuin sairaanhoidon puutteesta ja juuri rokottamattomat valtaosaltaan tarvitsevat raskasta hoitoa.

Siksi joillekin on vaikea ymmärtää rokotteesta kieltäytyjiä. 

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä. Paljon helpompi on elää niiden rokotusten kanssa, vaikka ne eivät läheskään täydellistä suojaa anna, mutta kun täytyy se todennäköisesti sairastaa, jos ei täysi eristäydy, niin minulle kiitos ainakin se lievä versio mieluummin.

Olen rokottamaton ja en tiedä miten juuri minä olen syypää kaikkeen ja kuormitan yhteiskuntaa. Olen käynyt normaalisti töissä päivittäin, riskeerannut alusta alkaen terveyteni, koska etätyömahdollisuutta ei ole. Olen/olin kunnon kansalainen, noudatan lakeja, teen vapaaehtoistyötä, elätän itseni ja lapseni, maksan veroja, en ole vuosiin käynyt ulkomailla tai festareilla yms. enkä siten hakenut tai levittänyt yhtäkään tautia ihmisiin. Joten rehellisesti, en ymmärrä miten yhteiskunta on tähän mennessä kärsinyt takiani. Eri

Kun jokainen rokottamaton ajattelee juuri noin, päädytään yhtäkkiä tilanteeseen, jossa uhkaavat sairaanhoidon kantokykyä ja täyttävät erityisesti teho-osastoja.

Eihän se riski ole todellinen, kun en ole (vielä) sairastunut.

Miljoonat ovat sairastaneet ilman lääkäreitä, sairaaloita tms. ihan kotonaan kuten minkä tahansa FLUNSSAN. SUURIN OSA! Mistä on syntynyt käsitys että rokottamattomat joutuu vääjäämättä sairaalaan???

Taas olkiukko.

Fakta: 50-70% koronan takia sairaalaan joutuneista rokottamattomia.

Fakta: 90% koronan takia tehohoitoon joutuvista rokottamattomia.

Fakta: rokottamattomia 12% yli 12vuotiaissa.

Ei joudu vääjäämättä, mutta nyt selkeästi suhteessa liikaa rokottamattomia, jotka joutuvat sairaalaan ja teholle.

Mitä enemmän rokottamattomia, sen enemmän heitä joutuu myös sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Ongelma ei ole missään vaiheessa ollut lievänä sairastavat vaan se osuus, joka joutuu sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Ongelmana ei ole ollut lievänä sairastaneet vaan se osuus, tupl-a/ -tripla/ -rokotetut, jotka joutuu teholle hoitoon.

Vierailija
666/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele että olet ottanut 4 piikkiä. 

Vaarallisen tartuntataudin levittäminen on varsinkin tietoisesti tehtynä hyvin rangaistava teko. Kannattaa miettiä kaksikertaa haluaako jäädä kiinni.

Vaarallinen? Siinä tapauksessa influenssan levittäminen pitäisi kriminalisoida myös... tappaa yhtä paljon! (tai vähän, koska vaarallisuudesta ei ole kyse)

-

Korona on keskimääräistä kausi-influenssaa 3...6 kertaa tappavampi riippuen tarkasteluasetelmasta ja tutkimuskohortista.

-

Vierailija
667/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.

En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.

Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.

Ap

Jos tuolloin sairastit, niin silloin saatu immuniteetti ei juurikaan suojaa omikrontartunnalta. Todennäköisesti sen saatuasi kuitenkin sairastat sen vain ikävänä flunssana, kuumetta, kurkkukipua, yskää jne.

Kyllä sinun täytyy ymmärtää, että valtaosa rokotteen ottajista ei käsitä, että kun jo 9 000 000 000 piikkiä on annettu, niin ei se rokote mitenkään vaarallinen ole. Päinvastoin, rokotusten alkamisen jälkeen tautiin kuolemat vähenivät koko ajan. Nyt ei enää kuolema ole se koronan pahin seuraus vaan se, että yhteiskunta kärsii niin taloudellisesti kuin sairaanhoidon puutteesta ja juuri rokottamattomat valtaosaltaan tarvitsevat raskasta hoitoa.

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä. Paljon helpompi on elää niiden rokotusten kanssa, vaikka ne eivät läheskään täydellistä suojaa anna, mutta kun täytyy se todennäköisesti sairastaa, jos ei täysi eristäydy, niin minulle kiitos ainakin se lievä versio mieluummin.

Olen rokottamaton ja en tiedä miten juuri minä olen syypää kaikkeen ja kuormitan yhteiskuntaa. Olen käynyt normaalisti töissä päivittäin, riskeerannut alusta alkaen terveyteni, koska etätyömahdollisuutta ei ole. Olen/olin kunnon kansalainen, noudatan lakeja, teen vapaaehtoistyötä, elätän itseni ja lapseni, maksan veroja, en ole vuosiin käynyt ulkomailla tai festareilla yms. enkä siten hakenut tai levittänyt yhtäkään tautia ihmisiin. Joten rehellisesti, en ymmärrä miten yhteiskunta on tähän mennessä kärsinyt takiani. Eri

Kun jokainen rokottamaton ajattelee juuri noin, päädytään yhtäkkiä tilanteeseen, jossa uhkaavat sairaanhoidon kantokykyä ja täyttävät erityisesti teho-osastoja.

Miljoonat ovat sairastaneet ilman lääkäreitä, sairaaloita tms. ihan kotonaan kuten minkä tahansa FLUNSSAN. SUURIN OSA! Mistä on syntynyt käsitys että rokottamattomat joutuu vääjäämättä sairaalaan???

Taas olkiukko.

Ei joudu vääjäämättä, mutta nyt selkeästi suhteessa liikaa rokottamattomia, jotka joutuvat sairaalaan ja teholle.

Mitä enemmän rokottamattomia, sen enemmän heitä joutuu myös sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Ongelma ei ole missään vaiheessa ollut lievänä sairastavat vaan se osuus, joka joutuu sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Ongelmana ei ole ollut lievänä sairastaneet vaan se osuus, tupl-a/ -tripla/ -rokotetut, jotka joutuu teholle hoitoon.

Ei, vaan selkeänä ongelmana on rokottamattomien räikeä yliedustus niukkoja tehohoitopaikkoja jaettessa.

-

-

"On tapauksia, joissa viimeisiksi sanoiksi on jäänyt katumus ottamattomasta rokotteesta"

Vierailija
668/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rokotetut uskovat, että rokotteilla ei juurikaan ole sivuvaikutuksia, miten he edes tunnistaisivat sellaisen, jos sattuisivat saamaan? Sattumalta tuli rytmihäiriö, kuukautishäiriö, sydänkohtaus, aivoinfarkti juuri rokotteen jälkeen. Eihän sillä voi olla mitään yhteyttä rokotteeseen, koska joka paikassa on vakuutettu, että rokote on turvallinen ja estää vakavan tautimuodon ja kuoleman. Ei sellaista voi raportoida, mitä ei ymmärrä raportoinnin arvoiseksi.

Vierailija
669/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu ja minulla oli AP:n kaltaisten ihmisten takia paska vuosi.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään itsekkyyteen, kiukutteluun, minä-minä-minä -ajatteluun ja tieteenvastaisuuteen.

Vierailija
670/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset haluavat koota elämänsä vain mukavista, helpoista, ymmärrettävistä palasista, kaikkea vaikeaa ja sopeutumista vaativaa halutaan paeta. Tämä näkyy monessa asiassa, mm. parisuhdemarkkinoilla ja työelämässä. 

Tämän vuoksi joku ihminen, jolla on yksi ajattelun osa-alue erilainen kuin itsellä, on niin helppo sulkea kokonaan pois, ettei vain synny mitään riitasointua eikä mikään riko omaa haurasta harmoniaa. Puoluekanta, rokotusmielipide, joskus jopa vain musiikkimaku saattaa riittää syyksi välien katkaisemiseen. Sisäinen raivo yritetään pitää sillä tavalla kurissa. Nykyajan individualismia ja elämyselämää. 

Parisuhteessa yhtenevät arvot ovat hyvin tärkeitä, joten itsekään en seurustelisi esimerkiksi rokotevastaisen, perussuomalaisen, homeopatiaan tai horoskooppeihin luottavan tai Trump-fanin kanssa, koska tuo yksi osa-alue kertoisi suurella todennäköisyydellä paljon suuremmasta arvomaailmojen erosta, joka tulisi vastaan vääjäämättä monissa yksityiskohdissa ja näkyisi myös tulevissa, uusissa asioissa helposti.

Mutta hyvää ja ystävällistä kanssakäymistä, naapuruutta, kaveruutta, ystävyyttä ja hyvää tahtoa lähimmäisten kesken nämä eivät lainkaan estäisi. Koska aina on taatusti enemmän yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä meidän ihmisten välillä. 

Esimerkiksi kaikki me voimme asua sähkövalon ja lämmityksen piirissä, mutta silti jotkut asuvat erämökeissä eläen luonnonvaraista elämää kaukana palveluista. Ei sitä tarvitse ymmärtää, he ovat tehneet valinnan joka on tuonut sisäisen rauhan. Samoin me kaikki voimme saada aivan riittävästi tutkitun ja todistetusti tehokkaan rokotteen jota ei ole mitään syytä olla ottamatta, mutta jotkut eivät silti ota. Ei sitäkään tarvitse ymmärtää eikä myöskään tuomita. Ratkaisu on tuonut heille sisäisen rauhan, syistä jotka eivät meille muille kuulu. Eivät nk. "järkiratkaisut" ole mitään absoluuttisia itsestääselvyyksiä jotka kaikkien pitää tehdä. 

Aloittajan puolesta olen pahoillani ja jos yhtään lohduttaa, niin ihmisten yhteiskunnallinen muisti on tosi lyhyt, aika ja asenneilmasto muuttuvat nopeasti. Korona-aika tulee olemaan jossain vaiheessa ohi ja kaikki tämän ajan kuohunnat haipuvat historian hämärään. Toivon aloittajalle jaksamista, hyvää vointia ja kaikkea hyvää tulevaan. 

Vierailija
671/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on tiedotettu, vakavammat rokotehaitat ovat erittäin harvinaisia.  Ehdinkin jo vitsailla sillä, mihin simpanssin DNA-vouhotukset ovat päässeet unohtumaan ja tulihan se sieltä.  Kuin pässiä narusta....

Ettei kenellekään jää epäselväksi, AZ-rokote sisältää simpanssin adenovirusta, joka koodaa piikkiproteiinia. Valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja.

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=&d=86476826&i=ASTRAZENECA_VAXZEVRI…;

Tämä ei ole vouhotusta, vaan faktaa. Kyseinen rokote, joka on yleisessä käytössä monissa Euroopan maissa, myös Suomessa, on geeniteknologinen rokote. Koska rokote on aiheuttanut harvinaisia, kuolemaan johtaneita haittavaikutuksia, sitä ei käytetä enää meillä. Joillekin ihmisille saattaa olla olennainen tieto, että rokote sisältää muuntogeenisiä organismeja.

Totta se on!!

Itse ihmettelen, miksei enää puhuta simpanssin DNA:sta rokotteessa?? Siitä oli juttua rokotuksien alkaessa kovastikin, enkä enää alkuunkaan ihmettele miksi!

-Se oli oikeastaan vaimo, joka alkoi asiaan kiinnittämään huomiota hiukan ekan rokotuksen jälkeen....

-Ekaksi tuli hiukan moittiva kommentti, kun olin ihan ajatuksissani ostanut aika nipun banaaneja. Eivät olleet edes missään tarjouksessa, mutta kuin olisi selvästi hiukonut banskujen perään. Ei silti, niitä tulee muutenkin satunnaisesti osteltua.

-Toinen kommentti tuli, kun vaimo alkoi sunnuntai-aamuyöllä huutelemaan nukkumaan. Olin jotenkin juuttunut katsomaan nauhoitettuja luonto-ohjelmia ja menossa oli varmaan kymmenes "Avara Luonto" -jakso.  

- Kuinkas ollakaan, ne jaksot olivat ihan sarjana erilaisia  "simpanssiperheen elämää" jnejne jaksoja, todella monenlaisia ja jotenkin osasi oivaltaa heidän elämää ja toimintaa simpanssien näkökulmasta. Ne nyt vaan alkoivat tuntumaan käsittämättömän kiehtovilta. Siinä oli paljon sitä samaa, kun kerran sukukokouksessa sain ikivanhan iso-isovanhempien mustavalkoisen valokuva-albumin näppeihini. Esi-isien ja -äitien kuvien näkemisessä oli jotain taianomaisen kiehtovaa. Videoiden kanssa oli paljolti samaa, kuin olisi vanhoja sukulaisia katsellut...

Mikä hassuinta, asialle löytyy vahvistuksia netistä. Kuka vaan voi hakea!   "Yes, AstraZeneca’s Covid-19 vaccine made with genetically modified chimpanzee virus"

Miksiköhän asia on niin vaiettu??

Vierailija
672/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpa millaista oli 2020 kun ei ollut rokotteita. Monet sairastuneet kokivat sen että tauti eteni kuin raketti. Kuten tuossa kokemusperäisessä jutussa selviää. Vaimo menehtyi koronaan, mies oli viikkoja sairaalassa ja teholla. Eikä kyse ylipainoisista ihmisistä.

BMI 24 on raja, jonka jälkeen riski sairastua vakavasti kasvaa. Tätä nykyä suurin osa suomalaisista ylittää tuon rajan. Kuten kuvasta näkyy, on painoindeksi molemmilla varmasti yli 24. Sen lisäksi ikää alkaa olla herroilla sen verran, että voidaan katsoa kuuluvan riskiryhmään. Joillekin on tietysti vaikeaa hahmottaa tällaisia asioita. Se ei tarkoita sitä, etteivätkö juuri nämä seikat ole riskifaktoreita.

Vierailija
673/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on tiedotettu, vakavammat rokotehaitat ovat erittäin harvinaisia.  Ehdinkin jo vitsailla sillä, mihin simpanssin DNA-vouhotukset ovat päässeet unohtumaan ja tulihan se sieltä.  Kuin pässiä narusta....

Ettei kenellekään jää epäselväksi, AZ-rokote sisältää simpanssin adenovirusta, joka koodaa piikkiproteiinia. Valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja.

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=&d=86476826&i=ASTRAZENECA_VAXZEVRI…;

Tämä ei ole vouhotusta, vaan faktaa. Kyseinen rokote, joka on yleisessä käytössä monissa Euroopan maissa, myös Suomessa, on geeniteknologinen rokote. Koska rokote on aiheuttanut harvinaisia, kuolemaan johtaneita haittavaikutuksia, sitä ei käytetä enää meillä. Joillekin ihmisille saattaa olla olennainen tieto, että rokote sisältää muuntogeenisiä organismeja.

Totta se on!!

Itse ihmettelen, miksei enää puhuta simpanssin DNA:sta rokotteessa?? Siitä oli juttua rokotuksien alkaessa kovastikin, enkä enää alkuunkaan ihmettele miksi!

-Se oli oikeastaan vaimo, joka alkoi asiaan kiinnittämään huomiota hiukan ekan rokotuksen jälkeen....

-Ekaksi tuli hiukan moittiva kommentti, kun olin ihan ajatuksissani ostanut aika nipun banaaneja. Eivät olleet edes missään tarjouksessa, mutta kuin olisi selvästi hiukonut banskujen perään. Ei silti, niitä tulee muutenkin satunnaisesti osteltua.

-Toinen kommentti tuli, kun vaimo alkoi sunnuntai-aamuyöllä huutelemaan nukkumaan. Olin jotenkin juuttunut katsomaan nauhoitettuja luonto-ohjelmia ja menossa oli varmaan kymmenes "Avara Luonto" -jakso.  

- Kuinkas ollakaan, ne jaksot olivat ihan sarjana erilaisia  "simpanssiperheen elämää" jnejne jaksoja, todella monenlaisia ja jotenkin osasi oivaltaa heidän elämää ja toimintaa simpanssien näkökulmasta. Ne nyt vaan alkoivat tuntumaan käsittämättömän kiehtovilta. Siinä oli paljon sitä samaa, kun kerran sukukokouksessa sain ikivanhan iso-isovanhempien mustavalkoisen valokuva-albumin näppeihini. Esi-isien ja -äitien kuvien näkemisessä oli jotain taianomaisen kiehtovaa. Videoiden kanssa oli paljolti samaa, kuin olisi vanhoja sukulaisia katsellut...

Mikä hassuinta, asialle löytyy vahvistuksia netistä. Kuka vaan voi hakea!   "Yes, AstraZeneca’s Covid-19 vaccine made with genetically modified chimpanzee virus"

Miksiköhän asia on niin vaiettu??

Että te rokotrollit osaatte olla hauskoja! Kiitos tästä, huumorista saa virtaa päivään. En olisi itse keksinyt noin hyvää, ehkä juuri siksi en saa palkkaa tästä hommasta.

Vierailija
674/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas olkiukko.

Ymmärrätkö?

Ymmärrätkö?

Tätä saa jauhaa ketjusta toiseen näille mutta ei se mene perille.

Valitettavasti on varmasti kauheaa rokotetuista löytää se totuus mikä on jo tuotu esille, että sairaaloissamme on rokotettuja (2-3kertaa piikitettyjä ihmisiä) ainakin 90% loput jostakin muusta syystä sinne tulleita, ei rokottamattomia. Tällainen uutinen onlevinnyt jo kaikkialla maailmalla, mutta suomessa siitä EI MEDIA kerro mitään, koska mediaa hallitsee samat tahot jotka tuottavat meille yhä näitä kokeiluasteella olevia Rna-rokotteita.(sopimus EUn kautta) Niihin menehtyneitä on tilastoissa miljoonia ihmisiä jo nyt maailmassa. Entä ennustetun 3v,kuluttua.?

Kerrotko miten media kertoo väärin, jos esim. Asko Järvinen HUS:ista kertoo uutisissa sairaaloiden tilastot rokottamattomista ja rokotetuista jotka osoittavat ihan muuta kuin mitä väität? Onko Askokin juonessa mukana? Ja kaikki muutkin sairaaloiden asioista tiedottavat?

Ei olisi pitänyt niellä mt-potilaan syöttiä, mutta en malttanut olla hiljaa.

Mikä Asko Järvisestä tekee poikkeavan. .ihminen juuri on erehtyväinen. raamatussakin niin sanotaan.

Eihän tämä nyt ole edes totta! Asko Järvinen tiedottaa niistä omalta työpaikaltaan saaduista tilastoista joita edellinen väitti valheeksi. Missä ihmeen kohdassa ja miksi hän olisi tässä erehtynyt??? Kerro ihmeessä kun tiedät.

Sovitaan ettei mikään ole totta. Ei tätä jaksa

Vierailija
675/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuotakaan uskoo, jos vanhus kuoli flunssaan ja metaboliaan, eli yhdistettyihin riskitekijöihin joita on jo tuhansilla suomalaisilla. Vyötärölihavuus yli 95cm, sokeritauti, verenpainetauti. mitä muuta vielä tarvitaan.?

Kuoli metaboliaan:D???

Päivän itkut ja naurut vuoronperään, kiitos teille näistä:D. Kerron eteenpäin.

Vierailija
676/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri tästä ketjusta tietää, että olen mennyt ottamaan muuntegeenistä kuonaa elimistööni. En todellakaan tiennyt tätä AZ rokotteesta! Miksi minulle ei kerrottu asiasta? Sain kolmantena piikkinä Modernaa, mutta eka piikki oli tuo AZ. Voinko tehdä tästä ilmoituksen jonnekin? Pystynkö jotenkin kumoamaan rokotteen vaikutuksen?????!!!

Vierailija
677/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta."

Esim. punkkirokotus on jokaisen oma valinta, se borreoloosi yms kun ei siitä henkilöstä leviä eteenpäin. Toisin on näiden yleisvaarallisten kulkutautien kanssa, joka laajalle levitessään uhkaa yhteiskuntajärjestystä. Näissä tapauksissa, kun nyt turvallinen rokote on kehitetty ja se on kaikille ilmainen, rokote ei ole samalla tavalla 'jokaisen oma valinta', vaan pitäisi olla kansalaisuusvelvollisuus joka kuuluu yleiseen hygieniavaatimukseen.

Vierailija
678/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri tästä ketjusta tietää, että olen mennyt ottamaan muuntegeenistä kuonaa elimistööni. En todellakaan tiennyt tätä AZ rokotteesta! Miksi minulle ei kerrottu asiasta? Sain kolmantena piikkinä Modernaa, mutta eka piikki oli tuo AZ. Voinko tehdä tästä ilmoituksen jonnekin? Pystynkö jotenkin kumoamaan rokotteen vaikutuksen?????!!!

Nyt on aika läpinäkyvää...

Vierailija
679/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika läpinäkyvää...

Olen eri, mutta samalla tavalla mulle tuli yllätyksenä tuo. Ei tosin haittaa hirveästi, kun mulle on se ja sama, onko joku asia geenimuunneltua vai ei. Enkä tosiaan jaksa lukea mitään lääkkeitten saati saamieni rokotteiden tuoteselostuksia. Kuka jaksaa?

Vierailija
680/1240 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenimuuntelukin on valtavan iso edistysaskel ihmisen historiassa ja vaikuttaa todella moniin asioihin pelkästään positiivisesti, aina ruoan puhtaudesta ja terveellisyydestä sairauksien kukistamiseen ja elinajanodotteeseen asti. Mutta ei, siinäkin halutaan nähdä jotain kamalia suuryrityshirviöitä ja muuta supersankarisarjakuvista tuttua kuvastoa takana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän