Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
601/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla viikolla hallitus alkaa aivan varmasti taas rummuttamaan rokotuksia-rokotuksia-rokotuksia.

Viimeksi koulujen kesälomien loppuessa hallitus keksi yllättäen aloittaa lasten rokottamisen kysymättä keneltäkään mitään. Ilmoitusluontoisesti vain kerrottiin, että ylihuomenna annamme kaikille lapsille rokotteet koulussa.

No ei varmasti alettu antamaan mitään rokotteita lapsille kesälomien alussa, kun kaikki kolmekymppisetkään eivät meinanneet saada aikoja rokotuksiin.

Kesälomien loputtua!

Minulla on kaksi lasta, joten älä tule kertomaan, milloin annettiin. Tasan tuli koulusta Wilma-viesti, että nyt annetaan rokotukset. Tuli aivan puun takaa kesälomien jälkeen, ja sitä oli suunniteltu taustalla jo pidempää ihan varmasti. Jouduin henkilökohtaisesti lähettämään erikseen viestin, jossa kielsin pistämästä lastani. Silloin vielä väitettiin, että lapsilla on itsellään täysi oikeus päättää, eikä vanhempien sanomisilla ole mitään väliä. Onneksi kuitenkin oli väliä.

Tuossa vaiheessa 1.rokotus 12-15v.

Ja kyllä, 12v voi päättää itse. Arvioidaan, ymmärtääkö tarpeeksi päättääkseen itse ja silloin vanhempien sana ei paina.

Et edes näe terveystietoja.

Eli lapsesi ovat voineet ottaa rokotteet, muttet tiedä siitä ja tuolla,asenteella ymmärrän hyvin, jos ei kerrotakaan, vaan leikitään, että eivät ole ottaneet ja sanasi on painanut.

Pääsevät opettajat, rehtori, terveydenhoitaja ja lapset helpommalla.

Huomaan, ettei sinulla ole lapsia. Ei noin jäätävällä käytöksellä kukaan olisi edes halukas saamaan kanssasi lapsia.

Vierailija
602/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Joo, juuri näin monet salaliittoteorioihin haksahtaneet rokottamattomat ajattelevat. Olen seurannut heidän videoitaan ja kirjoituksiaan ja innoissaan hekumoiden odottavat rokotettujen joukkokuolemaa. Eivät itse näe siinä mitään ristiriitaa, että ovat omasta mielestään valon ja rakkauden edustajia. Välillä jotkut heistä surevatkin sitä että oma lähipiiri tulee kuolemaan, mutta muut lohduttavat, että rokotetut ovat oman kuolemansa valinneet joten eivät tarvi sääliä. Semmoista valon ja rakkauden porukkaa.

Uskon:

Tieteeseen, joka tutkii, selvittää ja kyseenalaistaa, vaatii keskustelua ja kommunikointia, eikä pidä mitään itsestäänselvänä, ei edes sen jälkeen, kun joku hypoteesi on todettu "faktaksi", jonkin tutkimuksen kautta. Ymmärretään, että tutkimusmenetelmät kehittyvät ja se mikä on tänään "faktaa", se voi olla huomenna vanhentunutta tietoa, jossa ei osattu huomioida sellaista, mistä ei vielä eilen tiedetty mitään.

En usko:

Koronarokotteisiin, jotka on lykätty markkinoille pikatahtiin ja ilman perinteisiä tutkimusmenetelmiä, joiden teho jatkuvasti muuttuu ja joita täytyy jatkuvasti tehostaa uusilla rokotekierroksilla. En usko rokotteisiin, joiden teho on osoittautunut heikoksi ja silti niiden kautta tehdään poliittisia päätöksiä, joilla heikennetään ihmisten itsemääräämisoikeuksia.

Maailma on sekaisin, joko tarkoituksella, jossa tavoitteena ihmisten itsemääräämisoikeuksien rajoittaminen tai tahattomasti, jolloin valtaosa päätöksentekijöistä on joukkopsykoosin vallassa, eivätkä he itse kykene ymmärtämään omaa tilaansa.

Kysymys: onko keisarilla vaatteita vai ei? Onko tavoitteena totalitaristinen yhteiskunta ympäri maailman vai joukkopsykoosi, josta heräämiseen vaaditaan toimia, joihin psykoosin ulkopuoliset eivät toistaiseksi ole valmiita. Onko anarkismi ainoa tie ulos joukkopsykoosin vallassa olevista päättäjistämme?

Eli et usko tieteeseen etkä ymmärrä sitä.

Rokotteet on testattu ihan käytäntöjen mukaan ja vertaisarvioidut julkaisut löydät esim.pubmedin avulla.

Tosin niissä käytetään rokotteiden virallisia tunnisteita, ei kauppanimiä.

Jos ymmärtäisit oikeasti jotain tieteestä, pystyisit ymmärtämään, miten prosessia voidaan nopeuttaa byrokratian solmukohtia sujuvoittamalla (esim.nk.rolling-menetelmä) ha mikä merkitys on, kun rahoitusta ei tarvitse miettiä ja hakea ja ihmisiä voidaan ennätysmäärin siirtää saman tutkimusaiheen pariin.

Jos oikeasti ymmärtäisit tiedettä ja virologian edes vähän, ymmärtäisit, että eri variantit käyttäytyvät eri tavoin ja yhtä variantti vastaan kehitetty rokote ei välttämättä suojataan enää toiselta yhtä hyvin.

Pystyisit myös kaivamaan tähän liittyviä tutkimuksia esim.pubmedin avulla.

Kun et oikeasti kuitenkaan ihan ymmärrä tiedettä, sinut saadaan uskomaan, että asiassa on jotain hämärää ja salattavaa, jolloin lakat kaikenmaailman modernin ajan käärmeöljykauppiqiden sepustuksiin ja tarinointiin etkä edes huomaa, kuinka sinua harhaanjihtamalla tehdään rahaa ja syy vieritetään poliitikkojen niskaan.

Silmänkääntötemppu.

Sun järkeilyssä käärmeöljykauppias sanoo, että yleisön on pakko injektoida käärmeöljyä olkapäähän, kun yleisö ei ole yhtä hyvin perillä asioista kuin käärmeöljykauppias. Tiede ei ole itsetarkoituksellista auktoriteettien kumartelua, eikä yleisölle ilman tutkimusasetelmaa ja suunniteltua seurantaa jaetut lääketieteelliset valmisteet tuota tutkimuksellista tietoa. Kunnollista seurantadataa ei ole olemassa koronarokotteista! Nature-lehdestä:

"But as University of Pennsylvania biostatistician Jeffrey Morris points out, inferences made from observational studies of this kind should be viewed with a critical eye. People going about their everyday lives are not clinical-trial participants. They are not randomized to account for behavioural and demographic differences. And although statistical modelling can help to correct for some of these variables, it’s impossible to account for all potential confounding factors."

https://www.nature.com/articles/d41586-021-02532-4

Missäköhän yhteydessä tuokin lainaus on koronarealisteissa esitetty?

Kai siis ede huimasit, että juttu koski vasta-aineiden hiipumista ja miten vaikuttaa erityisesti lieviin tartuntoihin Deltan myötä.

Lainauksesi on kohdasta, jossa käsitellään Israelin 3.rokotuksia.

Se ei siis ole mistään, missä sinänsä kyseenalaistettaisiin kaikki rokotteet ja niiden turvallisuus tai tarpeellisuus.

Jatkuu:

"“The bottom line,” Morris says, “is we need careful modelling and we need really thorough data to deconvolve all these things"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy vahvana. Tiedät olevasi keskivertoa fiksumpi, kun teit päätöksen muun kuin painostuksen perusteella. Ole pikemminkin surullinen siitä, mitä muut ovat menneet tekemään. Todella toivon, että rokote ei tee mitään pahaa ihmisille pitkällä aikavälillä. Pää pystyyn ja pidä pintasi.

Kiitos! Olen vuosien myötä tottunut tähän, että kuljen hiukan omaa reittiäni tehden omia ratkaisujani, joten tämä oli itseasiassa hiukan yllätyskin miten rokotemyönteinen Suomen kansa kahden ekan piikin kanssa olikaan. Kolmannen kohdalla olen huomannut jo hiukan empimistä, mitä kohti oikein ollaan menossa.

Minulla intuitio oli alusta asti tosi vahva tekijä, joka sanoi että älä ota tätä rokotetta. Katsoin aluksi sivusta kun tuttavat painelivat rokotteelle edes tietämättä mitä rokote sisälsi. Kun kyselin heiltä kysyittekö rokotteen tuoteselosteita tai ainesosia, he olivat ihan huuli pyöreänä että ei. Itse lueskelin julkaisuja, tutkin tieteellisistä kehityspohjaa rokoteteknologialle, seurasin rokotteen ottaneiden oireita, juttelin terveydenhuollon parissa työskentelevien tuttujen kanssa ja muodostin omaa kokemus ja tietopohjaa asian ympärille. Kesällä kun rokotuskutsu tuli, sanoin itselleni että annan tälle kaikelle puoli vuotta aikaa vakuuttaa minut, ja teen uuden päätöksen rokotuksesta vuoden lopussa jos asia näyttää kääntyvän rokotusta kannattavaksi.

Syksyn mittaan alkoi tämä painostus, pakottaminen ja ajojahti. Silloin viimeistään päätin, että tämä ei ole se tie jolle lähden. Tämä rokoteteknologia ja sen väkisin kaikille puskeminen lähinnä saa aikaan olon, että mitä ihmettä niissä piikeissä oikein on kun ne on pakolla kaikille työnnettävä.

Ap

Keskustelu meni sivuraitelle ehkä koronapolitiikasta johtuen, jossa vetovastuun ottivat poliitikot eikä viranomaiset.

Olisi pitänyt puhua velvollisuudesta, kuten vaikkapa kuljettajan on osoitettava työkykynsä tarvittaessa puhaltamalla alkometriin.

-sivusta-

KENELLÄKÄÄN ei ole minkäänlaista velvollisuutta ottaa minkäänlaista lääketieteellistä hoitoa/rokotetta! Ei vaikka olisi täysin hyväksytty lääke/rokote, puhumattakaan KOKEELLISESTA hoidosta.

-

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, mistä ihmeestä onnistuisi mitään "kokeellisia hoitoja" nyt edes löytämään?

-

geeniteknologiset koronarokotteet ovat aiheuttaneet ennätymäärän vakavia haittavaikutuksia (Lähde: Fimea). Tilastojen mukaantauti ei ole lainkaan niin vaarallinen minkä lehdistö on antanut ymmärtää. Kaiken lisäksi korona on hyvä sairastaa, mitä nuoremmasta lapsesta ja nuoresta on kyse. Kokellisilla rokotteilla valtava määrä vakavia haittavaikutuksia ja kuolemia. Niistä löytyy tietoa asiantuntijoilta edellenkin, mm.haittavaikutuksista. Kokellisesta lääkkeestä ja rokotteesta ei edesmakseta korvauksia vaikka tapaus olisi kuinka vakava, infarti, aivoverenvuoto tai halvaantuminen ym.

Fimea ei ole lähde rokotehaitoista. Kuolemia, joilla mahdollisesti yhteys rokotteeseen on todettu Suomessa kaksi. Korvauksia on maksettu ja maksetaan heille, joilla haitta todettu. Näihin on varattu valtion budjetissa 30 miljoonaa vuodelle 2021. Tarvittaessa varmaan lisää. Kyllästyttää tämä jatkuva virheellisen tiedon levittäminen. Jos ei mistään mitään tiedä, kannattaisi olla hiljaa.

Vierailija
604/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken järvellisen puolestasi...

Ei kun niin makaa kuin petaa.

Vierailija
605/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä oli aivan paska vuosi sinun takiasi.

Vierailija
606/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritäpäs löytää iloa elämään tuon katkeruuden tilalle.

Vierailija
607/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpäs löytää iloa elämään tuon katkeruuden tilalle.

Olisit osoittanut oivalluksesi aloittajalle.

Vierailija
608/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu tapauksiin Brianne Dressen ja Maddie de Garay. Tähän mennessä en ole löytänyt mitään syytä epäillä heidän kertomuksiaan, mutta ehkä sinä pystyt todistamaan ne perättömiksi. Jos kykenet, ei mulla ole mitään syytä sitä vastustaa. Ei mitään agendaa. Haluaisin vain tietää totuuden.

Kummastakaan ei ole tuotu julkisuuteen edes tarkempia diagnooseja, epikriiseistä puhumattakaan.

Yksikään lääkäri ei ole kommentoinut sairaskertomuksia.

Ei mitään, mikä osoittaisi rokotehaitan. Ei mitään.

Ei anneta edes päivämääriä, koska rokotettu ja koska oireet alkaneet ja milloin diagnoosit.

Dressenin tapauksen tekee mielenkiintoiseksi se ettei AstraZenecaa testattu lainkaan USA:ssa ja silti väittää, että osallistui testhenkilönä marraskuussa 2020 ja siitä haitta.

Ei ole tainnut yuoda julkisuuteen mitään, mikä todistaisi, että osallistui.

https://www.astrazeneca.com/media-centre/press-releases/2020/azd1222-ox…

Dressenhän on yrittänyt kerätä rahaa sairaalaskuihin.

Lääkärit ovat epäilleet MS-tautia. Itse ei ole julkisuuteen kertonut tarkkoja diagnooseja,väittää vain, etteivät lääkärit ole saaneet selville.

Vuodessa ei ole juttua saatu edes käräjille, kuten ei Maddienkasn kohdalla, eli jokin mättää, koska USA:ssa lakimiehet ovat kyllä hanakoita viemään oikeuteen korvausvaatimuksia, etenkin jos yhtään uskovat voittavansa.

Näissä usein palkkikin sidotaan mahdollisiin korvauksiin eli palkkio on tietty prosenttiosuus korvaussummasta.

Julkaistaanko koronapotilaiden tarinoiden yhteydessä epikriisejä? Lääkärit eivät käsittääkseni saa julkisesti kommentoida yksittäisten potilaiden tapauksia vaitiolovelvollisuuden vuoksi. Dressen on diagnoosinsa kertonut esim. tuossa haastattelussa, joka nyt toistamiseen ketjusta poistettiin.

https://www.astrazeneca.com/media-centre/press-releases/2021/astrazenec… 'D8110C00001 is a Phase III randomised, double-blind, placebo-controlled multicentre study assessing the safety, efficacy, and immunogenicity of AZD1222 compared to placebo for the prevention of COVID-19, in 32,449 participants across 88 trial centres in the US, Peru and Chile.'

Tuo on päivätty 22.3.2021. Huomasitko?

Painopiste yli 65v.

Mikä on tarkka diagnoosi?

Ihminen itse saa pyytää kaikki epikriisit ja sairauskertomukset itselleen, esitellä niitä juuri kenelle haluaa ja pyytää lääkäriä kommentoimaan.

Ja ihmisen niin pyytäessä ja antaessa luvan, lääkäri saa kommentoida julkisesti ihan vapaasti.

Mikä on Dressenin diagnoosi? Ei siis se, että johtuu rokotteesta, vaan ICD-koodi?

Tuossa Lancetin, joka siis joulukuun 2020 alussa ja jossa ei mukana amerikkalaisia:

"The safety data published so far is from over 20,000 participants enrolled across four clinical trials in the UK (COV001 and COV002), Brazil (COV003) and, in addition, from South Africa (COV005)."

Onko Dressen missään kertonut tarkkoja rokotuspäivinä tai missä keskuksessa rokotettu? Tuo ei ole salaista tietoa.

Vierailija
609/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele että olet ottanut 4 piikkiä. 

Vaarallisen tartuntataudin levittäminen on varsinkin tietoisesti tehtynä hyvin rangaistava teko. Kannattaa miettiä kaksikertaa haluaako jäädä kiinni.

Kerro minulle miten rokottamaton terve tartuttaa yhtään enempää kuin rokotettukaan?

Sen sijaan rokotteiden myötä suomen ylikuolleisuus on noussut hälyttävästi!

Älä ota rokotetta!

0/5

kritiikittömän nokka pois nopsaan rapsodista, jos sieltä aivan höpöjuttuja löytyy ja kerran itselläsi ole hippuakaan lähdekritiikkiä. .

Vierailija
610/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.

En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.

Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.

Ap

Jos tuolloin sairastit, niin silloin saatu immuniteetti ei juurikaan suojaa omikrontartunnalta. Todennäköisesti sen saatuasi kuitenkin sairastat sen vain ikävänä flunssana, kuumetta, kurkkukipua, yskää jne.

Kyllä sinun täytyy ymmärtää, että valtaosa rokotteen ottajista ei käsitä, että kun jo 9 000 000 000 piikkiä on annettu, niin ei se rokote mitenkään vaarallinen ole. Päinvastoin, rokotusten alkamisen jälkeen tautiin kuolemat vähenivät koko ajan. Nyt ei enää kuolema ole se koronan pahin seuraus vaan se, että yhteiskunta kärsii niin taloudellisesti kuin sairaanhoidon puutteesta ja juuri rokottamattomat valtaosaltaan tarvitsevat raskasta hoitoa.

Siksi joillekin on vaikea ymmärtää rokotteesta kieltäytyjiä. 

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä. Paljon helpompi on elää niiden rokotusten kanssa, vaikka ne eivät läheskään täydellistä suojaa anna, mutta kun täytyy se todennäköisesti sairastaa, jos ei täysi eristäydy, niin minulle kiitos ainakin se lievä versio mieluummin.

Vierailija
611/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtui minusta eikä ap stä

Etkö saanut osaasi?

Tule ja suutele haitariani

Vierailija
612/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti olet sen ansainnut

Vierailija
613/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy vahvana. Tiedät olevasi keskivertoa fiksumpi, kun teit päätöksen muun kuin painostuksen perusteella. Ole pikemminkin surullinen siitä, mitä muut ovat menneet tekemään. Todella toivon, että rokote ei tee mitään pahaa ihmisille pitkällä aikavälillä. Pää pystyyn ja pidä pintasi.

Kiitos! Olen vuosien myötä tottunut tähän, että kuljen hiukan omaa reittiäni tehden omia ratkaisujani, joten tämä oli itseasiassa hiukan yllätyskin miten rokotemyönteinen Suomen kansa kahden ekan piikin kanssa olikaan. Kolmannen kohdalla olen huomannut jo hiukan empimistä, mitä kohti oikein ollaan menossa.

Minulla intuitio oli alusta asti tosi vahva tekijä, joka sanoi että älä ota tätä rokotetta. Katsoin aluksi sivusta kun tuttavat painelivat rokotteelle edes tietämättä mitä rokote sisälsi. Kun kyselin heiltä kysyittekö rokotteen tuoteselosteita tai ainesosia, he olivat ihan huuli pyöreänä että ei. Itse lueskelin julkaisuja, tutkin tieteellisistä kehityspohjaa rokoteteknologialle, seurasin rokotteen ottaneiden oireita, juttelin terveydenhuollon parissa työskentelevien tuttujen kanssa ja muodostin omaa kokemus ja tietopohjaa asian ympärille. Kesällä kun rokotuskutsu tuli, sanoin itselleni että annan tälle kaikelle puoli vuotta aikaa vakuuttaa minut, ja teen uuden päätöksen rokotuksesta vuoden lopussa jos asia näyttää kääntyvän rokotusta kannattavaksi.

Syksyn mittaan alkoi tämä painostus, pakottaminen ja ajojahti. Silloin viimeistään päätin, että tämä ei ole se tie jolle lähden. Tämä rokoteteknologia ja sen väkisin kaikille puskeminen lähinnä saa aikaan olon, että mitä ihmettä niissä piikeissä oikein on kun ne on pakolla kaikille työnnettävä.

Ap

Keskustelu meni sivuraitelle ehkä koronapolitiikasta johtuen, jossa vetovastuun ottivat poliitikot eikä viranomaiset.

Olisi pitänyt puhua velvollisuudesta, kuten vaikkapa kuljettajan on osoitettava työkykynsä tarvittaessa puhaltamalla alkometriin.

-sivusta-

KENELLÄKÄÄN ei ole minkäänlaista velvollisuutta ottaa minkäänlaista lääketieteellistä hoitoa/rokotetta! Ei vaikka olisi täysin hyväksytty lääke/rokote, puhumattakaan KOKEELLISESTA hoidosta.

-

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, mistä ihmeestä onnistuisi mitään "kokeellisia hoitoja" nyt edes löytämään?

-

geeniteknologiset koronarokotteet ovat aiheuttaneet ennätymäärän vakavia haittavaikutuksia (Lähde: Fimea). Tilastojen mukaantauti ei ole lainkaan niin vaarallinen minkä lehdistö on antanut ymmärtää. Kaiken lisäksi korona on hyvä sairastaa, mitä nuoremmasta lapsesta ja nuoresta on kyse. Kokellisilla rokotteilla valtava määrä vakavia haittavaikutuksia ja kuolemia. Niistä löytyy tietoa asiantuntijoilta edellenkin, mm.haittavaikutuksista. Kokellisesta lääkkeestä ja rokotteesta ei edesmakseta korvauksia vaikka tapaus olisi kuinka vakava, infarti, aivoverenvuoto tai halvaantuminen ym.

- - - -

HöpönLöpön.

”geeniteknologiset koronarokotteet ovat aiheuttaneet ennätymäärän vakavia haittavaikutuksia”

a: missä maassa noita on muka käytössä? Ei ainakaan Euroopassa ja Suomessa.

b; Kuten on yleisesti tunnettua, vakavia rokotehaittoja on todella harvassa.

-

”Tilastojen mukaantauti ei ole lainkaan niin vaarallinen minkä lehdistö on antanut ymmärtää.”

- On tunnettu asia, että rokotekielteiset mielellään käyttävät Suomen maltillisia koronauhriluikuja vähättelyssään.

USA Top-3 kuolinsyytä 2020

Sydän- ja verisuonitaudit    690.882

Syöpä   598.882

Covid-19     345.323

-Covid-19 näyttää näiden lukujen valossa todella kohtalokkaalle sairaudelle.

”Kokellisilla rokotteilla valtava määrä vakavia haittavaikutuksia ja kuolemia. ”

- Enpä usko. Alkuvaiheen rokotekokeet suoritetaan aina hyvin rajatulla henkilömäärällä. Väestötason käyttöön päätyy ainoastaan tehokkaiksi ja turvallisiksi todettuja rokotteita, kuten kaikki nykyrokotteet ovat. Niinpä haitat ovat jääneet minimaalisiksi.

-

”Niistä löytyy tietoa asiantuntijoilta edellenkin, mm.haittavaikutuksista.”

- Tuo ei näyttäisi olevan Suomen ongelma. Täällä kun on käytössä ainoastaan tarkkaan tutkitut ja myyntiluvan saaneet rokotteet.

”Kokellisesta lääkkeestä ja rokotteesta ei edesmakseta korvauksia vaikka tapaus olisi kuinka vakava”

- Miksi jankkaat koko ajan jostain kokeellisesta rokotteesta, kun rokotekokeita ei juurikaan ole Suomessa suoritettu eikä niistä ole haittoja ainakaan tässä vaiheessa noussut esiin?

-

”infarti, aivoverenvuoto tai halvaantuminen ym”

- Mikä erikoisinta, mainitsemiesi sairauksien osalta rokotetut ovat kärsineet rokottamattomia VÄHEMMÄN noiden sairauksien oireista. Et vissiin tiennyt?

-

Taidat olla pesunkestävä toisteleva papukaija-pölvästi?

Vierailija
614/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.

En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.

Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.

Ap

Jos tuolloin sairastit, niin silloin saatu immuniteetti ei juurikaan suojaa omikrontartunnalta. Todennäköisesti sen saatuasi kuitenkin sairastat sen vain ikävänä flunssana, kuumetta, kurkkukipua, yskää jne.

Kyllä sinun täytyy ymmärtää, että valtaosa rokotteen ottajista ei käsitä, että kun jo 9 000 000 000 piikkiä on annettu, niin ei se rokote mitenkään vaarallinen ole. Päinvastoin, rokotusten alkamisen jälkeen tautiin kuolemat vähenivät koko ajan. Nyt ei enää kuolema ole se koronan pahin seuraus vaan se, että yhteiskunta kärsii niin taloudellisesti kuin sairaanhoidon puutteesta ja juuri rokottamattomat valtaosaltaan tarvitsevat raskasta hoitoa.

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä. Paljon helpompi on elää niiden rokotusten kanssa, vaikka ne eivät läheskään täydellistä suojaa anna, mutta kun täytyy se todennäköisesti sairastaa, jos ei täysi eristäydy, niin minulle kiitos ainakin se lievä versio mieluummin.

Olen rokottamaton ja en tiedä miten juuri minä olen syypää kaikkeen ja kuormitan yhteiskuntaa. Olen käynyt normaalisti töissä päivittäin, riskeerannut alusta alkaen terveyteni, koska etätyömahdollisuutta ei ole. Olen/olin kunnon kansalainen, noudatan lakeja, teen vapaaehtoistyötä, elätän itseni ja lapseni, maksan veroja, en ole vuosiin käynyt ulkomailla tai festareilla yms. enkä siten hakenut tai levittänyt yhtäkään tautia ihmisiin. Joten rehellisesti, en ymmärrä miten yhteiskunta on tähän mennessä kärsinyt takiani. Eri

Vierailija
615/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen rokottamaton ja en tiedä miten juuri minä olen syypää kaikkeen ja kuormitan yhteiskuntaa. Olen käynyt normaalisti töissä päivittäin, riskeerannut alusta alkaen terveyteni, koska etätyömahdollisuutta ei ole. Olen/olin kunnon kansalainen, noudatan lakeja, teen vapaaehtoistyötä, elätän itseni ja lapseni, maksan veroja, en ole vuosiin käynyt ulkomailla tai festareilla yms. enkä siten hakenut tai levittänyt yhtäkään tautia ihmisiin. Joten rehellisesti, en ymmärrä miten yhteiskunta on tähän mennessä kärsinyt takiani. Eri

Kun jokainen rokottamaton ajattelee juuri noin, päädytään yhtäkkiä tilanteeseen, jossa uhkaavat sairaanhoidon kantokykyä ja täyttävät erityisesti teho-osastoja.

Eihän se riski ole todellinen, kun en ole (vielä) sairastunut.

Vierailija
616/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää vaikka tuhkat pesästä kirjoitti:

Olet sentään homo sapiens. Mrna muuttaa porukan idiooteiksi ja kertoo massapsykoosin voiman. Meidän perhe ollut koko plandemian ajan terveenä, mutta tuttavat kuolleet, vamnautuneet piikis. Ei kiitos

Valehtelet.

Vierailija
617/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona voi tulla kelle vaan myös terveelle. Siinä sitte oot vakavassa taudissa tehohoidossa. Jooh oma valinta.

Myös terveille rokotetuille!!!!!

Vierailija
618/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun jokainen rokottamaton ajattelee juuri noin, päädytään yhtäkkiä tilanteeseen, jossa uhkaavat sairaanhoidon kantokykyä ja täyttävät erityisesti teho-osastoja.

Miljoonat ovat sairastaneet ilman lääkäreitä, sairaaloita tms. ihan kotonaan kuten minkä tahansa FLUNSSAN. SUURIN OSA! Mistä on syntynyt käsitys että rokottamattomat joutuu vääjäämättä sairaalaan???

Taas olkiukko.

Fakta: 50-70% koronan takia sairaalaan joutuneista rokottamattomia.

Fakta: 90% koronan takia tehohoitoon joutuvista rokottamattomia.

Fakta: rokottamattomia 12% yli 12vuotiaissa.

Ei joudu vääjäämättä, mutta nyt selkeästi suhteessa liikaa rokottamattomia, jotka joutuvat sairaalaan ja teholle.

Mitä enemmän rokottamattomia, sen enemmän heitä joutuu myös sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Ongelma ei ole missään vaiheessa ollut lievänä sairastavat vaan se osuus, joka joutuu sairaalaan ja teholle.

Ymmärrätkö?

Vierailija
619/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miljoonat ovat sairastaneet ilman lääkäreitä, sairaaloita tms. ihan kotonaan kuten minkä tahansa FLUNSSAN. SUURIN OSA! Mistä on syntynyt käsitys että rokottamattomat joutuu vääjäämättä sairaalaan???

Tämä on se mysteeri, johon ei vastausta saa. Rokottamattomia pidetään jonain yhtenäisenä joukkona, josta kaikki muka joutuvat teholle, ja josta kaikki muka kuormittavat terveydenhoitoa.

Jos täällä sattuu olemaan joku tietäjä, niin mikä on arvio terveydenhuollon kuormituksesta, jos vain riskiryhmäläiset ja lisäksi halukkaat olisivat ottaneet rokotteet?

Eli sanotaan nyt vaikka esimerkkinä, että yhteensä 40% kansasta olisi rokotettuja, ja vain ei-riskiryhmäläisiä olisi ne loput 60%. Olisiko tilanne jotenkin oleellisesti erilainen?

Vierailija
620/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin rokottautuminen ei ole pakollista, on se jokaisen oma valinta.

On riski, että rokottamattomana saa vakavan koronan, mutta on myös riski, että rokotettu saa lievän koronan, mutta tartuttaa sen johonkin vaikka jo kolme kertaa rokotettuun, joka saakin kuolemaan johtavan koronan. Tämä on yhä silkkaa arpapeliä, koska mutatoituminen on niin nopeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi