Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
381/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiede kestää debatin, väittelyt puolesta ja vastaan, varsinkin kun tiede on uutta.

Jos debatti kielletään, sensuroidaan, kyseessä on puoskarointi.

Tässä tapauksessa tiede on kyllä päivänselvää, mutta rokotevastaiset eivät sitä usko/ymmärrä. Rokotekattavuus korreloi koulutustason kanssa, ehkä tämä selittää asiaa.

Yksi tärkeä juttu mikä pitää ymmärtää tieteestä on se että kun jotain asiaa on tutkittu tarpeeksi, muodostuu konsensus eli yhteisymmärrys. Konsensuksen vastaiset näkemykset ovat sitä debattia, ja selittävät sen miksi joku yksittäinen lääkäri/tutkija voi vastustaa rokotuksia (samalla kun murskaava enemmistö samasta porukasta kannattaa niitä).

Harmi vaan että välillä lehdistökin tuntuu nostavan jalustalle näitä valtavirrasta poikkeavan näkemyksen edustajia. Yksi esimerkki on muutaman vuoden takainen rasvakeskustelu, jossa jostain löydettiin lääkäri jonka mukaan tyydyttyneet rasvat on ihan ok (pekonia päivittäin jne.). Vaikka tämä oli vain yksittäisen lääkärin mielipide, ja ristiriidassa konsensukseen, moni ihminen otti tämän totuutena ja muutti syömistottumuksiaan huonompaan suuntaan.

Yhteenvetona, jos et ole vielä tähän mennessä ottanut rokotusta, et ymmärrä tieteestä mitään. Jos et ymmärrä tieteestä mitään, niin olisi parempi uskoa niitä jotka ymmärtävät. Nyt on parempi myöntää tappionsa hiljaa ja mennä piikille. Onneksi omaan lähipiiriin ei ole sattunut rokotevastaisia, en kestäisi tuon tason tyhmyyttä.

Vierailija
382/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.

Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.

😂

Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.

-

Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.

-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta.  Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...

Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.

Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.

Tavallaan meidän pitää kiittää niitä, jotka riskeeraavat elämänsä testaamalla teknologiaa omassa kehossaan, joka selkeästi tarvitsee vielä jatkotutkimusta. Olette rohkeita. En minä uskaltaisi.

-

Nykyrokotteet ovat  asianmukaiset testit läpikäyneet siinä kuin mitkä hyvänsä rokotteet. Voitko mainita jonkin teatauspuutteen johonkin jo käytössä olevaan rokotteeseen nähden hyväksyntämenettelyssä tai muussa tutkimuksessa?

V= Et voi, koska rokotteet ovat vuosia käytössä olleen hyväksymisprotokollan menestyksekkäästi läpikäyneet.

-

Faktat hyväksymisprotokollasta ja pitkäaikaistutkimuksista pöytään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu, et nykyään noi rokotevastaiset on kaikki sairastaneet koronan? Aika jännä juttu.

Juu, mutta ei tietenkään ole testein vahvistettu. On vain ollut flunssan oireet eli flunssa.

Sitähän se korona on, flunssa. Testikin on kalibroitu flunssaviruksille (lähde CDC, FDA, STM)

Vierailija
384/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomana olet valinnut, että annat virukselle mahdollisuuden levitä ja kehittää uusia variantteja. Rokottamattomana olet valinnut yhteiskunnan kuormittamisen ja mahdollisesti edistät tartuntaketjuja joihin joku kuolee, tai saa pitkäaikaisoireita. Kaikki lääketieteelliset tutkimukset ovat tähän mennessä osoittaneet sekä rokotteiden tehon, että turvallisuuden. On käsittämätöntä, että jotkin ihmiset luottavat omiin tai kaverin mielipiteisiin enemmän kun lääketieteenammattilaisten. Olet itsekäs ihminen.

Vierailija
385/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.

Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?

Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.

Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.

Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.

Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.

Millä todennäköiseyydellä rokotteeseen kuolee? Sinulla ilmeisesti on tästä tilastoa olemassa? Entä ennusteet sinne kolmen vuoden päähän? Niitä tosin näkyi jo ennen kuin rokotteita oli ollut jaossa vain yksi eikä vielä tiedetty vahvistusrokotusten tarpeesta. Eikö tämä lisäpiikittäminen nopeuta prosessia? Kuinka paljon meistä on elossa komen vioden kuluttua? 10 %? 5 %?

Ajattelitko, että meidän oikeuslaitoksemme on rokotevastainen ja syytteitä olisi tulossa lasten rokotuksista? Millä lailla te valveutuneet kansalaiset ajattelitte antaa vauhtia prosessiin, ellei oikeuslaitos toimi haluamallasi tavalla?

Prof.Susharit Bhakdi sanoo: "Piikkiproteiini hyökkää ihmisessä elimiä vastaa 14/15 tapauksessa. T-soluja löydettiin sydämmestä tutkittaessa ruumiinavauksessa, näitä kuolemia.

Saahan sitä sanoa mitä vaan. Faktat kannattaa silti tarkistaa.

https://faktantarkistus.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9GE8…

Ja sinulta tietenkin meni ohi maailmanlaajuinen kohu ”faktantarkistuksesta”, joka perustuu vain ja ainoastaan vasemmistolaiseen propagandaan, mielipiteeseen. Eikö Iltalehti huomannut uutisoida?

Tämäkö on mielestäsi oikeisto-vasemmistopolitiikkaa? Miten sitten kuitenkin iso raharaharaha on taustalla ja maailman eliitti suunnittelee kansanmurhaa, vai mitä tässä nyt onkaan esitetty? Onko maailman rahaeliitti siis vasemmistolaista? Erikoista…

Vierailija
386/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten normaali immuniteetti ei pääse kehittymään mutta kun rahaa pitää tehdä....raharaharaha.

Tiedätkö miten rokote toimii?  Rokotteella on tarkoitus tuoda elimistöön joko taudinauheuttajien osia tai sen verran heikennettyjä taudinaiheuttajia, että niistä ei saa sitä varsinaista tautia, mutta kuitenkin elimistön oma immuniteettisysteemi saa "näytteen" siitä taudinaiheuttajasta ja oppii torjumaan sitä jo ennen kuin se varsinainen pöpö iskee, ja se oma immuniteetti osaa sitten jo heti alusta saakka torjua sitä varsinaista tautia eikä aikaa kulu enää tuohon opetteluun.

Eli immuniteetti toimii täysin normaalisti oli rokote tai ei.  Rokotteen kanssa se on vain saanut enemmän aikaa ennen varsinaisen tartunnan saamista.

mRNA -teknologiassa ei tätä heikennettyä virusta ole ollenkaan. Mutta senhän sinä tiesitkin.

Vierailija
387/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.

Ei, en pelkää varsinaisesti tuota COVID-tautia, mutta pelkään sitä tilannetta, että sairaalapaikat on täynnä silloin kun joku (myös muista syistä) sellaista sattuisi ihan oikeasti tarvitsemaan, ja olen ottanut rokotteen siksi, että en omalta osaltani olisi niin todennäköisesti tuollaista sairaalapaikkaa turhaan viemässä.

Vierailija
388/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomana olet valinnut, että annat virukselle mahdollisuuden levitä ja kehittää uusia variantteja. Rokottamattomana olet valinnut yhteiskunnan kuormittamisen ja mahdollisesti edistät tartuntaketjuja joihin joku kuolee, tai saa pitkäaikaisoireita. Kaikki lääketieteelliset tutkimukset ovat tähän mennessä osoittaneet sekä rokotteiden tehon, että turvallisuuden. On käsittämätöntä, että jotkin ihmiset luottavat omiin tai kaverin mielipiteisiin enemmän kun lääketieteenammattilaisten. Olet itsekäs ihminen.

Ei. Rokottamattomana olen eristäytynyt ihmiskontakteista irl nyt jo maaliskuusta 2020 alkaen. En levitä koronaa. Minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
389/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktat pöytään, ne tarjoaa THL:  

COVID-19 tauti suomessa ikäryhmittäin sairastuneet ja kuolleet 2020-2021

0-10 vuotiaat, sairastuneita 31 888 , kuolleita 0 

10-20 vuotiaat, sairastuneita 42 229, kuolleita 0

20-30 vuotiaat, sairastuneita 50 510, kuolleita 0

30-40 vuotiaat, sairastuneita 47 417, kuolleita 14 (0,03%)    

40-50 vuotiaat, sairastuneita 38 527, kuolleita 26 (0,07%)

50-60 vuotiaat, sairastuneita 25 192, kuolleita 67 (0,3%)

60-70 vuotiaat, sairastuneita 13 478, kuolleita 147 (1%)

70-80 vuotiaat, sairastuneita 6 594, kuolleita 369 (6%)

80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)

Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.

Kun on tarpeeksi aivopesty ja propaganda käskee mennä ottamaan piikkejä, niin ei voi kukaan estää.

Ja kuvitteletko, että rokotteilla ei ole ollut mitään merkitystä näihin lukuihin?

Vierailija
390/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en pelkää varsinaisesti tuota COVID-tautia, mutta pelkään sitä tilannetta, että sairaalapaikat on täynnä silloin kun joku (myös muista syistä) sellaista sattuisi ihan oikeasti tarvitsemaan, ja olen ottanut rokotteen siksi, että en omalta osaltani olisi niin todennäköisesti tuollaista sairaalapaikkaa turhaan viemässä.

Mutta valitsit väärin. Teit virhepäätelmän propagandan ja aivopesun seurauksena. Tällä hetkellä nähdään, että rokottamattomuus on paras suoja koronavirusta vastaan. Et vain voi lukea tätä Suomen valtamediasta, joten et tule tätä luultavasti koskaan ymmärtämään. Onpahan nyt kuitenkin kerrottu.

Vierailija
391/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun olen kuitenkin sairastanut tänä aikana monta flunssaa, mutta kertaakaan ei ole tullut positiivista testitulosta. Että ihan sitä normiflunssaa on liikkeellä myös, kaikki ei ole koronaa.

Tosin voihan se normaali flunssakin olla vaarallinen, joten en sinänsä ymmärrä tautien vähättelyä. Itselle kehittyi kerran keuhkokuume flunssasta ja tuttu sai sydänlihastulehduksen (kauan ennen korona-aikoja) flunssan seurauksena. Mutta eipä millään ole mitään väliä, ihan voi huudella tuolla kaupungilla ilman suojia ja aivastella muita päin, koska jokainenhan meistä haluaa myös flunssan tai vaikka noron.

Vierailija
392/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valitsit väärin. Teit virhepäätelmän propagandan ja aivopesun seurauksena. Tällä hetkellä nähdään, että rokottamattomuus on paras suoja koronavirusta vastaan. Et vain voi lukea tätä Suomen valtamediasta, joten et tule tätä luultavasti koskaan ymmärtämään. Onpahan nyt kuitenkin kerrottu.

Perustele.

Vierailija
393/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiede kestää debatin, väittelyt puolesta ja vastaan, varsinkin kun tiede on uutta.

Jos debatti kielletään, sensuroidaan, kyseessä on puoskarointi.

Tässä tapauksessa tiede on kyllä päivänselvää, mutta rokotevastaiset eivät sitä usko/ymmärrä. Rokotekattavuus korreloi koulutustason kanssa, ehkä tämä selittää asiaa.

Yksi tärkeä juttu mikä pitää ymmärtää tieteestä on se että kun jotain asiaa on tutkittu tarpeeksi, muodostuu konsensus eli yhteisymmärrys. Konsensuksen vastaiset näkemykset ovat sitä debattia, ja selittävät sen miksi joku yksittäinen lääkäri/tutkija voi vastustaa rokotuksia (samalla kun murskaava enemmistö samasta porukasta kannattaa niitä).

Harmi vaan että välillä lehdistökin tuntuu nostavan jalustalle näitä valtavirrasta poikkeavan näkemyksen edustajia. Yksi esimerkki on muutaman vuoden takainen rasvakeskustelu, jossa jostain löydettiin lääkäri jonka mukaan tyydyttyneet rasvat on ihan ok (pekonia päivittäin jne.). Vaikka tämä oli vain yksittäisen lääkärin mielipide, ja ristiriidassa konsensukseen, moni ihminen otti tämän totuutena ja muutti syömistottumuksiaan huonompaan suuntaan.

Yhteenvetona, jos et ole vielä tähän mennessä ottanut rokotusta, et ymmärrä tieteestä mitään. Jos et ymmärrä tieteestä mitään, niin olisi parempi uskoa niitä jotka ymmärtävät. Nyt on parempi myöntää tappionsa hiljaa ja mennä piikille. Onneksi omaan lähipiiriin ei ole sattunut rokotevastaisia, en kestäisi tuon tason tyhmyyttä.

Missä se debatti siis on?

Vierailija
394/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut luo variantteja.

3. rokotettu hoitaja tartutti monta ihmistä työpaikallaan!

Mikäs se sellainen "rokote" on?

Vierailija
395/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut luo variantteja.

3. rokotettu hoitaja tartutti monta ihmistä työpaikallaan!

Mikäs se sellainen "rokote" on?

Perustele tämä väitteesi. Ja oma mielikuvitus ja johtopäätös ei ole mikään vedenpitävä todiste.

Vierailija
396/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on luonut tuon kahtiajaon rokotettujen ja rokottamattomien välille ja antaa ymmärtää että rokottamattomat juoksee flunssaisena ympäriinsä välittämättä rajoituksista julistamassa salaliittoteorioitaan.

Itse olen ap:n tapaan ollut terve koko ajan ja jos olen koronaa levittänyt niin se on sitten tapahtunut minunkin tietämättä oireettomana maskista ja turvaväleistä huolimatta. Flunssaisena en ole poistunut kotoa ennen koronaakaan.

Teen töitä kotona, käyn kaupassa hiljaiseen aikaan tai tilaan ostokset kotiin, urheilen yksin ulkona enkä mene sisätiloihin joissa paljon ihmisiä ja välttelen kaikkia ylimääräisiä kontakteja. Pari kertaa olen käynyt ravintolassa silloin kun rajoituksia ei ollut.

Elämäni ei tästä mihinkään muuttuisi vaikka rokotteet ottaisin, mutta en näe vieläkään tarvetta koska terveenä olen pysynyt ilmankin, enkä tarvitse koronapassia mihinkään.

Kukaanhan ei tätä tietenkään usko koska olen rokottamaton ja näin ollen syyllinen tuhansiin tartuntoihin terveenä kotoa käsin.

Vierailija
397/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten normaali immuniteetti ei pääse kehittymään mutta kun rahaa pitää tehdä....raharaharaha.

Tiedätkö miten rokote toimii?  Rokotteella on tarkoitus tuoda elimistöön joko taudinauheuttajien osia tai sen verran heikennettyjä taudinaiheuttajia, että niistä ei saa sitä varsinaista tautia, mutta kuitenkin elimistön oma immuniteettisysteemi saa "näytteen" siitä taudinaiheuttajasta ja oppii torjumaan sitä jo ennen kuin se varsinainen pöpö iskee, ja se oma immuniteetti osaa sitten jo heti alusta saakka torjua sitä varsinaista tautia eikä aikaa kulu enää tuohon opetteluun.

Eli immuniteetti toimii täysin normaalisti oli rokote tai ei.  Rokotteen kanssa se on vain saanut enemmän aikaa ennen varsinaisen tartunnan saamista.

mRNA -teknologiassa ei tätä heikennettyä virusta ole ollenkaan. Mutta senhän sinä tiesitkin.

Lähetti koodaa elimistön tuottamaan soluihin täyspitkää piikkiproteiinia, sitä joka sairastuttaa. Siksi rokotetut sairastuvat.

Vierailija
398/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! Onneksi miehen kanssa pystytään puhumaan omista mielipiteistä avoimesti, muuten tuntuu että olen joutunut vaimentamaan itseäni, koska en halua välirikkoja enempää sen takia että ajatukseni poikkeaa valtavirrasta.

Sama täällä. Puolisoni on ainoa, joka ylipäänsä tietää, etten ole ottanut yhtään rokotetta. En puhu rokotuksista muiden kanssa. Emme tosin hänenkään kanssaan niistä isommin juttele, enemmän keskitymme siihen, että arki hoituu turvallisesti ilman isoja tartuntariskejä.

Vierailija
399/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en pelkää varsinaisesti tuota COVID-tautia, mutta pelkään sitä tilannetta, että sairaalapaikat on täynnä silloin kun joku (myös muista syistä) sellaista sattuisi ihan oikeasti tarvitsemaan, ja olen ottanut rokotteen siksi, että en omalta osaltani olisi niin todennäköisesti tuollaista sairaalapaikkaa turhaan viemässä.[/quote

"Kaksi viikkoa jotta suojelemme terveydenhuollon kantokykyä"

Hahahaha, ja vielä joku uskoo samaa p*skaa.

Vierailija
400/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Tämän ovat useat lääkärit perustelleet jo. Oma häpeäsi, jos et osaa seurata oikeita lähteitä. Vaikkapa lääkärien omia twitter-tilejä.

Joka tapauksessa luuletko sinä ihan oikeasti, että ymmärtäisit mistään yhtään mitään, vaikka minä nämä asiat sinulle tässä rautalangasta vääntäisin? Olette te huvittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan