Ihana mies, mutta vuokralla pikkukylässä, ou nou...;
Olen todella aikuinen nainen (tänään on muuten synttärit) :) , olin työkavereiden kanssa juhlien jatkoilla. No, yksi kaverini tuli pyytämään minua "sokkotrefffeille", että siellä olisi minulle sopiva mies, hänen kaverinsa. Okkei, siinä sitten juteltiin, ja tykästyin ihan oikeasti paljon, oli suora nenä, kasvonpiirteet kauniit. Pussailtiinkin.
Nyt äsken sitten kun tulin kotiin, jne.. se sitten soitti, juteltiin vedestä, veneistä, kerroin, miten tärkeää vesi ja rannat on minulle, koska mökki on myyty, kerroin, kuinka viime kesänä kävin tämän keskikoisen kaupungin rannalla iltauinneilla, kuinka paljon rakastan järviä ja vettä jne.
No, juteltiin (huppelissa) puhelimessa, ja sitten kysyin (tiesin asuvan pienehkössä entisessä mökkikylässäni, jossa on ässäkauppa, pikkuinen alko, k-market ja tokmammi. Ja äsken puhelussa kysyin, että missä siellä on hänen kämppä. Ja sitten varmaan huusin puhelimeen, että "mitä!!!asutko sie vuokralla!....siellä.. se laittoi puhelimen kiinni!
Olen varmaan hirviönainen... en voisi ikinä kuvitella tapailevani ihmistä, joka asuu jossain vuokrakämpässä pikkukylässä !!!
Olenko paska??? Olenko?
Kommentit (103)
Kysyt tätä itsekeskeisten siiderivalaitten palstalta. Ikäänkuin et tietäisi jo mikä vastaus on ja haluaisit kuulla sen tueksesi. Et ole. Olet ihana itsenäinen nainen. Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:27"]
Hmm.. Millä kirjaimella kylän nimi alkaa? :)
[/quote]
No en voi kertoa,, :)
T. ap.
No et taida itsekään olla mitään Stadin priimaa jos sun kaveri yritti parittaa sua jollekin maalaisjuntille? :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:28"]
Olet paska trolli, kyllä.
[/quote]
Elämä on joskus tarua ihmeellisempää: tämä on niin totta kuin olla voi! Ja ottaa päähän, pitikin ... arghhh, ainut varoitusmerkki oli vähän juntit farkut...
(itse olen jo 46, mutta kirjoitan vauvapalstalle, koska minulla on vielä alaluokalla oleva tytär)...
Kysyt tätä itsekeskeisten siiderivalaitten palstalta. Ikäänkuin et tietäisi jo mikä vastaus on ja haluaisit kuulla sen tueksesi. Et ole. Olet ihana itsenäinen nainen. Jätä se sika.
[/quote]
Niin. olet rehellinen, suora, ja melkein rakastan sinnuu kun noin sanot::: :)
T. ap, joka istuu aamuyötä, ja miettii....
Et ole hirviö, vaan avauksesi perusteella humalassa. Jos olisit selvin päin sitä mieltä, että miehen ulkonäkö ja asumisolosuhteet tai osoite ovat ratkaisevia, et olisi hirviö silloinkaan, vaan vain yksinkertaisesti tyhmä.
Hyvää syntymäpäivää.
Olet paska trolli, kyllä.
[/quote]
Miksi oisin mikään trolli. Tänään tapahtui, en taida edes nukkua tänä yönä. Pelottaa, että se kaverini L saa minusta ihan paskan käsityksen.... mutta en vaan pysty siihen. Niin, soitin sen numeroon, ei se vastannut puhelimeen enää. Arghh, olisin varmaan voinut olla vähän hienotunteisempi, mutta suoraan sanoin, olin kamala!!!! Olin, ja hävettää ihan. Ihminen hänkin on!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:46"]
Et ole hirviö, vaan avauksesi perusteella humalassa. Jos olisit selvin päin sitä mieltä, että miehen ulkonäkö ja asumisolosuhteet tai osoite ovat ratkaisevia, et olisi hirviö silloinkaan, vaan vain yksinkertaisesti tyhmä.
Hyvää syntymäpäivää.
Kiitos synttärionnitteluista. Juu, ehkä en ole hirviö, humalassa olen vähän. Mutta se oli tosi kivan näköinen, ihanaa oli pussailla, ajattelin, että vuosien jälkeen löydän nyt ihmisen.. Mutta sitähän minä juuri kysyinkin, että onko tämä hirviömäisyyttä vai... oikeasti tyhmyyttä. Mutta kun ei pysty kykenemään minkään vuokratyypin kanssa... voi ei.... anteeksi....
T. ap.
[/quote]
Viestiin 12.
Juo nyt iso lasi kylmää vettä, ota päänsärkypilleri ja mene nukkumaan, niin jaksat myöhemmin tänään mennä äänestämään.
10
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:32"]
No et taida itsekään olla mitään Stadin priimaa jos sun kaveri yritti parittaa sua jollekin maalaisjuntille? :)
[/quote]
No en todentotta asu Helsingissä, mutta aloituksessani jo kerroin, että asun keskikokoisessa kaupungissa.
Ootko ap karjalasta? Pidän tuosta murteestasi :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:59"]
Viestiin 12.
Juo nyt iso lasi kylmää vettä, ota päänsärkypilleri ja mene nukkumaan, niin jaksat myöhemmin tänään mennä äänestämään.
10
[/quote]
Erittäin hyvä ajatus... Hitsi niin on tehtävä. Mutta en mahdottoman humalassa ole. Ärsyttävää, aamu jo valkenee. Pakko käydä huomenna äänestämässä! Kerran elämässäni olen jättänyt äänestämättä, ja ahdistaa vieläkin!
Ap :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:01"]
Ootko ap karjalasta? Pidän tuosta murteestasi :)
[/quote]
Oon toki karjalasta.... Mistäpäs muualta tällaisia pässinpäitä löytyisikään!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:32"]
[/quote]
No en todentotta asu Helsingissä, mutta aloituksessani jo kerroin, että asun keskikokoisessa kaupungissa.
[/quote]
Taas joku Lahtelainen joka kuvittelee vähän liikoja itsestään? :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 05:32"] No et taida itsekään olla mitään Stadin priimaa jos sun kaveri yritti parittaa sua jollekin maalaisjuntille? :) [/quote] No en todentotta asu Helsingissä, mutta aloituksessani jo kerroin, että asun keskikokoisessa kaupungissa. [/quote] Taas joku Lahtelainen joka kuvittelee vähän liikoja itsestään? :)
Niinpä. Ei siinä mitään, mutta omistan Helsingissä kolme osaketta, mutta asun täällä (en Lahdessa), koska haluan asua täällä, rakastan luontoa, minulla on täällä hyvä olla.
[/quote]
Sen pikkukylän nimi alkaa varmaankin p:llä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:25"]
[/quote]
Ei ala P:llä. Ei oikeasti. Ei ole Parikkala eikö Punkaharju (nuo tuli esimmäisenä mieleen...) :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:25"]
[/quote]
Ei ala P:llä. Ei oikeasti. Ei ole Parikkala eikö Punkaharju (nuo tuli esimmäisenä mieleen...) :)
[/quote]
Nimenomaan jomkikumpi noista tuli mieleen :)
Hmm.. Millä kirjaimella kylän nimi alkaa? :)