Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies, mutta vuokralla pikkukylässä, ou nou...;

Vierailija
19.04.2015 |

Olen todella aikuinen nainen (tänään on muuten synttärit) :) , olin työkavereiden kanssa juhlien jatkoilla. No, yksi kaverini tuli pyytämään minua "sokkotrefffeille", että siellä olisi minulle sopiva mies, hänen kaverinsa. Okkei, siinä sitten juteltiin, ja tykästyin ihan oikeasti paljon, oli suora nenä, kasvonpiirteet kauniit. Pussailtiinkin.

Nyt äsken sitten kun tulin kotiin, jne.. se sitten soitti, juteltiin vedestä, veneistä, kerroin, miten tärkeää vesi ja rannat on minulle, koska mökki on myyty, kerroin, kuinka viime kesänä kävin tämän keskikoisen kaupungin rannalla iltauinneilla, kuinka paljon rakastan järviä ja vettä jne.

No, juteltiin (huppelissa) puhelimessa, ja sitten kysyin (tiesin asuvan pienehkössä entisessä mökkikylässäni, jossa on ässäkauppa, pikkuinen alko, k-market ja tokmammi. Ja äsken puhelussa kysyin, että missä siellä on hänen kämppä. Ja sitten varmaan huusin puhelimeen, että "mitä!!!asutko sie vuokralla!....siellä.. se laittoi puhelimen kiinni!

Olen varmaan hirviönainen... en voisi ikinä kuvitella tapailevani ihmistä, joka asuu jossain vuokrakämpässä pikkukylässä !!!

Olenko paska??? Olenko? 

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä ketjua kukaan enää lue, mutta kerronpa kuitenkin. Juteltiin tuossa puhelimessa, ja sanoin, että kohta käyn katsomaan vaaliohjelmia.

Tuli ilmi, että hän ei ole laisinkaan kiinnostunut politiikasta. Oi ei, minä seuraan mielelläni politiikkaa. Hän kysyi puoluekantaani, ja oikeasti minusta kuulosti, ettei hän oikein ollut "kartalla". 

Juuri nyt tuntuu, että vaistoni oli kuin olikin oikeassa. Viime yönä se vaisto yritti jo kertoa jotain, silloin se kanavoitui tuohon vuokralla asumis -dilemmaan. 

Ja nyt olen aika kauhuissani. Riittääkö hänessä haastetta, kun kaikki aiemmat mieheni ovat olleet kiinnostuneita politiikasta ja vaaleista. Yksi erittäin intohimoisesti (varmaan soittaa illalla, kannatamme eri puolueita, mutta sehän siinä hauskaan onkin), kaksi hiukan maltillisemmin, mutta aina on voinut asioista keskustella, ja vaali-ilta on ollut aina sellainen jännitystä tihkuva.

No, on jo vanha ketju, mutta nyt pelkään.....

Vierailija
2/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä: 

Ette usko, mutta nyt me ollaan menossa tiistaina Rossoon :) Minä en ehkä olekaan sanonut mitään erityisen julmaa. Jotain häslinkiähän siinä oli sitten loppuillasta, ja se puhelu oli katastrofi.

Annan mahdollisuuden, sanoin äsken puhelimessa, että en ole mitään romansseja etsimässä, ja sanotaan sitten heipat, jos siltä tuntuu. Sillä oli aivan ihana puheääni, ei todellakaan mikään piipitysmies.

Lähden rohkein mielin, voihan se olla, että sieltä paljastuu jotain ihanaa, tai sitten ei. Voi että, olitte niin isona apuna tässä itseinhossa :) En ollut sitten vissiin sanonutkaan mitään hirmuisen kamalaa. 

Haluutteko, että kerron tiistaina illalla tai keskiviikkona, miten treffit meni? :) 

Ja tosi paljon kiitoksia niille, jotka annoitte täyttä laakia tyrmäystä miulle, ja niille myös, jotka ymmärsivät. Enpä ole hänen saldoaan ole nähnyt, enkä halua nähdäkään. Voihan se olla, että tiistaina ole tosi pettynyt, masentunut ja entistä enemmän materialisti (tuo oli itseironiaa...)<3

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:20"]Ei tätä ketjua kukaan enää lue, mutta kerronpa kuitenkin. Juteltiin tuossa puhelimessa, ja sanoin, että kohta käyn katsomaan vaaliohjelmia.

Tuli ilmi, että hän ei ole laisinkaan kiinnostunut politiikasta. Oi ei, minä seuraan mielelläni politiikkaa. Hän kysyi puoluekantaani, ja oikeasti minusta kuulosti, ettei hän oikein ollut "kartalla". 

Juuri nyt tuntuu, että vaistoni oli kuin olikin oikeassa. Viime yönä se vaisto yritti jo kertoa jotain, silloin se kanavoitui tuohon vuokralla asumis -dilemmaan. 

Ja nyt olen aika kauhuissani. Riittääkö hänessä haastetta, kun kaikki aiemmat mieheni ovat olleet kiinnostuneita politiikasta ja vaaleista. Yksi erittäin intohimoisesti (varmaan soittaa illalla, kannatamme eri puolueita, mutta sehän siinä hauskaan onkin), kaksi hiukan maltillisemmin, mutta aina on voinut asioista keskustella, ja vaali-ilta on ollut aina sellainen jännitystä tihkuva.

[/quote]
En tiedä eikä kiinnosta mutta älä lopeta karjalan murteen puhumista.

Vierailija
4/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin aloituksen, mutta pikkukaupungissa ei ole mitään järkeä ostaa omistusasuntoa.  Yleensä ovat muuttotappiollisia ja sitä ei sitten saa koskaan myytyä, jossain vaiheessa ei ehkä vuokrattuakaan.

Vierailija
5/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti perusmukava jamppa, mutta väärä ap:lle. Joka vaikuttaa olevan aika paskantärkee (miun karjalaismummon sanonta, saattaa olla sieltä miehen kylältä kotosin) itsensäkorostaja.

Vierailija
6/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehetön. Ja syystä.

Vierailija
7/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspeukuista päätellen kyllä

Vierailija
8/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:46"]Ap täällä: 

Ette usko, mutta nyt me ollaan menossa tiistaina Rossoon :) Minä en ehkä olekaan sanonut mitään erityisen julmaa. Jotain häslinkiähän siinä oli sitten loppuillasta, ja se puhelu oli katastrofi.

Annan mahdollisuuden, sanoin äsken puhelimessa, että en ole mitään romansseja etsimässä, ja sanotaan sitten heipat, jos siltä tuntuu. Sillä oli aivan ihana puheääni, ei todellakaan mikään piipitysmies.

Lähden rohkein mielin, voihan se olla, että sieltä paljastuu jotain ihanaa, tai sitten ei. Voi että, olitte niin isona apuna tässä itseinhossa :) En ollut sitten vissiin sanonutkaan mitään hirmuisen kamalaa. 

Haluutteko, että kerron tiistaina illalla tai keskiviikkona, miten treffit meni? :) 

Ja tosi paljon kiitoksia niille, jotka annoitte täyttä laakia tyrmäystä miulle, ja niille myös, jotka ymmärsivät. Enpä ole hänen saldoaan ole nähnyt, enkä halua nähdäkään. Voihan se olla, että tiistaina ole tosi pettynyt, masentunut ja entistä enemmän materialisti (tuo oli itseironiaa...)<3

<3
[/quote]
Treffiraportti kiinnostaa kyllä! Lycka till!

Vierailija
9/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, jos haluat jonkun miehen kanssa johonkin, soita sille, mutta elä ihhimeessä trollaa tänne tai johonkin muualle dilemmojasi. parempi tuuri on silloin että tämä pitää sinusta kun yrittää olla edes vähän sosiaalinen. ei sitä tarvitse olla umpihuppelissa. välttyy ongelmilta ja jatko voi näyttää valoisalta.

kiitoksia etuikäteen.

Vierailija
10/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että äänestit kokoomusta?

Vierailija
12/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri arvot, tottakai. Mutta peruskäytöstavat tulee olla on sitten hiprakassa tai mitä.

Vierailija
13/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"]

Ihmisillä on eri arvot, tottakai. Mutta peruskäytöstavat tulee olla on sitten hiprakassa tai mitä.

[/quote]

Veit sanat suustani. Kaikenlaista sitä toilaileekaan. Mutta tässä tilanteessa taisi olla niin, että onneksi luulin toilailleeni hiprakassa, mutta en sitä sitten ollut oikeastaan tehnytkään.

Paljon melua tyhjästä. Omia arvojani ja aivojani olen nyt sitten tänään miettinyt, välillä kuuntelen musiikkia, odotan iltaa, kun vaalijutut alkavat. Yritän palata omaksi lempeäksi itsekseni. 

T.ap.

Vierailija
14/103 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/103 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Missa sina olla

Vierailija
16/103 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen onni että ap:n todellinen pinnallinen luonne tuli heti alkuun selväksi. Ilmeisesti olet yh kun sinulla on tytär... ja miestä etsit. Olikohan joku syy siihen että exää ei enää kuvassa ole...? Näiden viestien perusteella väittäisin näin.

Vierailija
17/103 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:20"]Ei tätä ketjua kukaan enää lue, mutta kerronpa kuitenkin. Juteltiin tuossa puhelimessa, ja sanoin, että kohta käyn katsomaan vaaliohjelmia.

[/quote]"kaikki aiemmat mieheni". No, miksi he ovat entisiä vaikka elementit oli muuten kohdillaan? Löytyiskö syy peilistä?

Vierailija
18/103 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vähän kaoottiselta persoonalta. Ja opettaja vielä. Kannattaakohan tänne tulla sekoilemaan humalassa, voi vaikka joku oppilaidesi vanhemmista tunnistaa.

Vierailija
19/103 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 06:53"]

No en ole ap, mutta jos lasketaan kuinka paljon olette maksaneet vuokraa vaikkapa kaksvitosesta lähtien, niin siitä kertyy 21 x 12 x 1200 = 302400 € ni olis kai tuolla jonkinlaisen lukaalin maksanut. Nyt tai ainakin neljän vuoden päästä jos laina-aika ois 25 v jäis lainanhoito pois niin asumiskulut jäis vaan yhtiövastikkeelle eli muutamaan tonniun kuussa. Eikä kuitenkaan noiden vuosien aikana kuukausittainen summa asumiskuluihin olisi menny yli tuon 1200. Korko on nyt vissiin alle prosentin ja halpa se on ollut koko tän 20 vee. Terveisin 46-vuotias joka ei halua polttaa rahaa avotulella (vuokralla) vaan ennemmin nyt tässä iässä vaikka matkustelee melkein tonnilla kuukaudessa :) En ole ap. - Etenkin eläkkeelle jäädessä en todellakaan suostuisi suoltamaan tyhjää rahaa VUOKRAAN!

[/quote]

Tuskinpa noiden tyyppien rahat kuitenkaan sukanvarressa ovat. Osakkeiden tuotto esimerkiksi on pitkällä aikavälillä ollut kymmenen prosentin luokkaa. Tuo pariskunta voi laittaa vuodessa nelisenkymmentä tonnia sijoituksiin, niille pitkällä aikavälillä 10 % tuottoa, ja kun vielä huomioidaan korkoa korolle -efekti, niin sinun iässäsi näillä henkilöillä on varaa laittaa matkusteluun hiukan enemmän kuin se sinun tonnisi.

Vierailija
20/103 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet