Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi on vaatimassa Israelin boikotointia EUssa!

Vierailija
18.04.2015 |

Kun tätä ei ole järin paljoa poliitikkojen taholta jaksettu mainostaan, niin laitettakoon tänne. Suomi on yksi niistä maista, joka haluaa merkata Israelilaistuotteet, jotta kansalaiset voivat boikotoida niitä. Ei ole kovin moni asia useammassakaan vuosikymmenessä muuttunut Euroopassa.

https://euobserver.com/foreign/128367

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettivät maansa, kun se otettiin heiltä ja tilalle perustettii täysin keinotekoinen Israelin valtio. Oikeistolaisilla ja uskiksilla on kova hinku kirjoittaa historia uusiksi Orwellin malliin.

Otas selvaa kuinka paljon arabit MOIVAT maitaan Israelille ja nauroivat kun se oli kivikkoista eramaata ja juutalaiset tyhmina ostivat. Kuokkimalla saatiin siita tuottavaa aluetta ja sekos nyt arabeja kismittaa kun eivat itse siihen pystyneet. Ei tuolla alueella appelsiineja kasvanut ennen Israelia.

Vierailija
42/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Mikä on Palestiinan valtio? Ei heillä ole maa-aluetta, yhteistä hallintoa eikä kansaa.

[/quote]

Ei ole maa-aluetta enää. Israel vei maat.

[/quote]

Menettivät maansa, kun kolme kertaa hyökkäsivät ja ottivat joka kerta turpiinsa. Menettivät muuten paljon enemmänkin maata, mutta Israel antoi suurimman osan takaisin.

Arabeilla on kuitenkin maata vaikka lampaat söisi. Arabipakolaisten ongelma olisi helppo ratkaista, jos arabit heistä välittäisivät. Israelkin pystyi ottamaan vastaan sadat tuhannet arabimaista karkoitetut juutalaiset. Paljon isomman arabimaailman pitäisi pystyä samaan, mutta kun ylpeys ei anna myöten tehdä rauhaa alempiarvoisikseen mieltämiensä juutalaisten kanssa.

[/quote]

Menettivät maansa, kun se otettiin heiltä ja tilalle perustettii täysin keinotekoinen Israelin valtio. Oikeistolaisilla ja uskiksilla on kova hinku kirjoittaa historia uusiksi Orwellin malliin.

[/quote]

Israelin valtio perustettiin 1948 sodan seurauksena, sodan jonka arabit aloittivat. 

Sitä ennen 1947 oli YK:n yleiskokouksen päätöslauselma, jolla alueelle perustettiin kaksi valtiota joita siellä ei aiemmin ollut. Sekään ei olisi merkinnyt arabien pakolaisuutta. YK:n yleiskokouksella on valta noin toimia. Jollet sitä hyväksy, et voi vedota myöskään vedota 43/177 tai muihin jotka yleiskokous on antanut Palestiinan valtiota puoltaen. Jos hyväksyt YK:n auktoriteetin yhdessä, pitää sinun hyväksyä se myös toisessa.

Ennen vuotta 1947 ei kukaan ollut ottanut arabien maita. Itse niitä myivät minkä kerkesivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta ei ole ollut minkäänlaista julkista keskustelua. Siis siitä, mikä on Suomen virallinen kanta. Ilmeisesti hallitus on tämän hiljaisuudessa päättänyt? Vai heiluuko siellä Tuomioja palestiinalaishuivi kaulassa esittämässä taas omia näkemyksiään Suomen kantana?

Vierailija
44/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille israelin ystäville on ihan turha yrittää puhua järkeä. Ne kieltävät tosiasiat, vaikka ne hierottaisiin niille naamaan. Totuus väännetään häpeämättä vaikka millaiseen solmuun.Vaahtosuisia hihhuleita jotka on paras jättää omaan arvoonsa. Turha niihin on energiaa tuhlata.

Vierailija
45/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään että tykkään enemmän juutalaisista kuin muslimeista sori. :'(

Vierailija
46/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, itse olenkin boikotoinut Israelilaisia tuotteita suunnilleen koko ikäni.

Vierailija
47/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos laittavat,osaan sitten ostaa niitä.

Vierailija
48/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin hedelmät saavat jäädä kauppa hyllyyn .

49/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:15"]

Hieno homma, itse olenkin boikotoinut Israelilaisia tuotteita suunnilleen koko ikäni.

[/quote]

Natsit löytää aina jonkun tekosyyn, vai mitä?
[/quote]

Miksi tuet Israelin politiikkaa?

Vierailija
50/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

Natsit? Oletko hiukkasen vajaa?

Vierailija
51/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Israelilaiset käyttäytyvät itse nykyään kuin natsit, aidattuine ghettoineen.

Vierailija
52/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]

Kun tätä ei ole järin paljoa poliitikkojen taholta jaksettu mainostaan, niin laitettakoon tänne. Suomi on yksi niistä maista, joka haluaa merkata Israelilaistuotteet, jotta kansalaiset voivat boikotoida niitä. Ei ole kovin moni asia useammassakaan vuosikymmenessä muuttunut Euroopassa.

https://euobserver.com/foreign/128367

[/quotehttp://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/162653#.VTKJvS5PbcN

Vierailija
53/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

Varmaankin ymmärrät, mikä ero on antisiionismilla ja antisemitismillä? Sitähän minäkin.

Vierailija
54/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään israelilaisia vastaan, mutta palestiinalaiset kärsii turhaan siionistien politiikan takia. Osa israelilaisista vastustaa tätä politiikkaa. Libanonissa paljon liikkuneena voin kyllä sanoa, että arabienkin, kuten Hizbollahin Israel-politiikassa on ongelmia.

Vierailija
55/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku TV7:n aivopesemä palstalainen. No, vanha anoppini lienee kanssasi samaa mieltä, ja hän on muuten ihan mukava ihminen.

Vierailija
56/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina israelilaisia tuotteita, jos löydän =)

En ole vasurimusuttaja, jos jollekin tulee yllätyksenä.

Vierailija
57/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii kahteen suuntaan. Nythän minä löydän ne tuotteet helpommin ostettavikseni. Voit olla varma, että valitsen juuri Golanin viinit ja siirtokuntien appelsiinit.

Vierailija
58/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"]

Hyvä juttu. Israelilaiset käyttäytyvät itse nykyään kuin natsit, aidattuine ghettoineen.

[/quote]

Se aita pelastaa ihmishenkiä. Jos venäläiset luikkisivat tänne räjäyttelemään itseään, niin sinäkin haluaisi aidan.

59/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"]

[/quote]

Se aita pelastaa ihmishenkiä. Jos venäläiset luikkisivat tänne räjäyttelemään itseään, niin sinäkin haluaisi aidan.
[/quote]

Ja jos Venäjä miehittäisi Suomen, niin sinäkin haluaisit taistella miehittäjää vastaan.

Vierailija
60/76 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikoinani kibbutsilla ja poimin omenoita, olin kanalassa munia keräämässä jne. Jaffat on hyviä ja carmelin avokadot.