Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarpien poisto laserhoidolla. Onko toiminut?

Vierailija
12.09.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta? Olen ymmärtänyt ettei raskausarvista pääse millään konstilla kokonaan eroon, mutta olen ymmärtänyt että laserhoidolla voi saada todella hyviä tuloksia. Minua ihan tosissaan on alkanut ahdistamaan oma vartalo. Nopean lihomisen myötä minulle ilmestyi mm mahaan, reisiin ja kylkiin rumia punaisia viiruja ja ne ihan oikeasti vaikuttavat itsetuntoon. Kuulisin mielellään kokemuksia laserhoidosta!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen laaseria tarvita, vaalenee ajan kanssa. Kokonaanhan ne ei koskaan lähde.

Vierailija
4/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole laseria kokeillut? Ainakin kallista se on joten luulisi edes vähän auttavan...

Vierailija
5/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi poistaa? Haluatko kävellä napapaita päällä kesäisin vai miksi nuo kehonosat pitäisi olla esille muille kuin puolisolle?

Vierailija
6/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän malttia. Ne aluksi ovat punaisia, mutta vaalenevat ja tasoittuvat ajanmyötä jonkin verran. Tuoreille raskausarville ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
7/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha, reidet ja kyljet? Eihän noita kukaan näe yleensä. 

Vierailija
8/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi poistaa? Haluatko kävellä napapaita päällä kesäisin vai miksi nuo kehonosat pitäisi olla esille muille kuin puolisolle?

No ihan kiva joskus olisi käyttää shortseja ja vaikka sitä napapaitaa halutessaan, ilman että tuntee itsensä rumaksi 😅 Ja oma puolisoni ei niistä pidä, en uskalla olla alasti hänen edessään jos on liian valoisaa.

Ap

Vierailija
9/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän malttia. Ne aluksi ovat punaisia, mutta vaalenevat ja tasoittuvat ajanmyötä jonkin verran. Tuoreille raskausarville ei tarvitse tehdä mitään.

Nimenomaan plastiikkakirurgian sivuilla luki että hoito toimii tehokkaitten jos laserhoito suoritetaan silloin kun arvet vielä melko tuoreita/punaisia

Ap

Vierailija
10/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan kiva joskus olisi käyttää shortseja ja vaikka sitä napapaitaa halutessaan, ilman että tuntee itsensä rumaksi 😅 Ja oma puolisoni ei niistä pidä, en uskalla olla alasti hänen edessään jos on liian valoisaa.

Ap

Ok. Mulla ei ole mitään arpia, mutta en kyllä napapaitaa haluisi käyttää tai edes lyhyitä shortseja enkä ole edes lihava. 

Sulla on totaalisen ääliö mies, jos noista valittaa. Hyi helvetti mikä äijä. 

Vierailija
11/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen kuspäämiehen olet löytänyt ja tehnyt vielä lapsia hänen kanssaan? 

Vierailija
12/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissaan miehestäsi kuin arvistasi. 

Vierailija
13/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin kuvitella että raskausarpesi ovat kammottava näky jos puolisosi ei niitä siedä. Hyi olkoon.

Vierailija
14/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisen kuspäämiehen olet löytänyt ja tehnyt vielä lapsia hänen kanssaan? 

En ole vielä onneksi lapsia hänen kanssaan kerennyt tehdä. Vaikean elämäntilanteen vuoksi tuli lihottua suhteellisen nopeasti. Sehän tässä inhottaakin kun vartalo näyttää siltä kuin olisin synnyttänyt vaikka olen lapseton ja nuori. Ärsyttää että piti oma keho mennä pilaamaan. Hyväksyisin arvet paremmin jos tosiaan raskaus olisi ollut takana. Ja myönnän, mies ei mikään prinssi aina ole. Osaa sanoa todella inhottavasti ja pahoinpidellä henkisesti.

Ap

Vierailija
15/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä onneksi lapsia hänen kanssaan kerennyt tehdä. Vaikean elämäntilanteen vuoksi tuli lihottua suhteellisen nopeasti. Sehän tässä inhottaakin kun vartalo näyttää siltä kuin olisin synnyttänyt vaikka olen lapseton ja nuori. Ärsyttää että piti oma keho mennä pilaamaan. Hyväksyisin arvet paremmin jos tosiaan raskaus olisi ollut takana. Ja myönnän, mies ei mikään prinssi aina ole. Osaa sanoa todella inhottavasti ja pahoinpidellä henkisesti.

Ap

Voi luoja sentään. Toivottavasti tämä on nyt provo. Ihan sairasta menoa muuten. 

Vierailija
16/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei tässä se pointti ollut vaan toivoisin todella kovasti kuulla kokemuksia laserhoidoista!

Ap

Vierailija
17/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies ei tässä se pointti ollut vaan toivoisin todella kovasti kuulla kokemuksia laserhoidoista!

Ap

No pointti on, että sinä olet jonku hullun miehen kanssa yhdessä ja nyt yrität hyvitellä kroppaasi hänelle laserhoidoilla. Mene terapiaan mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
18/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee herkästi punaisia arpia iho-ongelmista, hankaumista ja myös siitä venymisestä. Itse arvet ei haittaa sinänsä, mutta se punoitus olisi mielekästä saada pois. Onkohan jotakin oikeasti toimivaa voidetta, joka vaalentaisi tummentunutta/punoittavia kohtia.

Vierailija
19/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee herkästi punaisia arpia iho-ongelmista, hankaumista ja myös siitä venymisestä. Itse arvet ei haittaa sinänsä, mutta se punoitus olisi mielekästä saada pois. Onkohan jotakin oikeasti toimivaa voidetta, joka vaalentaisi tummentunutta/punoittavia kohtia.

Kai niitä joitakin raskausarpivoiteita on apteekissa. Ja olen kuullut paljon hyvää myös etanavoiteesta.

Vierailija
20/20 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi