näinköhän Tuksun?
Yks aamu Helsingissä. Kiinnitti huomioni kun oli vähän erikoisen näköinen ja olemus sopi k.o. ihmiseen.
Kommentit (12)
Onneksi et asu ulkomailla. Muutoin ongelmaksi olisi muodostunut astetta vakavampi "nainkohan tuksun?"-keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:47"]Onneksi et asu ulkomailla. Muutoin ongelmaksi olisi muodostunut astetta vakavampi "nainkohan tuksun?"-keskustelu.
[/quote]
No luulen että se oli aito Tuksu. Kukaan muu ei ois voinu olla niin "look a like".
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:47"]Onneksi et asu ulkomailla. Muutoin ongelmaksi olisi muodostunut astetta vakavampi "nainkohan tuksun?"-keskustelu. [/quote] No luulen että se oli aito Tuksu. Kukaan muu ei ois voinu olla niin "look a like".
[/quote]
voi olla. tuksun mielestä moni matkii hänen upeaa tyyliään!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:47"]Onneksi et asu ulkomailla. Muutoin ongelmaksi olisi muodostunut astetta vakavampi "nainkohan tuksun?"-keskustelu. [/quote] No luulen että se oli aito Tuksu. Kukaan muu ei ois voinu olla niin "look a like".
[/quote]
voi olla. tuksun mielestä moni matkii hänen upeaa tyyliään!
[/quote]
Samanlaiset hiukset ja samankokoinen tyyppi?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:47"]Onneksi et asu ulkomailla. Muutoin ongelmaksi olisi muodostunut astetta vakavampi "nainkohan tuksun?"-keskustelu.
[/quote]
No luulen että se oli aito Tuksu. Kukaan muu ei ois voinu olla niin "look a like".
[/quote]
Mervi tapola on ihan look a like. Vain hiusten väri erottaa nämä kaunottaret toisistaan.
Tampereella Härmälässä on aivan Tuksun näköinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:52"]
Joo, matkijoita voi olla.
[/quote]
Siis minkälainen ihminen haluaisi matkia Tuksua?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:52"]
Joo, matkijoita voi olla.
[/quote]
Siis minkälainen ihminen haluaisi matkia Tuksua?
[/quote]
Hyvä kysymys.
Näin Tuksun tammikuussa Espanjassa Fuengirolassa. Istui pizzerian terassilla. Blogissaan hehkutti rantakadun laadukkaita ja halpoja vaatekauppoja. Minusta ne kaupat näytti taas sellaisilta rantakrääsää myyviltä kiinakaupoilta :D
Luultavasti näit vain koiranpaskan glitterillä