Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä. Näin kaupassa, kun joku nainen alkoi repeillä nauruun yksiin ollessa.

Vierailija
31.12.2021 |

Kovasti vaikutti vaivaantuneelta ja pyrki piiloutumaan hyllyjen taakse.
Joku mielenterveysongelma?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lääkettä satasella!

Vierailija
2/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Kai soitit ambulanssin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä nauroi että oli vaivaantunut? Pelkän otsikon perusteella olisin tullut sanomaan, että hänellä oli vain ollut hauska päivä töissä, mutta jos hän piilotteli ja oli vaivaantunut, hänellä ei varmaan ollut kaikki ihan ok.

Vierailija
4/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä nimenomaan kuulostaa siltä, että kyse on jostain muusta, kuin ns. Hulluudesta.

Hullu höhöttäjä nauraa eikä välitä mitä ympäristö ajattelee.

Tuo vaivaantuminen ja peittely kielii taas siitä, ettei hallinnut itseään. Ehkä jotain hermoston liittyvää...

Vierailija
5/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä kuulokkeet? Kuunteli varmaan jotain hassua juttua.

Vierailija
6/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän lienee ollut minä. Kuuntelen äänikirjoja tuolla kulkiessani.

Vierailija
7/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hauska juttu mieleen ja hävetti, kun yksikseen nauroi, koska arveli, että joku ulkopuolinen saattaisi arvella hänellä olevan mielenterveysongelma

Vierailija
8/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit nähdä minut, koska repeilin tänään itsekseni kaupassa. Mulle käy tosi usein niin, että mieleen tulee joku vanha hauska juttu ja saatan alkaa vahingossa nauramaan ääneen. Tämä on ihan äärimmäisen noloa tietenkin, koska itsekseen naureskelija ei varsinaisesti luo turvallisuuden tunnetta ympärilleen.

Ja ei ole mitään mt-diagnooseja. Onneekana olen sellaiset välttänyt ja toivottavasti elämä pysyy jatkossakin niin tasaisena, etteivät ne kuulu tulevaisuutenkaan.

Vierailija
9/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä nimenomaan kuulostaa siltä, että kyse on jostain muusta, kuin ns. Hulluudesta.

Hullu höhöttäjä nauraa eikä välitä mitä ympäristö ajattelee.

Tuo vaivaantuminen ja peittely kielii taas siitä, ettei hallinnut itseään. Ehkä jotain hermoston liittyvää...

No mitä ihmettä. Mäki saatan yhtäkkiä revetä nauruun yksikseni, jos muistan jotain hauskaa. Eikä kukaan ole vielä hullun papereita lyönyt kouraan.

Vierailija
10/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli itsekseen koronapassitusta ja loputonta rokottamista 😀

Vierailija
11/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa naurattaa ollessaan yksin ja ihmisten ympäröimänä... Ei ole helppoa :D

Vierailija
12/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen podcasteja ja repeilen nauruun tuon tuostakin. Ja saatan siten vaikuttaa seinähullulta.

Vierailija
13/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen väsynyt ja muistan jonkin vanhan hauskan tilanteen tai vitsin ja naurahdan. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
14/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, jos ihmisistä on outoa, jos nauraa yksikseen. Minä olen naureskellut paljon töiden jälkeen kulkiessani kadulla. Minusta ainakin olisi hauska nähdä hyväntuulisia ihmisiä.

Vierailija
15/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko poliisit? Nauraminen julkisella paikalla.

Vierailija
16/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kuulokkeet ja usein repeilen milloin missäkin.

Vierailija
17/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki sinun kyyläämisesi ja hurjistuneen ilmeesi ja yritti siksi piiloutua ja oli vaivaantunut.

Vierailija
18/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoit nähdä minut, koska repeilin tänään itsekseni kaupassa. Mulle käy tosi usein niin, että mieleen tulee joku vanha hauska juttu ja saatan alkaa vahingossa nauramaan ääneen. Tämä on ihan äärimmäisen noloa tietenkin, koska itsekseen naureskelija ei varsinaisesti luo turvallisuuden tunnetta ympärilleen.

Ja ei ole mitään mt-diagnooseja. Onneekana olen sellaiset välttänyt ja toivottavasti elämä pysyy jatkossakin niin tasaisena, etteivät ne kuulu tulevaisuutenkaan.

Voi rakas. Se, ettei sulla ole diagnoosia, ei tarkoita, että olisit terve. Mun turvallisuuden tunne heikkenee just siksi, kun sun kaltaiset ihmiset yrittää kontrolloida itseään ja muita.

Vierailija
19/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteli itsekseen koronapassitusta ja loputonta rokottamista 😀

Vaikka pyörittelen tuota ajatusta miten päin tahansa, en keksi siitä mitään naurettavaa.

20/48 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan whatsapista meidän sisarusryhmään tulleet viestit, ei hätää 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi