Mitä ihmettä. Näin kaupassa, kun joku nainen alkoi repeillä nauruun yksiin ollessa.
Kovasti vaikutti vaivaantuneelta ja pyrki piiloutumaan hyllyjen taakse.
Joku mielenterveysongelma?
Kommentit (48)
A n u raattorin patterit loppuivat ja ulos valui...
Vierailija kirjoitti:
Enköhän lienee ollut minä. Kuuntelen äänikirjoja tuolla kulkiessani.
Tai minä, kun näin katossa roikkuvan sarvista kyhätyn kattokruunun ja odotin siinä mkestäni katsomaan sitä.
Ei jumankauta, kyllä on ankeeta. Että itekseen ei saa naureskella ilman, että joku pitää sua mt-ongelmaisena. En yhtään ihmettele, että joillakin on vaikeaa elää täällä, jos tuollaisia pitää koko ajan miettiä. Itsehän en mieti, nauran kun naurattaa, ehkä se, joka sitä paheksuu saakin pienen siemenen aivoihinsa itämään, että noinkin voi tosiaan tehdä. Ei ole pakko olla koko ajan niin jumalattoman korrekti ja normal.
Kuunteli varmaan kuulokkeista jotain. Nykyään ovat aikalailla langattomia nuo nappiversiotkin. Itsekin varmaan tyrskin välillä julkisesti jos kuuntelen radiota tai hyvää äänikirjaa. En tosin nolostu siitä.
Oliko tämä sinulle niin maatamullistavaa, että piti tänne tulla asiaa päivittelemään? Ihmettelen teitä perunakellarissa kasvaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa hymyillen tervehtijää tai itsekseen nauravaa ihmistä pidetään hulluna. Ihan normaalia jos joku ajatus saa nauramaan, saa olla aika masentunut jos mikään ei koskaan huvita. Masentuneita Suomi täynnä.
Vain Suomessa ja vain Suomessa. Miten tämä pieni alue onkin kaikessa niin hirveän erilainen kuin koko muu maapallo?
Menepä mihin tahansa maahan nauramaan itseksesi julkiselle paikalle, niin et takuulla jää huomaamatta. Ja se saamasi huomio ei ole ollenkaan niin positiivista kuin luulet.
Ei ole normaalia nauraa yksikseen.
Minä olen yhden kerran erehtynyt hymyilemään kun toivotin työkaverille hyvät huomenet, vastaus oli: mitä sinä naurat? Sitten ihmetellään miksi suomalaiset ovat niin vakavia.