Saimi...
miksi toistaiseksi lapseton ihminen neuvoo lapsi perheitä televisiossa? paljon puhetta, hyvääkin mutta onko uskottavaa kuunnella ihmistä jolla ei ole " käytännön" kokemusta asioista. olisipa kiva kuunnella vaihteeksi jotain suurperheen äitiä tai vastaavaa kaiken kokenutta. ärsyttää...
Kommentit (21)
Joo, minä käytän välillä verkkareita ja hiukset on välillä likaiset. Niin tein sinkkunakin. Ja useimmiten hiukset on föönattu ja jalassa olisi farkut jos ne mahtuisi raskausaikana, mutta kun ei enää mahdu rv 36.
Minä en oikeasti vaan ymmärrä että miten ihmisellä VOI olla niin tyhjä elämä että tekee tehtäväkseen tämän, muiden ihmisten haukkumisen. Mikähän hänellä tässä on tavoitteena, joku maailmanparannusko? Kun äidit kuuntelevat Saimia niin avioliitot paranevat? No siinä tapauksessa kannattaisi kyllä ilmaista itseään vähän eri tavalla, nythän hän on lähinnä suututtanut niitä joita haluaisi " parantaa" .
Parhaita perheneuvojia ja lasten kasvattajia on ne joilla ei niitä ole.
Tollaselle naakalle oikein toivois sellaista koliikkivauvaa joka pistäis Saimi rouvan (vai neitikö lie) ajatukset ja puheet uuteen kuosiin.
Ei äitiys ole mikään syy laiminlyödä itsestään huolehtimista! Verkkarit kuuluvat lenkkipolulle ja hiusten peseminen kuuluu perusghygieniaan, samalla ne voi kammata vaikka ponnarille/nutturalle, vähän ripsaria silmiin ja kiiltoa huuliin, jo sekin pieni vaiva saa naisen kuin naisen näyttämään paremmalta vaikka täyteen meikkakseen ei olisikaan aikaa.
kun se meikkaus ja tukan kähertäminen ei ole kiinnostanut ennen lapsiakaan?!? Pitäisikö nyt alkaa pakkeloimaan oikein urakalla, ettei joku vaan vedä hernettä nenuun, kun olen lakannut huolehtimasta itsestäni äiti-ihmisenä... Hohhoijaa.
onko se ollut ennen lapsiakaan tärkeää. Kun kaikki vaan ei meikkaa!
32
En tunne yhtäkään äitiä, joka kulkisi verkkareissa ja tukka rasvaisena päivästä toiseen vaunuja lykkien. En muista milloin olisin nähnyt oikein nukkavierun naisen pienten lasten kanssa liikenteessä. Taitaa olla enemmänkin myytti, mitä äidiksi tulleitten naisten ulkoasusta sanotaan.
Toisaalta ihmiset pukeutuvat tilanteen mukaan. Minulle kotiäitinä (1 vuotias lapsi) on käytännöllisempää pukeutua farkkuihin ym. rentoihin housuihin sekä siisteihin trikoopaitoihin kuin töissä käyttämiini suoriin housuihin ja paitapuseroihin. Sipsukkakengät ovat vaihtuneet hyviin ulkoilujalkineisiin, joilla voi olla hiekkalaatikolla, työntää rattaita maastossa kuin maastossa.
Olen tottunut meikkaamaan päivittäin sitten opiskeluaikojen. Siksi päivittäinen pikaehostus tulee luonnostaan. Toiset eivät meikkaa juur ikinä, niin miksi heidän tarvitsisi ottaa murhetta meikkaamattomuudestaan äidin roolissaan?
Eikös se odota esikoistaan? Eihän sitä sitten voi lapsettomaksi sanoa.
Näin vain sen kohdan, kun hän puhui tunteista ja parisuhteesta. Niistä voinee puhua sellainenkin, joka ei ole elänyt lapsiperheen arkea.
Marraskuussa laskettu aika, niin johan se lapsi selviytyisi hengissä, jos nyt sattuisi syntymään.
huomasitko kuinka Saimi päivitteli miksei äidit pidä ulkonäöstään huolta ja samalla mielytä miestään? voivoi.. olis kiva nähdä Saimi poistumassa synnäriltä, ;)
Ei se kauaa vie kun hiuksensa kampaa ja pukee päälle muutakin kun verkkarit!
se lukee töissä iltapäivälehdet ja kotona sitten puhisee mitä saimi on taas hölmöillyt. eilen oli ihan oikeesti tuohduksissa, ei voinut käsittää miten saimi, joka ei arvosta miesmäisiä naisia, osaa itse olla niin älyttömän sovinistinen. että eikö se oo yhtään miesmäistä vaatia naisia just huulipunan ja korkkareiden käyttöön kun joillakuilla meistä saattaa olla muutakin tekemistä kuin poseerata valokuvaajalle taikka aviomiehelle.
mua ei kyllä itseäni kauheasti rassaa, jollainhan saiminkin on elettävä, varmaan malliura alkaa olla takanapäin, että antaa hänen kokeilla valtakunnan virallisen kommentaattorin roolia. ehkäpä lausunnot ajan kanssa paranevat.
koska aletaan arvostaa sitä, mitä ihminen on sisimmässään? Mitä siitä jos on ylimääräisiä kiloja tai meikitön naama, ei se laihuus ja pakkelinaama tee kenestäkään parempaa saati onnellisempaa ihmistä, eikä se mikään autuaaksi tekevä asia ole parisuhteessakaan.
Hirveetä bullshittiä!
joka raahustaisi eteenpäin verkkareissa ja rasvaisissa hiuksissa. Taitaa tuo Saimin väite perustua stereotyypppiseen hokemaan, joka ei pidä paikkaansa.
Vierailija:
Sä sentään yrität ;D