Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimi...

Vierailija
17.09.2006 |

miksi toistaiseksi lapseton ihminen neuvoo lapsi perheitä televisiossa? paljon puhetta, hyvääkin mutta onko uskottavaa kuunnella ihmistä jolla ei ole " käytännön" kokemusta asioista. olisipa kiva kuunnella vaihteeksi jotain suurperheen äitiä tai vastaavaa kaiken kokenutta. ärsyttää...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pystyn toki juoksemaan korkkareissakin, mutta ottaa niin pahasti reisille, ettei sitä pitkään jaksa.

Sä sentään yrität ;D

Vierailija
2/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä käytän välillä verkkareita ja hiukset on välillä likaiset. Niin tein sinkkunakin. Ja useimmiten hiukset on föönattu ja jalassa olisi farkut jos ne mahtuisi raskausaikana, mutta kun ei enää mahdu rv 36.



Minä en oikeasti vaan ymmärrä että miten ihmisellä VOI olla niin tyhjä elämä että tekee tehtäväkseen tämän, muiden ihmisten haukkumisen. Mikähän hänellä tässä on tavoitteena, joku maailmanparannusko? Kun äidit kuuntelevat Saimia niin avioliitot paranevat? No siinä tapauksessa kannattaisi kyllä ilmaista itseään vähän eri tavalla, nythän hän on lähinnä suututtanut niitä joita haluaisi " parantaa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita perheneuvojia ja lasten kasvattajia on ne joilla ei niitä ole.



Tollaselle naakalle oikein toivois sellaista koliikkivauvaa joka pistäis Saimi rouvan (vai neitikö lie) ajatukset ja puheet uuteen kuosiin.

Vierailija
4/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitiys ole mikään syy laiminlyödä itsestään huolehtimista! Verkkarit kuuluvat lenkkipolulle ja hiusten peseminen kuuluu perusghygieniaan, samalla ne voi kammata vaikka ponnarille/nutturalle, vähän ripsaria silmiin ja kiiltoa huuliin, jo sekin pieni vaiva saa naisen kuin naisen näyttämään paremmalta vaikka täyteen meikkakseen ei olisikaan aikaa.



Vierailija
5/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaakaan voi panna nutturalle tai ponnarille kun on niin lyhyt.

Vierailija
6/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se meikkaus ja tukan kähertäminen ei ole kiinnostanut ennen lapsiakaan?!? Pitäisikö nyt alkaa pakkeloimaan oikein urakalla, ettei joku vaan vedä hernettä nenuun, kun olen lakannut huolehtimasta itsestäni äiti-ihmisenä... Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

never heard

Vierailija
8/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se ollut ennen lapsiakaan tärkeää. Kun kaikki vaan ei meikkaa!

32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään äitiä, joka kulkisi verkkareissa ja tukka rasvaisena päivästä toiseen vaunuja lykkien. En muista milloin olisin nähnyt oikein nukkavierun naisen pienten lasten kanssa liikenteessä. Taitaa olla enemmänkin myytti, mitä äidiksi tulleitten naisten ulkoasusta sanotaan.



Toisaalta ihmiset pukeutuvat tilanteen mukaan. Minulle kotiäitinä (1 vuotias lapsi) on käytännöllisempää pukeutua farkkuihin ym. rentoihin housuihin sekä siisteihin trikoopaitoihin kuin töissä käyttämiini suoriin housuihin ja paitapuseroihin. Sipsukkakengät ovat vaihtuneet hyviin ulkoilujalkineisiin, joilla voi olla hiekkalaatikolla, työntää rattaita maastossa kuin maastossa.



Olen tottunut meikkaamaan päivittäin sitten opiskeluaikojen. Siksi päivittäinen pikaehostus tulee luonnostaan. Toiset eivät meikkaa juur ikinä, niin miksi heidän tarvitsisi ottaa murhetta meikkaamattomuudestaan äidin roolissaan?

Vierailija
10/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never happened to her!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se odota esikoistaan? Eihän sitä sitten voi lapsettomaksi sanoa.

Vierailija
12/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiö ei vielä tee sinusta äitiä, vaikka kuinka haluaisit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vain sen kohdan, kun hän puhui tunteista ja parisuhteesta. Niistä voinee puhua sellainenkin, joka ei ole elänyt lapsiperheen arkea.

Vierailija
14/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa laskettu aika, niin johan se lapsi selviytyisi hengissä, jos nyt sattuisi syntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitko kuinka Saimi päivitteli miksei äidit pidä ulkonäöstään huolta ja samalla mielytä miestään? voivoi.. olis kiva nähdä Saimi poistumassa synnäriltä, ;)

Vierailija
16/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauaa vie kun hiuksensa kampaa ja pukee päälle muutakin kun verkkarit!

Vierailija
17/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lukee töissä iltapäivälehdet ja kotona sitten puhisee mitä saimi on taas hölmöillyt. eilen oli ihan oikeesti tuohduksissa, ei voinut käsittää miten saimi, joka ei arvosta miesmäisiä naisia, osaa itse olla niin älyttömän sovinistinen. että eikö se oo yhtään miesmäistä vaatia naisia just huulipunan ja korkkareiden käyttöön kun joillakuilla meistä saattaa olla muutakin tekemistä kuin poseerata valokuvaajalle taikka aviomiehelle.



mua ei kyllä itseäni kauheasti rassaa, jollainhan saiminkin on elettävä, varmaan malliura alkaa olla takanapäin, että antaa hänen kokeilla valtakunnan virallisen kommentaattorin roolia. ehkäpä lausunnot ajan kanssa paranevat.

Vierailija
18/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aletaan arvostaa sitä, mitä ihminen on sisimmässään? Mitä siitä jos on ylimääräisiä kiloja tai meikitön naama, ei se laihuus ja pakkelinaama tee kenestäkään parempaa saati onnellisempaa ihmistä, eikä se mikään autuaaksi tekevä asia ole parisuhteessakaan.



Hirveetä bullshittiä!

Vierailija
19/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ulkonäöllä ole enää niin merkitystä.

Vierailija
20/21 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka raahustaisi eteenpäin verkkareissa ja rasvaisissa hiuksissa. Taitaa tuo Saimin väite perustua stereotyypppiseen hokemaan, joka ei pidä paikkaansa.