Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saimi...
17.09.2006 |
miksi toistaiseksi lapseton ihminen neuvoo lapsi perheitä televisiossa? paljon puhetta, hyvääkin mutta onko uskottavaa kuunnella ihmistä jolla ei ole " käytännön" kokemusta asioista. olisipa kiva kuunnella vaihteeksi jotain suurperheen äitiä tai vastaavaa kaiken kokenutta. ärsyttää...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toki siinä hiki tulee, kun juoksee, mutta ei luulis ketään häiritsevän, jos en lenkille meikkaa.
Pystyn toki juoksemaan korkkareissakin, mutta ottaa niin pahasti reisille, ettei sitä pitkään jaksa.