Kuinka monta "ekoilla treffeillä sänkyyn" kokemusta sinulla on ja kuinka monesta tuli pidempi suhde?
Kommentit (13)
Kaikki mun pitkät suhteet on alkaneet yhden yön-juttuina, ne vaan sitten venähti, kaksi kertaa jopa avioliitoksi asti. Yhteensä yhden yön-juttuja on ollut yli 200. N59
Yksi. Siitä tuli 7 vuoden suhde.
Sinänsä mä en usko mihinkään sääntöihin tässä asiassa. Jos joku on vain seksin perässä, se on ihan se ja sama milloin sitä harrastaa.
Kuka noita laskee ja muistaa? Olen vanha muori ja elänyt villin nuoruuden. Mitä väliä?
15 - 18 ns. yhden illan suhdetta, tosin suurin osa kesti pe-illasta su-aamuun. Kolmen kanssa suhde kesti 4 - 10 vuotta. Niin, ja olen oikeastaan pitkien suhteiden mies, 54v nyt, ja neljässä parisuhteessa meni 31 v. Joten aikaa ei oikein ole jäänyt muiden naisten tapailuun. Tosin mun kohdalla saattaa toteutua se maaginen "seitsemän vuoden kriisi" melko vuodelleen.
Mun kaikki suhteet on käytännössä alkaneet noin. Myös nykyisen miehen kanssa.
🇺🇦🇮🇱
LolloBirgitta kirjoitti:
1524, 403 tuli suhde ja 34 lapsi.
Huh mikä määrä lapsia. Ilmeisesti tuli aina aika monta kerralla...
Muutamia, ehkä 5-10. Ei näitä niin muista, mutta viimeisimmästä tuli nyt 18 vuotta kestänyt suhde, joka jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Melkosia lorttoja.
So? Eikö seksi ole susta kivaa?
Piti oikein laskea. Taitaa olla viisi. Ja kahdesta tuli pitkäaikaiset, jälkimmäisestä vaimoni. Tosin ex vaimoni.