Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunnon romahdus laihduttua

Vierailija
16.04.2015 |

Minulla on vähän erikoinen ongelma.

Ollaan oltu miehen kanssa kymmenen vuotta yhdessä ja usemapi lapsi löytyy.

Olen aina ennen ollut itsevarma ja uskonut siihen että mieheni rakastaa minua eikä katsele muita naisia. Saati haluaisi muita naisia.

(joo, en ole pöljä, kaikki katselee muita ja välillä haaveileekin muista) Mutta mieheni ei ole koskaan "jäänyt kiinni" seurassani muiden vilkuilusta yms. eikä ole muutenkaan koskaan ollut syytä epäillä etteikö hällä olisi tarkoitus olla kanssani loppu elämää.

Olen tällä hetkellä laihduttanut todella paljon. En ole koskaan ollut mikään todella lihava, mutta esim suhteen alussa bmi oli jotain 23 ja korkeimmillaan ollu 27 (raskauksien jälkeen). nyt bmi 19-20.

Olen pitänyt itsestäni siis huolta ja urheillut paljon, olen laihtunut ja timmiytynyt hurjasti.

Se mikä on nyt saanut itsetunnon romahtamaan on se, että kuinka paljon muut miehet katselevat minua. Siis aivan kauheaa huomata kuinka miehet omien naistensa seurassa kehtaavat suoraan sanottuna kuolata perääni!

Tajusin, että todennäköisesti omakin mieheni on tehnyt (ja tekee) samaa, etenkin silloin kun olen ollut isoimmillani.

En tajua miksi tästä on nyt kehittynyt kauhea ongelma minulle.

Jostain syystä olen nyt varma etten tule ikikuuna päivänä riittämään miehelleni vaan aina teillä miehillä on joku muu jota kuolaatte, vaikka oma vaimo näyttäisi miltä.

Jotenkin kauhea ajatus, että vähän väliä tapahtuneet "kipinät vanhassa suhteessa", kun yhtäkkiä seksiä on paljon ja intohimoista sellaista, on todennäköisesti johtuneet siitä, että mies on nähnyt jonkun kauniin naisen ja ajattelee panevansa häntä minua pannessa.

Jotenkin tuo panemis-ajatus oikein loistaa niiden ukkomiesten naamasta kun kyttäävät. Oksettavaa.

En pääse yli tästä ajatuksesta. Takaisin lihotuskaan ei ole ratkaisu.. =D Miten tästä ajatuksesta voisi päästä yli..

Miehet! Onko olemassa oikeasti sellaista miestä, joka ei haaveilisi säännöllisesti jostain kohtaamastaan naisesta ollessaan vaimonsa kanssa?

Kiitos sinulle joka jaksoit lukea tämän vuodatuksen.

Pettynyt N28

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmenkymmenen vuoden suhteemme aikana paino vaihdellut välillä 62-96kg.

Kun laihdutan, mieheni on kimpussani koko ajan. Miehen pitäisi jatkuvasti saada seksiä. Ja kun olen taas lihonut, niin miestäni ei seksi kiinnosta ollenkaan. Mielummin runkkaa yksinään.

Itse en välitä seksistä, joten olen sitten mielummin lihava ja ilman seksiä kuin laiha ja jatkuvasti velvoitettu seksiin. (vaimo ei saa kieltäytyä seksistä, koska muuten on pihtari)

Vierailija
62/65 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minu bmi on 23 eli en ihan laiha ole ja jokaikinen mies katsoo kyllä sillä silmällä eli ei sei kiloista ole kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen kuin ap.. en kestäkään ajatusta et kateltas tai ajateltais muita. Se satuttaa. Siksi yritän pitää tällaset ajatukset pois mielestä..

Vierailija
64/65 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylempi jatkaa. Mieheni on ihana ja sanoo, että ajattelee vain minua ja totta kai haluan uskoa! ☺ ehkä vanhetessa ja itsetunnon kasvaessa huonot ajatukset jäävät takaa-alalle. Kyllä, olen myös mustasukkainen ja omistushaluinen.

Vierailija
65/65 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:51"]

Kiitos vastauksista, mutta en ole mustasukkainen enkä paranoidinen =D

ap

[/quote]

Oletko lisäksi kovin itsepäinen.

Oikeasti, vähintään 80% sun saamista "kuolauskatseista" on omaa kuvitelmaasi. Haet päässäsi ajatusta, että näin pitää olla koska olet tehnyt asian eteen töitä.

[/quote]

Sori, aloittajan puolesta sanon ettei se noin mene. Hyvännäköiset naiset tietää millaisia katseita saa miehiltä. 

Itse et selkeästikään tiedä miltä tuntuu olla sellainen, jotka miehet katsoisivat sillä silmällä.

[/quote]

Ihan tiedoksesi, että BMI 25 --> 18 ei tee yhdestäkään naisesta kauniimpaa. Ehkä ne katsoo kuin ajokoira luun perään?

Laihduttajien päässä on kummallinen fiksaatio kuin laihdutus kaunistaa :D kyllä aikamiehet tykkää muodoistakin, pyllystä, reidestä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan