Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin, että olen viimeksi käynyt ma suihkussa

Vierailija
29.03.2023 |

Ja vaihtanut pikkarit

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs kävin viimeksi pe, on hieman likainen olo jo. Samat pikkarit ollut myös, mutta itselläni on tapana pitää vessapaperia alushousuissa ja vaihdan sen joka kerta kun käyn vessassa

Vierailija
2/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä viikon maanantaina kävit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän vuoden puolella käynyt yhden (1) kerran suihkussa. Viime vuonna ehkä 3-4. Jokunen vuosi sitten kävin joka päivä. Sitä ennen kerran-pari viikossa. Tätä se mielen hulluttelu on.

Vierailija
4/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän. Täytyy käydä alapesulla ja vaihtaa pikkarit ennen ku lähtee ihmisten ilmoille.

Ap

Vierailija
5/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi saunassa ja suihkussa viime viikon tiistaina. Pesen aamuin illoin kasvot, kainalot ja jalkaterät.

Vaihdan alushousut ja puhtaat sukat joka aamu. Muita vaatteita, jos haisevat hielle tai ovat muuten pesuntarpeessa.

Saunon joko tänään tai huomenna.

Toivon, etten ole ollut pahanhajuinen muiden ihmisten nenään 😌

Vierailija
6/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kuin jouluna ja juhannusaattona.

Vierailija
7/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että itse ei haista omaa lemuaan mutta muut sen kyllä haistaa. Ei tarvitse ihmetellä jos muut vähän karsastaa seuraanne.

Vierailija
8/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Minä käyn päivittäin suihkussa. Aamulla ja illalla. En pysty ymmärtämään omassa paskassaan eläviä. Imuroin myös päivittäin. M28

Vierailija
9/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs kävin viimeksi pe, on hieman likainen olo jo. Samat pikkarit ollut myös, mutta itselläni on tapana pitää vessapaperia alushousuissa ja vaihdan sen joka kerta kun käyn vessassa

Hyi.

Vierailija
10/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maanantaina? Päivää enenku WTC sorrettiin...kö? Ja mihin vaihdoit pikkarit? Posrcheen? Rolexiin? Juustohampurilaiseen? Porrasralliin?

Vierailija
11/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti.

Minä käyn päivittäin suihkussa. Aamulla ja illalla. En pysty ymmärtämään omassa paskassaan eläviä. Imuroin myös päivittäin. M28

Mitä järkeä on imuroida joka päivä???

Vierailija
12/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti.

No mietippä sitä. :) M28

Vierailija
13/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti.

No mietippä sitä. :) M28

mitäs imuroit sillä

Vierailija
14/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sunnuntaina. Vaihdan tosin alusvaatteet joka päivä ja pesen kainalot illalla. Ihan turhaa läträtä koko ajan suihkussa.

Vierailija
15/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sunnuntaina. Vaihdan tosin alusvaatteet joka päivä ja pesen kainalot illalla. Ihan turhaa läträtä koko ajan suihkussa.

Niin, mitä nyt normaali suomalainen on ylipainoinen ja siellä ihopoimuissa on luultavasti aika paljon mähmää ja muuta kasvustoa, joka alkaa haisemaan. Mutta turha käydä suihkussa. Joku saattaisi jopa viihtyä seurassa kun ei haise kilometrin päähän likainen iho ja hiukset. Ja kyllä, sun päänahka alkaa haisemaan omalta itseltään noin vuorokaudessa suihkussa käymisestä ja muutenkin iho erittää omaa hajuaan. Mieheni on ainut, jonka hajua siedän. Muiden hajut on ällöttäviä ja toivon, että en joudu kovin lähelle.

Vierailija
16/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän. Täytyy käydä alapesulla ja vaihtaa pikkarit ennen ku lähtee ihmisten ilmoille.

Ap

Miksi? Luuletko, että ihmiset haistelee sun fjöösaa?

Vierailija
17/17 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö että itse ei haista omaa lemuaan mutta muut sen kyllä haistaa. Ei tarvitse ihmetellä jos muut vähän karsastaa seuraanne.

Ei mua haittaa jos muut pysyy kauempana, se on hyvä vaan. Inhoan kun joku tulee hönkimään niskaan esim. kauppajonossa.

Kävin eilen suihkussa, tänään en jaksanut. Sitä ennen olin käynyt viimeksi lauantaina. Alusvaatteet ja vaatteet vaihdan joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan