Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunnon romahdus laihduttua

Vierailija
16.04.2015 |

Minulla on vähän erikoinen ongelma.

Ollaan oltu miehen kanssa kymmenen vuotta yhdessä ja usemapi lapsi löytyy.

Olen aina ennen ollut itsevarma ja uskonut siihen että mieheni rakastaa minua eikä katsele muita naisia. Saati haluaisi muita naisia.

(joo, en ole pöljä, kaikki katselee muita ja välillä haaveileekin muista) Mutta mieheni ei ole koskaan "jäänyt kiinni" seurassani muiden vilkuilusta yms. eikä ole muutenkaan koskaan ollut syytä epäillä etteikö hällä olisi tarkoitus olla kanssani loppu elämää.

Olen tällä hetkellä laihduttanut todella paljon. En ole koskaan ollut mikään todella lihava, mutta esim suhteen alussa bmi oli jotain 23 ja korkeimmillaan ollu 27 (raskauksien jälkeen). nyt bmi 19-20.

Olen pitänyt itsestäni siis huolta ja urheillut paljon, olen laihtunut ja timmiytynyt hurjasti.

Se mikä on nyt saanut itsetunnon romahtamaan on se, että kuinka paljon muut miehet katselevat minua. Siis aivan kauheaa huomata kuinka miehet omien naistensa seurassa kehtaavat suoraan sanottuna kuolata perääni!

Tajusin, että todennäköisesti omakin mieheni on tehnyt (ja tekee) samaa, etenkin silloin kun olen ollut isoimmillani.

En tajua miksi tästä on nyt kehittynyt kauhea ongelma minulle.

Jostain syystä olen nyt varma etten tule ikikuuna päivänä riittämään miehelleni vaan aina teillä miehillä on joku muu jota kuolaatte, vaikka oma vaimo näyttäisi miltä.

Jotenkin kauhea ajatus, että vähän väliä tapahtuneet "kipinät vanhassa suhteessa", kun yhtäkkiä seksiä on paljon ja intohimoista sellaista, on todennäköisesti johtuneet siitä, että mies on nähnyt jonkun kauniin naisen ja ajattelee panevansa häntä minua pannessa.

Jotenkin tuo panemis-ajatus oikein loistaa niiden ukkomiesten naamasta kun kyttäävät. Oksettavaa.

En pääse yli tästä ajatuksesta. Takaisin lihotuskaan ei ole ratkaisu.. =D Miten tästä ajatuksesta voisi päästä yli..

Miehet! Onko olemassa oikeasti sellaista miestä, joka ei haaveilisi säännöllisesti jostain kohtaamastaan naisesta ollessaan vaimonsa kanssa?

Kiitos sinulle joka jaksoit lukea tämän vuodatuksen.

Pettynyt N28

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:07"]Tsiisus... laihdutatte itsenne luurangoiksi ja sitten ihmettelette, kun miehet vilkuilee muualle? :-) [/quote] Ai niin, AV:lla on luuranko, jos ei ole ylipainoinen. Suomalaisilta on kyllä todella kadonnut käsitys siitä mikä on oikeasti normaalia. Esim. tietyssä osassa Aasiaa ylipainon raja on BMI 22.

[/quote]

No siis en puhunut mitään "normaalista", vaan siitä mikä on miesten mielestä yleensä viehättävää. Siksi on vähän hullua, että naiset laihduttaa itsensä näännyksiin ja kuvittelevat olevansa sitä viehättävämpiä, mitä pienempi on painoindeksi. Se nyt vaan ei mene ihan niin. 
[/quote]
Voisit sinäkin laihduttaa, niin saisit sinäkin huomiota niinkuin aloittajakin, niin sinun ei tarvitsisi kateellisena ylipainoisena haukkua normaalipainoisia luurangoksi. Miehet tykkää eniten timmeistä normaalipainoisista, tuonhan aloittajakin on todennut ja tuon voin itsekin normaalipainoisena timminä mutta muodokkaana allekirjoittaa.

Vierailija
2/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:07"]Tsiisus... laihdutatte itsenne luurangoiksi ja sitten ihmettelette, kun miehet vilkuilee muualle? :-) [/quote] Ai niin, AV:lla on luuranko, jos ei ole ylipainoinen. Suomalaisilta on kyllä todella kadonnut käsitys siitä mikä on oikeasti normaalia. Esim. tietyssä osassa Aasiaa ylipainon raja on BMI 22. [/quote] No siis en puhunut mitään "normaalista", vaan siitä mikä on miesten mielestä yleensä viehättävää. Siksi on vähän hullua, että naiset laihduttaa itsensä näännyksiin ja kuvittelevat olevansa sitä viehättävämpiä, mitä pienempi on painoindeksi. Se nyt vaan ei mene ihan niin.  [/quote] Voisit sinäkin laihduttaa, niin saisit sinäkin huomiota niinkuin aloittajakin, niin sinun ei tarvitsisi kateellisena ylipainoisena haukkua normaalipainoisia luurangoksi. Miehet tykkää eniten timmeistä normaalipainoisista, tuonhan aloittajakin on todennut ja tuon voin itsekin normaalipainoisena timminä mutta muodokkaana allekirjoittaa.

[/quote]

:-D Noh... Ihan omasta kokemuksestani täällä itsekin puhun. Isorintaiset ja pyöreäpeppuiset kyllä saavat huomiota enemmän kuin laihat, usko huviksesi. Timmi mutta muodokas ei ole sitäpaitsi kauhean uskottava yhtälö. Ja bmi 19 ei tasan tarkkaan ole muodokasta nähnytkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paino ei aina kerro kaikkea.. Itse olen aina ollut bmi 19-19.5 ja saanut usein kuulla olevani liian laiha.
En silti ole täysin muodoton, mitat 85-60-89.

Vierailija
4/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS VAIN AVLLA ON NÄITÄ 175CM /50KG MUTTA HIRVEEN ISO PERSE JA DDD TISSIT LÖYTYY? JUST JOO

Vierailija
5/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska AP on pudottanut paljon painoa (nopeasti?) hän saattaa olla "laihaläski" joten ei välttämättä ole mitenkään hurjan hoikka tuossa painoindeksissä. Lihas painaa, läski ei.
BMI 19 on kyllä yleensä aikuisella naisella hyvin matala, melkein alipainoinen.

Vierailija
6/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:07"]Tsiisus... laihdutatte itsenne luurangoiksi ja sitten ihmettelette, kun miehet vilkuilee muualle? :-) [/quote] Ai niin, AV:lla on luuranko, jos ei ole ylipainoinen. Suomalaisilta on kyllä todella kadonnut käsitys siitä mikä on oikeasti normaalia. Esim. tietyssä osassa Aasiaa ylipainon raja on BMI 22. [/quote] No siis en puhunut mitään "normaalista", vaan siitä mikä on miesten mielestä yleensä viehättävää. Siksi on vähän hullua, että naiset laihduttaa itsensä näännyksiin ja kuvittelevat olevansa sitä viehättävämpiä, mitä pienempi on painoindeksi. Se nyt vaan ei mene ihan niin.  [/quote] Voisit sinäkin laihduttaa, niin saisit sinäkin huomiota niinkuin aloittajakin, niin sinun ei tarvitsisi kateellisena ylipainoisena haukkua normaalipainoisia luurangoksi. Miehet tykkää eniten timmeistä normaalipainoisista, tuonhan aloittajakin on todennut ja tuon voin itsekin normaalipainoisena timminä mutta muodokkaana allekirjoittaa.

[/quote]

:-D Noh... Ihan omasta kokemuksestani täällä itsekin puhun. Isorintaiset ja pyöreäpeppuiset kyllä saavat huomiota enemmän kuin laihat, usko huviksesi. Timmi mutta muodokas ei ole sitäpaitsi kauhean uskottava yhtälö. Ja bmi 19 ei tasan tarkkaan ole muodokasta nähnytkään. 
[/quote]
Normaalipainoisilla timmeillä on yhtä paljon isoja rintoja ja peppuja kuin lihavillakin. Normaalipainoisilla ne ovat yleensä paremman mallisia ja erottuvat kauniisti kropasta ja vyötärökin löytyy. Lihavilla rinnat ja peppu ovat usein roikkuvat ja huonon mallisia, häviävät läskimassan sekaan eikä vyötäröä ole.

Vierailija
7/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:07"]Tsiisus... laihdutatte itsenne luurangoiksi ja sitten ihmettelette, kun miehet vilkuilee muualle? :-) [/quote] Ai niin, AV:lla on luuranko, jos ei ole ylipainoinen. Suomalaisilta on kyllä todella kadonnut käsitys siitä mikä on oikeasti normaalia. Esim. tietyssä osassa Aasiaa ylipainon raja on BMI 22.

[/quote]

Liittynee siihen että aasialaisilla on keskimäärin sirompi luuston rakenne? Siroluisen sopii painaakin vähemmän kuin raskasrakenteisemman.

[/quote]

Ihmisten luusto on samanlainen, asui sitten kiinassa tai euroopassa. Läskiä ja lihaksia on vaan toisilla enemmän.

Vierailija
8/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:30"]

[/quote]

[/quote]
Timmi ja muodokas on paljon uskottavampi yhtälö kuin lihava ja muodokas. Timmillä on monia kurveja, mutta lihavalla on vain yksi tynnyrin kaari kurvina kyljissä. Peppu ja tissit on siellä jossain läskin seassa. Läskiä ei lasketa muodokkuudeksi vaan vain läskiksi.

Vierailija
9/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi buhuu olen nykyään niin kaunis ja laiha, että ihan kaikki miehet tuijottavat minua. Pitäisiköhän sinun erota näin järkyttävän ongelman äärellä ja laitapa vaikka belfie instagramiin niin saat sitä haluamaasi huomiota.

Vierailija
10/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ongelmasi voi johtua siitä ettei mielesi ole vielä sopeutunut nykyiseen painoon ja ulkonäköön. Miehet katsovat aina mielenkiintoisen näköistä naista, autoa, vekotinta jne mutteivat he välttämättä halua niitä itselleen edes yhdeksi päiväksi. Kyllä se on se tunneyhteys kumppanin kanssa useimmille miehille tärkein asia jonka vuoksi pysytään uskollisena. 

Vierailija
11/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas asiallisesti vastanneille.

Ja tosiaan, ihan oikeasti muotoja löytyy :D

Tämä nyt on vain joku tällainen kriisi tosiaan. Ei minua oikeastaan edes haittaa vaikka mies muita katseleekin. Helpotti jo pelkästään tämän asian sylkäisy jonnekin :D

Tosiaan en vissiin ole vielä oikein sinutkaan uuden ulkomuodon kanssa. Vähän sellainen olo että "jaa,nyt kelpaa katsoa vaan eipä kiinnostanu vielä puoli vuotta sitten..". Mutta näin kait se menee.

Kyllähän tuo oma mies on kuitenkin kultaa ja hän ansaitseekin katseen kestävän naisen <3

ap

Vierailija
12/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitäähän sitä läskien selitellä ne läskinsä jollakin tavalla. Aina ja ikuisesti.

Vierailija
13/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miesten katseet tarkoita, että ne KUOLAA. Ehkä jos tajuat tuon, niin sullekin tulee parempi mieli siitä että miehesi joskus saattaa katsoa muita. Ei joku utelias vilkaisu tai katse tarkoita mitään himoitsemista. Varmaan itsekin joskus vilkaise jotain miestä ohimennen.

Vierailija
14/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aasiassa on eri bmi-rajat koska ruumiinrakenne on täysin eri! Pienempiä ja sirompia, ja se johtuu luuston rakenteesta, eikä läskeistä. Paksun luun ympärille menee enemmän tavaraa kuin pienen, capiche?

Vierailija
15/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sairaalloinen mustasukkaisuutesi.

Vierailija
16/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on paranoidisuus.

Vierailija
17/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla indeksi reilu 25 ja lähes jokainen mies katsoo sillä silmällä. Näytän kyllä hoikalta silti kun olen pitkä.

Vierailija
18/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:01"]

Ei ne miesten katseet tarkoita, että ne KUOLAA. Ehkä jos tajuat tuon, niin sullekin tulee parempi mieli siitä että miehesi joskus saattaa katsoa muita. Ei joku utelias vilkaisu tai katse tarkoita mitään himoitsemista. Varmaan itsekin joskus vilkaise jotain miestä ohimennen.

[/quote]

Mutta kuuleppa kun minä puhunkin niistä jotka kuolaa. Kyllä, ehkä se sinunkin mies.

Kyllä minä normaalit katseet ymmärrän, mutta tarkoitankin nyt niitä joitakin, jotka katsoo piiiitkään ja useasti ja jää pyörimään lähettyville.

Ja ei, ei näitä koko ajan ole, mutta päivittäin jossain.

Ällötykset. Ja siis monella näillä oma vaimo, minun mielestäni, paljon minua kauniimpi.

ap

Vierailija
19/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, mutta en ole mustasukkainen enkä paranoidinen =D

ap

Vierailija
20/65 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudentunnottomuus