Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan exän takaisin?

Vierailija
16.04.2015 |

Oltiin tapailtu/seurusteltu exän kanssa 1,5v ja viikko sitten sain tietää että se oli pettänyt mua yhdenillanjuttujen kanssa useamman kerran. Sain kauhean raivokohtauksen, exän selitys asiaan oli että oli kokenut että ei olla vielä niin vakavasti yhdessä kun ei olla puhuttu seurustelun vakavuudesta kunnolla ja että nää yhdenillanjutut ei merkinnyt mitään ja olisi valmis vakavaan suhteeseen mun kanssa. Lähdin kuitenkin raivoissani ja ajattelin etten voi enää jatkaa seurustelua. Mietin kuitenkin asiaa ja tulin siihen tulokseen että olen valmis antamaan anteeksi jos mies on tosissaan mun kanssa tästä eteenpäin.

Seuraavana päivänä mies kuitenkin sanoi että ehkä on parempi erota koska ei osaa sitoutua eikä halua huolehtia muista kuin omista asioistaan. Sain taas kauheen itkukohtauksen ja anelin että eikö vois vielä miettiä, mutta kuulemma ei, vaikka tykkää musta enemmän kuin kenestäkään eikä halua ketään muuta. Ei kuulemma halua mitään draamaa elämäänsä ja minä ansaitsen jonkun paremman kuin hän. Hän halusi kuitenkin jatkaa kavereina.

Seuraavana päivänä hän kuitenkin vielä soitti mulle ja sanoi ettei kaipaa ketään muuta ja tuntuu tosi pahalta. Puhelu vain pahensi asiaa mun kannalta ja nyt mietin että mitä voisin vielä tehdä että saisin exän muuttamaan mielensä? Jos kumpikaan ei kerran halua ketään muuta niin en ymmärrä miksei voisi vielä yrittää :( auttakaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä olet valmis mihin vain niin oletko valmis siihen että et tule koskaan olemaan tuolle miehelle ainoa jota se jyystää? Jos niin kerro se sille, varmasti tulee takaisin kun lupaat että saa käydä sun siunauksella panemassa muita ja vielä lopetat kaikki draamailutkin ja itkut.

Vierailija
2/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ehdottaa miehelle että jos nähtäisiin ja katsoa miten käy. Mutta pelkään pahinta :( Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:27"]No jos sä olet valmis mihin vain niin oletko valmis siihen että et tule koskaan olemaan tuolle miehelle ainoa jota se jyystää? Jos niin kerro se sille, varmasti tulee takaisin kun lupaat että saa käydä sun siunauksella panemassa muita ja vielä lopetat kaikki draamailutkin ja itkut.
[/quote]

Periaatteessa joo. Kun mietin asiaa niin kyllä mulle riittäisi jatkossa pelkkä tapailukin. Samalla tulisi mietittyä asioita ja katsottua jos kohdalle vaikka sattuisi joku toinenkin..

Vierailija
4/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut ohari-ollin. Onneksi olkoon. Osaat ehkä jatkossa pysyä kaukana tämän mallin menijöistä.

Vierailija
5/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, että naiset on tyhmiä :(

Vierailija
6/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:28"]

Aattelin ehdottaa miehelle että jos nähtäisiin ja katsoa miten käy. Mutta pelkään pahinta :( Ap

[/quote]Älä tee sitä. Etkö halua miestä joka oikeasti haluaa olla sun kanssa? Lue sun aloitusviesti uudestaan kuulostaa aika säälittävältä ,nyt jotain itsekunnioitusta, ansaitset miehen joka kunnioittaa ja palvoo sua, silloin ei edes tulis mieleen käydä hässimässä muita! Toi suhde ei tule toimimaan ja tää on fakta ja ette myöskään voi olla kaverita vielä, nyt sun pitää lopettaa yhteyden pito jotta pääset yli tyypistä! Ja mies voi yksinäisinä iloina ottaa suhun yhteyttä mutta ei kannata ottaa tosissaan sen lässytyksiä. Haluatko oikeasti olla noin epävarmassa suhteessa? sun itsetunto vain kärsii tuollaisessa suhteessa..

Vierailija
7/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin olen antanut anteeksi exälleni mitä uskomattomia tempauksia ja useita petturuuksia. Kerran otin takaisin, mutta petti vuoden päästä taas. Nyt on seurustellut jo vuoden yhden panonsa kanssa. Saas nähdä kauanko heidän onni kestää.

Vierailija
8/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:37"]

Voi vittu, että naiset on tyhmiä :(

[/quote]Itse olet myös tyhmä kun yleistät! :(

Vierailija
9/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En osaa sanoa, joko otat häneen aktiivisesti yhteyttä tai sitten annat hänelle aikaa. Riippuu millainen mies on..
Tätä et kysynyt, mutta en jaksa uskoa että hän olisi uskollinen sinulle jatkossakaan. Tuntuu että hän välittää sinusta oikeasti mutta tietää ettei pysty olemaan uskollinen, ja että vapaus on tärkeää hänelle eikä halua satuttaa sinua.

Vierailija
10/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo, että samankokeena ja exän kanssa takaisin ottaneena, voin kertoa että ei kannata. Ois ekasta kerrasta kannattanu ottaa opikseen. Käteen jäi vieläkin paskempi fiilis. Vieläkin ruinaa. Kolmatta kertaa ei tule. Kyllä sullekin tulee vielä se aika, että tajuat että parempi olla ilman sitä exää, vaikka nyt olet niin päinvastaista mieltä. Ei ne sanat vaan ne teot. Ja juuri sen exän. Puhua voi vaikka kuun taivaalta. 

Vierailija
11/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ihan kokemuksen rintaäänellä, että anna sen miehen vaan mennä. Itse roikuin tuollaisen kaltaisessa suhteessa 5 vuotta ja voin sanoa, että nenilleni sain. Hetken ero sattuu, mutta tulet olemaan tyytyväinen päätökseen myöhemmin :) Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Niin kliseiseltä kun se kuulostaakin aika parantaa ja löydät varmasti myös sinulle sopivamman kumppanin.

Vierailija
12/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, kyllä se sitten palaa kun on saanut jyystettyä riittävästi vierasta vittua.

Vierailija
13/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasimme yhteen kolmen vuoden eron jälkeen reilu vuosi sitten. Huomasimme vain että ei rakkaus ollut sammunut. Ero ei kyllä johtunut pettämisestä vaan kyllästymisestä.n34

Vierailija
14/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kumpikaan ei kerran halua ketään.." Eihän se näin mennyt ainakaan silloin kun mies petti. Halusi muita. Oon varmaan vähän vanhempi kuin sinä ja elämänkokemuksellani sanon, että yleensä tuollaiset kuviot ei pääty hyvin ja vaikka nyt palaisitte yhteen, petos kalvaa ja sama todennäköisesti toistuu. Miehellä oli useampi yhden illan juttu, joten kyse ei edes ollut jostain yhdestä kännivirheestä. Satutat vain itteäsi, jos jäät tuohon roikkumaan. Jatka elämääsi ja unohda tuo mies.

Vierailija
15/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei tiedä mitä haluaa eikä missään tapauksessa pysty tarjoamaan sinulle sen tyyppistä vakautta mitä tunnut kaipaavan. Oletteko tosi nuoria? Oli miten oli, kannattaa etsiä paremmin yhteensopivaa kumppania.

Vierailija
16/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ymmärrän kyllä että järkevintä olisi vain koittaa unohtaa, mutta se tuntuu mahdottomalta. Rakastan tätä miestä ja olisin valmis mihin vaan että saatais suhteemme korjattua. Ja siis ne pettämiset oli tapahtunut ensimmäisen vuoden aikana siitä kun oltiin tavattu, viimeisen puolen vuoden aikana mies oli kuulemma alkanut välittää minusta yhä enemmän ja lopettanut yhden yön jutut. Kaduttaa että menin järjestämään sellaisen kohtauksen asiasta, ilman sitä kaikki olis nyt hyvin... ja olen parikymppinen ja mies hieman vanhempi, kun joku sitä kysyi. Pitäisikö ehdottaa vielä tapaamista miehelle ja koittaa jutella asiasta? Toisaalta en haluaisi olla mikään ripustautuja mutta irti päästäminen tuntuu mahdottomalta. Ap

Vierailija
17/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhaat muiden kanssa ja kysyt mitäs mies tykkää? Ettehän edes olleet puolivillasesti yhdessä. Vieläkö kelpaa...

Vierailija
18/25 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit koittaa vielä jutella miehen kanssa? En kyllä tiedä auttaako enää mikään kun mies kerran jo ilmoittanut halunsa erota

Vierailija
20/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Teit valintasi. Ei sitä voi tai pidä yrittää muuttaa ruikuttamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi