Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan exän takaisin?

Vierailija
16.04.2015 |

Oltiin tapailtu/seurusteltu exän kanssa 1,5v ja viikko sitten sain tietää että se oli pettänyt mua yhdenillanjuttujen kanssa useamman kerran. Sain kauhean raivokohtauksen, exän selitys asiaan oli että oli kokenut että ei olla vielä niin vakavasti yhdessä kun ei olla puhuttu seurustelun vakavuudesta kunnolla ja että nää yhdenillanjutut ei merkinnyt mitään ja olisi valmis vakavaan suhteeseen mun kanssa. Lähdin kuitenkin raivoissani ja ajattelin etten voi enää jatkaa seurustelua. Mietin kuitenkin asiaa ja tulin siihen tulokseen että olen valmis antamaan anteeksi jos mies on tosissaan mun kanssa tästä eteenpäin.

Seuraavana päivänä mies kuitenkin sanoi että ehkä on parempi erota koska ei osaa sitoutua eikä halua huolehtia muista kuin omista asioistaan. Sain taas kauheen itkukohtauksen ja anelin että eikö vois vielä miettiä, mutta kuulemma ei, vaikka tykkää musta enemmän kuin kenestäkään eikä halua ketään muuta. Ei kuulemma halua mitään draamaa elämäänsä ja minä ansaitsen jonkun paremman kuin hän. Hän halusi kuitenkin jatkaa kavereina.

Seuraavana päivänä hän kuitenkin vielä soitti mulle ja sanoi ettei kaipaa ketään muuta ja tuntuu tosi pahalta. Puhelu vain pahensi asiaa mun kannalta ja nyt mietin että mitä voisin vielä tehdä että saisin exän muuttamaan mielensä? Jos kumpikaan ei kerran halua ketään muuta niin en ymmärrä miksei voisi vielä yrittää :( auttakaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva tikulla persettäsi, lähetä romanttinen kirje eksälle hajunäytteelläsi kuorrutettuna ja avot - viikon sisällä routa (tai haju) on ajanut porsaan taas kotiin.

Itselläni toimi.

Vierailija
22/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tapaamista ja kato miten käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika toivottomalta kyllä kuulostaa :/ voithan koittaa vielä jutella mutta älä jää turhaan roikkumaan jos mies ei innostu

Vierailija
24/25 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jatkaa eteenpäin ja katso ottaako mies yhteyttä jossain vaiheessa. Älä ole itse yhteydessä mieheen, vaikka voi tuntua vaikeelta. Tää saattaa toimia.

Vierailija
25/25 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ees yritä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi