Olin tänään sairaalan päivystyksessä 9 tuntia
Henkilökunta oli ystävällistä ja lopulta sain hoitoa mutta koko rulianssi kesti 9 tuntia. Otettiin välillä verinäytteitä, odoteltiin, rlntgeniä ja taas odoteltiin....
Tätä on terveydenhoito Suomessa 2024
Kommentit (10)
Ei ilmeisesti ollut mitään vakavaa sitten.
Kyllähän sitä yli 20 vuotta sitten myös odoteltiin päivystyksessä yli 6 tuntia. Päivystykset toimii siis ihan niinkuin ennenkin.
Mä oon istunut kahtena perättäisenä päivänä saman asian takia 12 tuntia. Oli ihan päivystyksen määräys mennä toisenakin päivänä.
Minä olen ollut Forssassa kaksi kertaa päivystyksessä. Toinen, odotus 1 tunti/sairaus. Toinen kaatuminen, 1,5 tuntia siinä meni kaikkinensa, (lääkäri, röntgen lääkäri).
Sitä en osaa sanoa, miten yöaikaan menisi, kun Hämeenlinnaan pitäisi lähteä.
Olen saanut aina ja heti hyvää hotoa. En ole rikas, enkä kuuluisa
Ainakin verinäytteitten määräämiseen, ottamiseen ja analysointiin, kuten myös röntgenin, ja näitten tulosten arviointi päätöksentekoa varten ottaa tietyn aikansa. Ei ole terveydenhuollon tilan indikaattoreita, vaan näin on aina ollut. Todennäköisesti et myöskään ollut päivystyksessä yksin, etkä lääkärin ja hoitohenkilökunnan ainut potilas. 9h on tietysti pitkä aika, mutta todellisuudessa läpimeno voi kestää huomattavasti pidempään.
Politiikka on tuo. Mieti haluatko äänestää sitä samaa. Ei väliä ketä äänestät, tulos on sama. Inhimillisyys on jossain muualla.
Mää olin Tampereen Taysissa 5 tuntia kun olkapää murtui. Kaiketi pääsin vähällä?
No mikä sulla oli?