Haluaisin jo niin olla raskaana. :(
Yritystä takana vasta vajaat puoli vuotta ja oon jo ihan varma että vuoden päästä käydään hoidoissa.. Joillain tärppää heti ekasta. Miksei meillä tärppää vaikka painitaan ovulaation aikaan? :( tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa.. samalla miettii että voinkohan nyt ottaa tuon Ibumaxin päänsärkyyn, mitä jos oonkin raskaana. Voinkohan hakea hiivaan Diflucania, mitä jos oonkin raskaana. Enkä koskaan ole...
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:18"]
Kuule 9. Kenelle sitten, jos ei teille, jotka voisitte edes yrittää rajoittaa liikakansoitusta?
[/quote]
Ei ole olemassa liikakansoitusta.
Lapset ovat lahja Jumalalta, rukoile ,että hän Siunaisi teille lapsen.
Mulla ollut saman oloinen ongelma, kuin Ap:lla.
Kiitos kun tuli tällainenkin aihe tänne, nyt jaksaa taas tehdä töitä kiinteistöhoitajana.
Tuli hyvä neuvo koittaa relata ja puurtaa vielä asioita joita ei lasta odottaessa voi tehdä.
Tuo puoli vuotta tuntuu minustakin pitkältä ajalta, mutta todellisuudessa lyhyt aikahan se viel on töissä käyville ihmisille.
Joillakin on menny 6 vuotta lapsen hankinnassa. Luoja suo sen omalla ajallaan.
T; Töissä käyvä kuumeilija
Mulla taas kävi niin, että tulin raskaaksi kahden kuukauden jälkeen, mutta sain keskenmenon. Ja siitä kolmen kuukauden päästä seuraavan. Nyt olen kolmatta kertaa raskaana ja kovasti toivon, että tämä onnistuisi...
Painitte? Mitä jos jättäisitte sen painin vähemmälle ja alkaisitte harrastaa seksiä, yhdyntää. (Onpa suomen kielessä rumia sanoja "yhdyntä")
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:46"]
Tiedän tunteen. Me yritettiin vuosi ilman tulosta. Mentiin tutkimuksiin joissa ei kuitenkaan mitään vikaa löytynyt. Hoitoihin ei lähdetty, kun ei tuntunut siinä hetkessä siltä. Kului toinen ja kolmaskin vuosi. Ei mitään. Ensi syksynä oli tarkoitus miettiä hoitoihin menoa, mutta tammikuussa teinkin positiivisen raskaustestin. Eli kolme vuotta siis kesti raskaaksi tuleminen ja nyt tietysti toivoo, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Tsemppiä ap!
[/quote]
Kiitos, ja onnea!
Mun ovulaatiotestit tuli torstaina ja huomenna pääsen tikuttamaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:44"]
Painitte? Mitä jos jättäisitte sen painin vähemmälle ja alkaisitte harrastaa seksiä, yhdyntää. (Onpa suomen kielessä rumia sanoja "yhdyntä")
[/quote]
Haa haa ai vitsit oon aina luullut että painimalla onnistuu. Hölmö minä! Nyt kun googlettelin niin ilmeisesti pitäs housutkin ottaa pois?! Mikä järkytys!
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:49"]
Onko kellään samanlaisia tunteita? Ap
[/quote]
Älä luovuta, vaikka aikaa voisi mennäkin. Meillä aloitettiin "työstäminen" jo vuoden 2012 puolella ja nyt olen raskaana. Ihan alussa vasta, mutta lääkäri piti todella positiivisena asiana kun näin pitkän ajan jälkeen ilman hoitoja ja lääkkeitä onnistuttiin. Eli 31. yrityskierros vasta onnistui.
Ja kyllä, ehti monta kertaa tuntua, etten tule olemaan ikinä raskaana. Sitten yllättäen raskaustesti olikin positiivinen ja jatkoi vahvistumistaan.
[/quote]
Onnea, oli varmaan epäluuloinen fiilis kun teit testin. Mä en osaa edes kuvitella sitä hetkeä kun testi näyttää plussaa! Varmaan kiljun ja hypin riemusta. Ehkä saan pienen onnellisuuspaniikkikohtauksenkin. Sitä odotellessa. Kiitos tsempeistä!
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:39"]
Puoli vuotta on vielä lyhyt aika. Me aloitettiin yritys kun olin 27-v. Vauva syntyi ollessani 38-v.
[/quote]
No mutta ei tuokaan normaalia ole :/ saati lohduttavaa. Onneksi kuitenkin sait loppujen lopuksi vauvan! ♥
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:55"]
Me tehtiin esikoista reilu 7kk ja toista tehtiin 9kk ennen kuin tärppäsi. Nyt on viikkoja vasta 7+1, ettei vielä ole edes sanottu, että menee loppuun asti. Tsemppiä, kyllä se plussa varmasti aikanaan tulee :)
[/quote]
Onnea raskaudesta ja kiitos tsempistä ♥
ap
Me yrittämällä yritettiin 7kk. 9 kierto oli se mistä napsahti plussa :)
Nyt vaan toivon että pääsis jo synnyttää, tää on yhtä hirveetä kun esikoisenkin aikaan :/
Ap, täällä täysin sama tilanne, paitsi että olen jo 30 v. Luulenpa, että hoitoihin matkataan syksyllä...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:58"]
Ap, täällä täysin sama tilanne, paitsi että olen jo 30 v. Luulenpa, että hoitoihin matkataan syksyllä...
[/quote]
Kauan olette yrittäneet? :(
ap
Meillä vauvaa tehtiin 9 kk. Ja just kun olin varma että "tästä kierrosta nyt ei ainakaan tärppää" niin kas, siitähän se tärppäs! Mutta joo, pitkiltä tuntui nuo kuukaudet ja epätoivo meinas välillä vallata mielen. Pitäis vaan ylipäätään elämässä pitää mielessä että : kaikki aikanaan, ei pidä murehtia liikaa. Eli tsemppiä ap ja muut yrittäjät!
Oikeesti ärsyttää ihmiset, jotka tuskailee jo muutaman kuukauden päästä miten eivät ole tulleet raskaaksi. Meillä yritystä takana kolme vuotta ja tiedän, että monilla muilla on mennyt vielä paljon pitempäänkin.
Tsemppiä ap:lle. Mä olen aina raskautunut nopeasti mutta mun munasolut on niin sekundaa että keskenmenoja ja jo alkuun tuhoontuomittuja raskauksia takana vino pino :( Onneksi yksi elävä lapsikin <3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:46"]
Oikeesti ärsyttää ihmiset, jotka tuskailee jo muutaman kuukauden päästä miten eivät ole tulleet raskaaksi. Meillä yritystä takana kolme vuotta ja tiedän, että monilla muilla on mennyt vielä paljon pitempäänkin.
[/quote]
Eniten tässä vaiheessa turhauttaa tiedottomuus siitä omasta tilanteesta. Se, että pitää vielä puoli vuotta odottaa, ennen kuin pääsee tarkistuttamaan ja testailemaan, onko itsessä jotain vikana. Yhtään ei tiedä missä mennään.
ap
Miksi mulle satelee miinuspeukkuja? :( onko tääkin sellainen "saat valittaa vasta kun olet kärsinyt yhtä paljon kuin minä" -tyyppinen aihe?
ap
Tiedän tunteen. Me yritettiin vuosi ilman tulosta. Mentiin tutkimuksiin joissa ei kuitenkaan mitään vikaa löytynyt. Hoitoihin ei lähdetty, kun ei tuntunut siinä hetkessä siltä. Kului toinen ja kolmaskin vuosi. Ei mitään. Ensi syksynä oli tarkoitus miettiä hoitoihin menoa, mutta tammikuussa teinkin positiivisen raskaustestin.
Eli kolme vuotta siis kesti raskaaksi tuleminen ja nyt tietysti toivoo, että kaikki menee hyvin loppuun asti.
Tsemppiä ap!