Haluaisin jo niin olla raskaana. :(
Yritystä takana vasta vajaat puoli vuotta ja oon jo ihan varma että vuoden päästä käydään hoidoissa.. Joillain tärppää heti ekasta. Miksei meillä tärppää vaikka painitaan ovulaation aikaan? :( tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa.. samalla miettii että voinkohan nyt ottaa tuon Ibumaxin päänsärkyyn, mitä jos oonkin raskaana. Voinkohan hakea hiivaan Diflucania, mitä jos oonkin raskaana. Enkä koskaan ole...
Kommentit (100)
Kaikkea hyvää sulle ap! Omalla kohdalla ei vielä edes ole yritystä takana, vasta syksyllä aletaan yrittämään lasta. Itsellä toivo raskaudesta ollut jo vuosia kova, joten pelko sen mahdottomuudesta on myös täällä. Musta ei paljon vertaistukea saa, mutta halusin vain toivottaa tsemppiä :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]Yritystä takana vasta vajaat puoli vuotta ja oon jo ihan varma että vuoden päästä käydään hoidoissa.. Joillain tärppää heti ekasta. Miksei meillä tärppää vaikka painitaan ovulaation aikaan? :( tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa.. samalla miettii että voinkohan nyt ottaa tuon Ibumaxin päänsärkyyn, mitä jos oonkin raskaana. Voinkohan hakea hiivaan Diflucania, mitä jos oonkin raskaana. Enkä koskaan ole... [/quote] Syötkö useinkin ibuprofeenia? Se voi olla osasyy ongelmaan, sillä lähellä ovispäivää otettuna se voi estää ovulaation tai alkion kiinnittymisen.
[/quote]
No hahhah :D ei kai nyt sentään.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:27"]
Haluaisin jo niin olla raskaana.
No mene panemaan ja lopeta palstailu :)
[/quote]
Just tänään harrastettiin seksiä ja tarkoitus olisi yrittää taas tiistaina ja torstaina. Torstaina olisi laskettu ovulaatio.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:28"]
Kaikkea hyvää sulle ap! Omalla kohdalla ei vielä edes ole yritystä takana, vasta syksyllä aletaan yrittämään lasta. Itsellä toivo raskaudesta ollut jo vuosia kova, joten pelko sen mahdottomuudesta on myös täällä. Musta ei paljon vertaistukea saa, mutta halusin vain toivottaa tsemppiä :)
[/quote]
Kiitos paljon <3 samoin teille, muistan miten pitkältä se aika tuntui kun ei vielä "päässyt" yrittämään, kun itse vauvakuumeilin niin kovasti pitkään :)
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]Yritystä takana vasta vajaat puoli vuotta ja oon jo ihan varma että vuoden päästä käydään hoidoissa.. Joillain tärppää heti ekasta. Miksei meillä tärppää vaikka painitaan ovulaation aikaan? :( tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa.. samalla miettii että voinkohan nyt ottaa tuon Ibumaxin päänsärkyyn, mitä jos oonkin raskaana. Voinkohan hakea hiivaan Diflucania, mitä jos oonkin raskaana. Enkä koskaan ole... [/quote] Syötkö useinkin ibuprofeenia? Se voi olla osasyy ongelmaan, sillä lähellä ovispäivää otettuna se voi estää ovulaation tai alkion kiinnittymisen.
[/quote]
No hahhah :D ei kai nyt sentään.
ap
[/quote]
Ihan oikeasti. Tämä on ihan ystävällinen neuvo. Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta, ja apteekissa ovislääkettä ja samanaikaisesti buranaa ostaessani farmaseutti kertoi minulle yhteydestä. Ja kyllä sen lääkärikin vahvisti. Sittemmin tulin raskaaksi. En tosin tiedä auttoiko buranan välttely asiaan... Mutta ihan vain tiedoksesi, jos et ole ennen kuullut. Tulehduskioulääkkeet voivat siis estää munarakkulan puhkeamisen ja myös heikentää kohdun limakalvoa, jolloin alkion kiinnittyminen hankaloituu. Tästä esim. Duodecimissä artikkeli.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:24"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]Yritystä takana vasta vajaat puoli vuotta ja oon jo ihan varma että vuoden päästä käydään hoidoissa.. Joillain tärppää heti ekasta. Miksei meillä tärppää vaikka painitaan ovulaation aikaan? :( tää odottaminen on vaan niin turhauttavaa.. samalla miettii että voinkohan nyt ottaa tuon Ibumaxin päänsärkyyn, mitä jos oonkin raskaana. Voinkohan hakea hiivaan Diflucania, mitä jos oonkin raskaana. Enkä koskaan ole... [/quote] Syötkö useinkin ibuprofeenia? Se voi olla osasyy ongelmaan, sillä lähellä ovispäivää otettuna se voi estää ovulaation tai alkion kiinnittymisen. [/quote] No hahhah :D ei kai nyt sentään. ap [/quote] Ihan oikeasti. Tämä on ihan ystävällinen neuvo. Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta, ja apteekissa ovislääkettä ja samanaikaisesti buranaa ostaessani farmaseutti kertoi minulle yhteydestä. Ja kyllä sen lääkärikin vahvisti. Sittemmin tulin raskaaksi. En tosin tiedä auttoiko buranan välttely asiaan... Mutta ihan vain tiedoksesi, jos et ole ennen kuullut. Tulehduskioulääkkeet voivat siis estää munarakkulan puhkeamisen ja myös heikentää kohdun limakalvoa, jolloin alkion kiinnittyminen hankaloituu. Tästä esim. Duodecimissä artikkeli.
[/quote]
Voi apua.. nyt kun googletin niin oikeassa olet. Oon aina syönyt ibuprofeenia, kun niin usein päätä särkee eikä paracetamol auta. Nyt loppuu Ibumaxien napsiminen!!! :/ Onneksi nyt vasta ovulaatio tulossa ja sain tietää jo nyt.
ap
Oletko lihava säkki ? Vai laiha kusimato ? Ukolla paikallaan kelluvat uunot siittiöt ? Vai steriili ?
Oot siis köyhä ja lihava ? =D vituttaako ? Ainakin pitäisi ?! Ei siis millään pahalla :)
Meillä yritystä takana pian vuosi. Turhauttaa, turhauttaa, turhauttaa... vauvakuume on niiiin vahva tunne, että tuntuu miltei, että sekoaa. :)
Tsemppiä sulle Ap! Jätä tosiaan ne särkylääkkeet nyt. Kokeile ottaa sinkkiä ja seleeniä ja syötä niitä miehellesikin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"]
Meillä yritystä takana pian vuosi. Turhauttaa, turhauttaa, turhauttaa... vauvakuume on niiiin vahva tunne, että tuntuu miltei, että sekoaa. :) Tsemppiä sulle Ap! Jätä tosiaan ne särkylääkkeet nyt. Kokeile ottaa sinkkiä ja seleeniä ja syötä niitä miehellesikin.
[/quote]
Joo näistä ja e-vitamiinista luin juuri eilen, ja aion huomenna käydä ostamassa! Ilmeisesti ainakin e-vitamiini ja seleeni auttavat siittiöiden tuotannossa :)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"]
Meillä yritystä takana pian vuosi. Turhauttaa, turhauttaa, turhauttaa... vauvakuume on niiiin vahva tunne, että tuntuu miltei, että sekoaa. :) Tsemppiä sulle Ap! Jätä tosiaan ne särkylääkkeet nyt. Kokeile ottaa sinkkiä ja seleeniä ja syötä niitä miehellesikin.
[/quote]
Joo näistä ja e-vitamiinista luin juuri eilen, ja aion huomenna käydä ostamassa! Ilmeisesti ainakin e-vitamiini ja seleeni auttavat siittiöiden tuotannossa :)
ap
[/quote]
Yksi mitä oon kans lukenut hehkutettavan on tää gelee royale. Tiedä sitten kuinka suuri vaikutus millään lisillä on, mut mua ainakin helpottaa ajatus, että ei jää mistään ravintoaineista kiinni toi raskaaksi tulo. :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:09"]Voi vittu. Maailmassa on jo 6 miljardia kärsijää ja vielä pitää yrittää labran kautta tehdä lisää, jos ei omat siemenet riitä. Lopettakaa typerykset tuo omien geenienne epätoivoinen monistaminen.
[/quote]
Olisipa joku sanonut tuon saman vanhemmillesi.
Toivottavasti et raskaudu ikinä ap. Olisi ihan oikein sulle.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"] Meillä yritystä takana pian vuosi. Turhauttaa, turhauttaa, turhauttaa... vauvakuume on niiiin vahva tunne, että tuntuu miltei, että sekoaa. :) Tsemppiä sulle Ap! Jätä tosiaan ne särkylääkkeet nyt. Kokeile ottaa sinkkiä ja seleeniä ja syötä niitä miehellesikin. [/quote] Joo näistä ja e-vitamiinista luin juuri eilen, ja aion huomenna käydä ostamassa! Ilmeisesti ainakin e-vitamiini ja seleeni auttavat siittiöiden tuotannossa :) ap [/quote] Yksi mitä oon kans lukenut hehkutettavan on tää gelee royale. Tiedä sitten kuinka suuri vaikutus millään lisillä on, mut mua ainakin helpottaa ajatus, että ei jää mistään ravintoaineista kiinni toi raskaaksi tulo. :)
[/quote]
Kiitos vinkistä, otetaan varmaan nekin käyttöön jos ei meinaa vieläkään tärpätä :D
ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:13"]
Toivottavasti et raskaudu ikinä ap. Olisi ihan oikein sulle.
[/quote]
Ihanaa alkavaa viikkoa sinullekin :) <3
ap
me yritimme esikoista 5kk ja kuopusta yli vuoden. ei mitään vikaa kummassakaan (tutkimuksiin jo ehdittiin mennä), mutta jostain syystä otti aikansa tuon kakkosen kohdalla. Jos kolmatta lähdetään yrittämään niin osaan jo varautua pitkään yritysaikaan enkä ota stressiä, sen verran olen asiaa pohtinut että yrittämään pitäisi kohta puoliin alkaa kun mulla ikää on tällä hetkellä 32v. Kaksikin meille riittää mutta kolmas olisi ihana lisä perheeseen. Ap, joskus ilman syytä ottaa aikansa, muttasen sanon tuosta kuopuksen yritysajasta, että vaikka lapsettomuudesta kärsivät vihaavat lausetta "lopettakaa stressaaminen niin tärppää", mutta meille kävi ihan juuri niin: seuraavasta kierrosta piti alkaa hoidot.
Minä tulin raskaaksi 1,5v yrittämisen jälkeen juuri kun olin "luovuttanut" ja totutellut ajatukseen etten vaan pysty tulemaan raskaaksi. :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:04"]Minä tulin raskaaksi 1,5v yrittämisen jälkeen juuri kun olin "luovuttanut" ja totutellut ajatukseen etten vaan pysty tulemaan raskaaksi. :)
[/quote]
mulla vähän sama juttu. Lopetin stressaamisen ja niin heti olinkin raskaana. Tiedän ap että se on tosi vaikeeta lopettaa, mutta vedä vaikka pikkukännit :D niin ne teinitkin raskautuu :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:46"]
Varsinkin jos oot käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, niin puoli vuotta on vielä lyhyt aika :) Varsinkin jos mitään hälyyttäviä oireita ei ole. T:samassa jamassa
[/quote]
Käytin 5 vuotta pillereita ennen lopettamista. Mutta menkat tuli ihan ajallaan. Voihan se silti olla, ettei ovulaatiota ole ollut...
ap
Haluaisin jo niin olla raskaana.
No mene panemaan ja lopeta palstailu :)