Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.
Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.
Kommentit (223)
Mä en edes kehtaisi jättää mitään haisevia tussurättejä kenenkään siivottavaksi.
Siis en tajua tätä roskisjuttua. Ollaan liian häveliäitä viemään itse se käytetty suoja muiden roskien joukkoon keittiön roskikseen, joka sentään tyhjennetään päivittäin, mutta ollaan kuitenkin valmiita jättämään se vessan roskikseen miehen siivottavaksi - kenties huomattavasti myöhemmin ja hirveältä haisevana. Ja todennäköisesti sen roskiksen ainoana roskana. Enemmän minua se jälkimmäinen nolottaisi kuin tuo ensimmäinen. Ei minua hävetä myöntää että minulla on menkat, mutta en minä ajatellut niitä miehen siivottavaksi jättää vaan hoidan ne jutut ihan itse. En tajua joitakin naisia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjäsin naisenakin 35-vuotiaaksi ilman vessan roskista, en kertakaikkiaan tajua miksi sinkkumies sitä tarvitsisi. Uusavuttomuus taas huipussaan.
Yököttävää, että jollain on keittiön roskiksessa siteitä.
Miksi ihmeessä? Se on roskis, ei mikään ruoka-astia.
Täällä ainakin on pikku roskis sinkkumiehellä pytyn vieressä.
Sinne voit hyvin pudottaa siteesi, en järkyty roskista tyhjentäessäni. Täytyyhän roskis vessassa olla sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vaimo saa jättää roskiini käytettyjä tamponeja. En pidä likaisuudesta.
ok, ei likaisuudesta tarvi pitääkään.. mutta että roskiksessa ei saisi olla roskia??
Vessaani ei kuulu roskis. Pytystä vedetään alas ihmisen tuotokset ja vessapaperi. Keittiössä on roskis mutta sinne ei kanneta siteitä. Miksi minun pitäisi miehenä kustantaa naisille kaikkea, kun en halua yhdenkään tyttöystävän tulevan yökylään. Vaimolle annoin luvan laittaa tamponit roskikseen, mutta toistaiseksi siellä ei niitäkään ole ollut ja yhteinen koti pysyy puhtaana.
eli vaimosi säilyttää niitä käytettyjä tamponeja jossain muualla kuin roskissa ja se on sulle fine?
ällöttävää..
Vaimolla oli juuri menkat ja kertoi vaihtaneensa tamponit työpaikan vessassa. Mitä turhaa kantaa roskia kotiinsa. Siisteyskäsitys on samanlainen molemmilla.
Jotenkin on minusta aavistuksen epäuskottavaa, että vaimo tietää miehensä kammoavan menkkoja niin paljon ettei omassa kodissaan saa edes tamponia vaihtaa, mutta silti kokee tarpeelliseksi tiedottaa missä ja miten on kuukautissuojansa vaihtanut.
Jos on sinkkumies jonka luona ei pahemmin käy naisia, eikä itse sitä roskista itse käytä, niin en oleta edes että olisi roskista. Tuskin sitä mies tulee edes miettineeksi että pitäisi varmaan olla roskis mahdollisen naisvieraan mahdollisten menkkojen varalta.
Jos taas kutsuu useinkin naisväkeä kylään, pitää bileitä joissa paljon porukkaa jne. olisi ihan kiva että se roskis olisi, koska on todennäköisempää että sitä joku tarvitsee.
Siinä vaiheessa jos mies alkaa naisen kanssa parisuhteeseen niin olisi naisen ihan hyvä sanoa jos kaipaa roskista. Menkoista puhumisen pitäisi olla ihan normaalia ja miestenkin tajuta tosiasioita, että menkkojen aikana siteitä/tamponeja todella tarvitsee ja niitä pitää vaihtaa säännöllisesti. Johonkin ne siteet pitää sitten laittaa. Jos et kestä vuotavaa naista kodissasi niin sitten olet kyllä liian epäkypsä parisuhteeseen.
Kyllä mulla kannellinen roskis vessassa on mutta se on tarkoitettu lähinnä tyhjien saippua- ja shampoopullojen, käytettyjen partaterien yms. roskikseksi, joten tyhjennysväli on aika pitkä kun se on kuitenkin ihan normi 20L pikkuroskis. Eli mieluummin ei sinne siteitä vaan ihan olohuoneen roskikseen. Tai jos ehdottomasti haluaa sitä vessan roskista käyttää niin kertoo rohkeasti, että siellä on biovaara-jätettä nyt niin tietää käydä viemässä roskiskatokseen.
No hypoteettistahan tämä kaikki on kun naisia ei luonani vieraile. Ei kyllä miehiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää johonkin laukkuun tunkea? Viet vaan vessasta suoraan keititön roskikseen ihan muina naisina.
Etkö oikeasti osaa kääriä sidettä tiukasti vessapaperiin ja viedä keittiön roskikseen.
Kyllä mies tajuaa olla sitoutumatta täysin uusavuttomaan tumpeloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyo hemmetti, mun keittiöön ei kukaan tuo mitään käytettyjä siteitä tai tamponeja. Todella epähygienistä.
Totta kai vessassa on roskis! Meneehän sinne vanupuikot- ja laput sun muu roska.Paljonkos miehet käyttää vanupuikkoja ja vanulappuja ja sun muuta?
tyhjät shampoopullot, wc-hylsyt, partakoneenterät, partakarvat lavuaarista, käytetyt hammaslangat/lankaimet, onhan noita muitakin kylppäriroskia...
Shampoo kestää noin vuoden, wc-hylsyn vien paperinkeräykseen, ajan sähkökoneella, en käytä hammaslankaa. Ylipäätään en säilö kylppäsrissä roskia vaan vien kylppärin roskat suoraan keittiön roskikseen.
shampoo kestää vuoden??? wtf???
ja wc-hylsy ei kuulu papereihin..
Vierailija kirjoitti:
Apua, tuli mieleen mies, jota tapailin. Hänellä siis oli roskis vessassa, olihan joskus aiemminkin seurustellut. Hankin kierukan, josta kärsin sitten aivan megavuotoja. Hyvä kun oli se roskis paitsi, että roskis täyttyi aika äkkiä jättisiteistä ja tamponeista ja muista värkkäyksistä. Peitin kasan tietysti paperilla sentään, ettei miehen tarvitsisi erityisesti kattella niitä megaturvonneita megasiteitä. No, kun taas vuosin siellä niin ei se mies ollut tietenkään tajunnut viedä sitä roskista kun ei itse sitä käyttänytkään. En jotenkin kehdannut asiasta vihjata enkä kanniskella siinä vaiheessa tutustumista sitä menkkapussia itsekään ulos roskiin kun miehen koira olisi varmaan tehnyt siitä aika numeron. No se roskis tuli aika vatun äärimmäisen täyteen käytettyjä siteitä ym. enkä kehdannut tehdä asialle mitään varsinkaan sen koiran takia. Enkä kehdannut enää millään mainita asiasta. Vatutto muutenkin se loputon vuoto joka paikassa. No taas kun sitten menin sinne, totesin, että "onpa siistiä" ja mies totesi, että "siivosin kans vessan". "Se roskis olikin aika täynnä", "joo".... ääk, vieläkin vatsassa vääntää toi juttu. No, onneksi ei siihen tyssännyt se juttu, olihan se tosi ihana tyyppi.
jos se koira oisi kovinkiinostunut verisistä siteistä se oisi tonkinut ne jo vessassa
Työnnä se haiseva verirättisi vaikka peräsuoleesi, minä en sellaisia vessani roskikseen halua. Haju voi olla kammottava.
Minulla on ollut roskis yli 10 vuotta. En tosin tiedä miksi, koska tänä aikana vessassani ei ole yhtään naista vielä käynyt.
Hävitin kylppäristä roskiksen, koska kaiken roskan voi kuljettaa pois mukanaan vaikka keittiön roskikseen. Enkä haisevia siteitä laita koskaan sellaisenaan roskikseen, vaan laitan muovipussiin ja se roskikseen.
En ymmärrä näitä vessaan erikseen jätettävä rättejä.
Sen siteen voi kääriä paperiin ja viedä sinne, missä muutkin roskat on.
Ei se niin ihmeellinen kapistus ole.
Vierailija kirjoitti:
Hävitin kylppäristä roskiksen, koska kaiken roskan voi kuljettaa pois mukanaan vaikka keittiön roskikseen. Enkä haisevia siteitä laita koskaan sellaisenaan roskikseen, vaan laitan muovipussiin ja se roskikseen.
Juuri näin.
Kylppäreiden onnettomat mukamasroskispurnukat mukamaskansineen ym. on lähinnä vastemielisiä ilmestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis en tajua tätä roskisjuttua. Ollaan liian häveliäitä viemään itse se käytetty suoja muiden roskien joukkoon keittiön roskikseen, joka sentään tyhjennetään päivittäin, mutta ollaan kuitenkin valmiita jättämään se vessan roskikseen miehen siivottavaksi - kenties huomattavasti myöhemmin ja hirveältä haisevana. Ja todennäköisesti sen roskiksen ainoana roskana. Enemmän minua se jälkimmäinen nolottaisi kuin tuo ensimmäinen. Ei minua hävetä myöntää että minulla on menkat, mutta en minä ajatellut niitä miehen siivottavaksi jättää vaan hoidan ne jutut ihan itse. En tajua joitakin naisia ollenkaan.
... jossain yhden miehen taloudessa? joo niin varmaan, hyvä vitsi.
Miten naiset reagoitte, jos siellä pikkuroskiksessa on muiden naisten jättämiä siteitä?
Ei kaikilla naisilla ole menkkoja. Toisilla iän puolesta ja transnaisilla ei koskaan.
Yököttävää, että jollain on keittiön roskiksessa siteitä.