Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.

Vierailija
29.12.2021 |

Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset reagoitte, jos siellä pikkuroskiksessa on muiden naisten jättämiä siteitä?

Vedän ne kaikki alas pytystä kivana yllätyksenä niin mies saa remonttireiskailla. Eihän tietenkään ole mahdollista että tapailisin normaalia miestä jolla voi olla esim. naispuolisia sukulaisia tai kavereita.

Vierailija
202/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset reagoitte, jos siellä pikkuroskiksessa on muiden naisten jättämiä siteitä?

Ei palstalaiset kestä sitä. Heidän mielestään sinkkumies on valmistautunut juuri kyseistä naista varten hankkimalla roskiksen menkkasiteitä varten. Miehen luona ei saa olla käynyt kukaan muu nainen, vaikka mies onkin sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudon paljon aikuisen miehet niitä menkkoja ja verta pelkäävät..

yksi nainen ei voi edes menkkojensa aikana asua kotonaan, käy nukkumassa ja poistaa tamponinsa työpaikallaan.

Vierailija
204/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon ihan kasvotusten pyytäny että voisiko mies hankkia roskiksen vessaan jos ei ole ollut,voin vaikka itse sen ostaa sinne. Aina on seuraavalla kerralla ollut pieni roskis vessassa. Kyllä miehetkin ymmärtää kun vaan uskaltaa sanoa.

Juu, tehokkaampi keino huomattavasti kun sanoo meille suoraan mitä haluaa eikä ensimmäisenä rutise nettipalstoille.

m37

Vierailija
205/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani käyvät vain prostituoidut ja he eivät todellakaan tule menkka-aikana. Vessassa on roskis käytettyjä kondomeita varten.

Vierailija
206/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekstaan vain sellaisten kanssa, kenellä ei ole puolukkapäivät meneillään.

Minkään en pidä seksistä menkkojen aikana, mutta jos mies ei kestä ajatusta aikuisesta naisesta kenellä kuukautiset, hän tuskin tapaa minua enää myöhemminkään. Jos mielee lapsia tulevaisuudessa ja perhettä, kuukautiset naisella on välttämättömät. Kyse on silloin sukukypsästä naisesta.

Jännä juttu, että kuukautiset on tabu vielä 2020-luvulla, kun miehet on saaneet omia eritteitään levitellä mielin määrin. Sama päämäärä ja tarve niillä kuitenkin ihmisen seksuaalisuudessa kuitenkin on.

Eri keskustelu on sitten se, että kuka lapsia haluaa ja kuka ei, mutta eritteiden erittymisessä on sama päämäärä. Miksi toinen on tabu?

Vierailija
207/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tuollainen verenvuotelu toisten kotiin. Kyllä treffit täytyy sopia niin ettei mene toisen luokse verituppo persiissä vaan odottaa kunnes ei vuoda enää.

Vierailija
208/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona. ei asiaa vuotavana.

Vierailija
209/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttämään kuukuppia, on myös ekologisempaa.

Sitä onkin kiva käyttää ilman sidettä. Voihan veren antaa vuotaa housuihin sitten kun kuppi on tullut täyteen.

Se kuuluu tyhjentää välillä. Sehän siinä on pointti, että ei niitä siteitä tarttis käyttää daiju.

Vierailija
210/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni ovat ihan automaatiolla vieneet nuo keittiön roskikseen muiden roskien sekaan. Miksi niille pitäisi olla oma roskis? Eikö se ole naisellekin helpompi että side on jossain muun roskan seassa, kuin että mies erikseen tyhjentelee jotain menkkaroskiksia ja näkee kaiken?

Vierailija
211/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan menisi menkkojen aikaan kylään.P*llukin tuoskuu vaan verelle..

Vierailija
212/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonani eivät oleile eivätkä vieraile tuollaiset joilla olisi tuollaisia tarpeita luonani. Ja jos olisi, niin siinä tilanteessa en enää olisi enää sinkku.

Vierailija
213/223 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäis verisiä siteitä kenenkään kylppäriin, vaikka siellä roskis oliskin.

Side kääritään kunnolla paperiin ja viedään siihen huushollin "pääroskikseen".

Vierailija
214/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naiseni ovat ihan automaatiolla vieneet nuo keittiön roskikseen muiden roskien sekaan. Miksi niille pitäisi olla oma roskis? Eikö se ole naisellekin helpompi että side on jossain muun roskan seassa, kuin että mies erikseen tyhjentelee jotain menkkaroskiksia ja näkee kaiken?

Kyllä olen naisena täysin samaa mieltä. Tämä on jotain erikoista miehen koettelua ja alentamista, minun mielestäni, että pakotetaan mies ostamaan siteitä ja siivoamaan erillisiä roskiksia, joissa vanhoja verisiä rättejä. Hyi.

Minusta on kivointa hoitaa nämä asiat ihan privaatisti.

Vierailija
215/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sitä päivää.

Vierailija
216/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kieltäydyn ostamasta palveluja Yön Naisilta menkkojen aikaan, joten en tarvitse roskistakaan.

Ehdotan, että sovit maksulliset tapaamisesi esimerkiksi Kampin metroaseman vessoihin; se on hyvin yleinen paikka hoitaa pikaiset tapaamiset.

"Miksi ostaa hullu lehmä, kun kaupasta saa aina tuoretta maitoa?"

Vierailija
217/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli sai aikoinaan hirveät traumat, kun etsi jotain pakkausta paistotilan tarkastaakseen keittiön roskiksesta ja käsi osui mun  menkkasiteeseen .D pian sen jälkeen veljen vessaan tuli pieni roskis.

Vierailija
218/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti; mitä ajattelet sinkkumiehestä, jolla on vessassaan roskis menkkasiteitä ym. varten? Niinpä niin, varattu mies, joka pettää kanssasi vaimoaan/tyttöystäväänsä.

Ajattelen, että normaali ihminen joka tarvitsee vessassa roskista? Ja myös tunnen sellaisia miehiä.

Itsekin laitan vessan roskikseen myös mm. tyhjät vessapaperirullat, pumpulipuikot, vanulaput ja milloin nyt mitäkin.

Vierailija
219/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen naisena täysin samaa mieltä. Tämä on jotain erikoista miehen koettelua ja alentamista, minun mielestäni, että pakotetaan mies ostamaan siteitä ja siivoamaan erillisiä roskiksia, joissa vanhoja verisiä rättejä. Hyi.

No jo on säälittävä ukko, jos kokee jotenkin alentavana siteiden ostamisen. Mikä siinä tarkalleen ottaen on alentavaa? Ei tuollainen asenne mitään hyvää kerro naisiin suhtautumisesta, enkä haluaisi olla suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei kestäisi kuulla tai auttaa noin tavallisessa asiassa.

Vierailija
220/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallinen ketju. Ei ihme että nämä miehet ovat sinkkuja kun ovat näin herkkiä. 

Ja asenne naisiinkin "ei minun luokseni tule vuotavana", että pelkkää seksiä ollaan vailla joka naiselta, joka asunnolla käy ja joka kerta kun käy. Jep, todella viehättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi