Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.
Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyo hemmetti, mun keittiöön ei kukaan tuo mitään käytettyjä siteitä tai tamponeja. Todella epähygienistä.
Totta kai vessassa on roskis! Meneehän sinne vanupuikot- ja laput sun muu roska.Paljonkos miehet käyttää vanupuikkoja ja vanulappuja ja sun muuta?
tyhjät shampoopullot, wc-hylsyt, partakoneenterät, partakarvat lavuaarista, käytetyt hammaslangat/lankaimet, onhan noita muitakin kylppäriroskia...
Shampoo kestää noin vuoden, wc-hylsyn vien paperinkeräykseen, ajan sähkökoneella, en käytä hammaslankaa. Ylipäätään en säilö kylppäsrissä roskia vaan vien kylppärin roskat suoraan keittiön roskikseen.
Roskis vessassa?
Mitä ihmettä sinne laitetaan sellaista jota ei voi saman tien viedä keittiön roskikseen pois haisemasta.
Minulla on vessassa roskis jota ei ole tyhjennetty vuosiin. Sinne ei kukaan laita koskaan mitään. En minä enkä vaimo.
En viitsi hankkia kylppäriin roskista pelkästään naisen mankkasiteille ja käytetyille tamppooneille. Minäkö ne veriset siteet sieltä roskiksesta erikseen kaivelen isoon roskikseen? Toivon että hänellä on koirankakkapussi mukana tai voin antaa hänelle sellaisen.
Aika noloa jättää jälkeensä verisiä siteitä uuden miehen ihmeteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ihan kasvotusten pyytäny että voisiko mies hankkia roskiksen vessaan jos ei ole ollut,voin vaikka itse sen ostaa sinne. Aina on seuraavalla kerralla ollut pieni roskis vessassa. Kyllä miehetkin ymmärtää kun vaan uskaltaa sanoa.
En hanki kun en tee vessassa mitään roskiksella. Huudat vaan vessasta ja annat siteen oven raosta niin vien sen puolestasi keittiöön roskikseen.
Jemmaat siteen vessan karvamaton alle.
Aimutta eihän miehillä ole vessassa roskiksia eikä karvamattojakaan kun seisovilteen on aamupöppyrässä hankala saada suihku osumaan pyttyyn.
Mulla on vessassa roskaämpäri ja käyn aina tarkastamassa ja tyhjentämässä sen sisällön naisen lähdettyä.
Mulla on makkarissa roskis kortsuja ja mällipapereita varten.
-m
Vierailija kirjoitti:
miten teillä ei ole kylppärissä roskista?
heitättekö te kaikki vanupuikot ja laputkin pönttöön?
Mihin vanujuttuja käytetään?
Apua, tuli mieleen mies, jota tapailin. Hänellä siis oli roskis vessassa, olihan joskus aiemminkin seurustellut. Hankin kierukan, josta kärsin sitten aivan megavuotoja. Hyvä kun oli se roskis paitsi, että roskis täyttyi aika äkkiä jättisiteistä ja tamponeista ja muista värkkäyksistä. Peitin kasan tietysti paperilla sentään, ettei miehen tarvitsisi erityisesti kattella niitä megaturvonneita megasiteitä. No, kun taas vuosin siellä niin ei se mies ollut tietenkään tajunnut viedä sitä roskista kun ei itse sitä käyttänytkään. En jotenkin kehdannut asiasta vihjata enkä kanniskella siinä vaiheessa tutustumista sitä menkkapussia itsekään ulos roskiin kun miehen koira olisi varmaan tehnyt siitä aika numeron. No se roskis tuli aika vatun äärimmäisen täyteen käytettyjä siteitä ym. enkä kehdannut tehdä asialle mitään varsinkaan sen koiran takia. Enkä kehdannut enää millään mainita asiasta. Vatutto muutenkin se loputon vuoto joka paikassa. No taas kun sitten menin sinne, totesin, että "onpa siistiä" ja mies totesi, että "siivosin kans vessan". "Se roskis olikin aika täynnä", "joo".... ääk, vieläkin vatsassa vääntää toi juttu. No, onneksi ei siihen tyssännyt se juttu, olihan se tosi ihana tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun tapailema mies on fiksu ja hankkinut roskiksen vessaan. Enkä minä ole koskaan kiikuttanut roskia pois lähtiessäni.Käyttäähän mieskin sitä roskista.
Mitä se sinne laittaa? Taitaa vain tutkia mitä sinä sinne olet jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Apua, tuli mieleen mies, jota tapailin. Hänellä siis oli roskis vessassa, olihan joskus aiemminkin seurustellut. Hankin kierukan, josta kärsin sitten aivan megavuotoja. Hyvä kun oli se roskis paitsi, että roskis täyttyi aika äkkiä jättisiteistä ja tamponeista ja muista värkkäyksistä. Peitin kasan tietysti paperilla sentään, ettei miehen tarvitsisi erityisesti kattella niitä megaturvonneita megasiteitä. No, kun taas vuosin siellä niin ei se mies ollut tietenkään tajunnut viedä sitä roskista kun ei itse sitä käyttänytkään. En jotenkin kehdannut asiasta vihjata enkä kanniskella siinä vaiheessa tutustumista sitä menkkapussia itsekään ulos roskiin kun miehen koira olisi varmaan tehnyt siitä aika numeron. No se roskis tuli aika vatun äärimmäisen täyteen käytettyjä siteitä ym. enkä kehdannut tehdä asialle mitään varsinkaan sen koiran takia. Enkä kehdannut enää millään mainita asiasta. Vatutto muutenkin se loputon vuoto joka paikassa. No taas kun sitten menin sinne, totesin, että "onpa siistiä" ja mies totesi, että "siivosin kans vessan". "Se roskis olikin aika täynnä", "joo".... ääk, vieläkin vatsassa vääntää toi juttu. No, onneksi ei siihen tyssännyt se juttu, olihan se tosi ihana tyyppi.
Olist pyytänyt mieheltä vaikka ison mustan jätesäkin jätöksillesi.
Mä vein eron jälkeen vessan roskiksen roskikseen. Sille ei vaimon lähdettyä ollut enää käyttöä.
Ei kaikilla naisillakaan ole vessaroskista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla naisillakaan ole vessaroskista.
Todella kuvottavaa ja epähygieenista!
Minä pärjäsin naisenakin 35-vuotiaaksi ilman vessan roskista, en kertakaikkiaan tajua miksi sinkkumies sitä tarvitsisi. Uusavuttomuus taas huipussaan.
Skaba käyntiin. Kehtaako kukaan viedä käytettyä sidettä kauppaan lihatuotteiden joukkoon. Hyvä paikka olisi pakattujen kokoliha rasioiden väliin työntää. Mitähän löytäjä pitäisi?
Häh? Mä sanoisin että mulla on menkat ja veisin keittiön roskikseen roskan. Varsinkin jos mies on sellainen jonka kanssa seksiäkin on niin eikö hän jo valmiiksi tiedä menkoista?
Tätä jäin miettimään minäkin! Mitä ihmettä sinne pitää mennä menkkojen aikana? Eikö itselläkin olisi parempi olo kun sanoisi sinkkumiehelle suoraa että menkkojen takia jäätkin kotiin?