Onko olemassa juntimpaa matkakohdetta kuin joku Lontoo?
Kommentit (25)
En oo käynyt Lontoossa, se jos mikä on junttia.
Mää taas tykkäsin Lontoosta iha hirviästi. Oon valmis käymää vastaki.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pyyntö sinulle. Voisitko tehdä listan mikä ei mielestäsi ole junttia. Eikö olisi helpompaa , kuin tehdä kymmeniä juntti aloituksia. Jotku on kyllä rokotettu pienenä kramafonineulalla. Raskasta.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Junttia tai ei, niin olen käynyt Lontoossa kolmesti. Varmasti menen vielä uudelleenkin, aivan ihana kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa on vielä kaupunkeja, joissa tuntee olevansa Britanniassa eikä lähi-idässä. Mieheni synnyinkaupunki on Lontoo, hän sanoi viime reissun jälkeen ettei aio ikinä palata. Omaan maahansa tietysti suhtautuu eri lailla kuin muutaman päivän kaupungissa kyläilevä turisti. Lontoo oli joskus upea kaupunki.
Lontoo on kiva kohde. Itselleni junttia on ihmisoikeuksien mustat aukot, kuten Dubai ja Turkki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Espanjassa.
Hyvä esimerkki ihmisestä, joka tietää Espanjasta Malagan ja Kabarian. Manner-Espanjassa on upeita kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Kanariffa!
Itsetkään en menisi sinne. Siellä ei ole mitään kulttuuria.
Oon matkustanut 3v aikana maailman ympäri ja suosittelen silti Lontoota. Vietin siellä 5vkoa ja oli tosi mukavaa turistina. Paikalliset tutut tosin inhoavat tätä kaupunkia ja ylipäätään koko britanniaa
Vierailija kirjoitti:
Oon matkustanut 3v aikana maailman ympäri ja suosittelen silti Lontoota. Vietin siellä 5vkoa ja oli tosi mukavaa turistina. Paikalliset tutut tosin inhoavat tätä kaupunkia ja ylipäätään koko britanniaa
Paljonko on hiilidioksidipäästösi tavan kadunpersuun verrattuna, joka on ilmastonmuutoksen todellinen syypää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa on vielä kaupunkeja, joissa tuntee olevansa Britanniassa eikä lähi-idässä. Mieheni synnyinkaupunki on Lontoo, hän sanoi viime reissun jälkeen ettei aio ikinä palata. Omaan maahansa tietysti suhtautuu eri lailla kuin muutaman päivän kaupungissa kyläilevä turisti. Lontoo oli joskus upea kaupunki.
Haluan nähdä nähtävyyksiä.
Se on vaarallinen kaupunki. Vaikka viheralueet antavat ymmärtää muuta. Paljon väkeä asuu lähialueilla, joukkoon mahtuu kivoja sekä rikollista ainesta.
Yksi pyyntö sinulle. Voisitko tehdä listan mikä ei mielestäsi ole junttia. Eikö olisi helpompaa , kuin tehdä kymmeniä juntti aloituksia. Jotku on kyllä rokotettu pienenä kramafonineulalla. Raskasta.