Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.
Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.
Kommentit (223)
Minki luokseni tulisi vuotava menkkaeläin?
miten teillä ei ole kylppärissä roskista?
heitättekö te kaikki vanupuikot ja laputkin pönttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vain vaimo saa jättää roskiini käytettyjä tamponeja. En pidä likaisuudesta.
Vaikka sen tietää ja tajuaa normaaliksi niin se voi silti tehdä häijyä. Vuosia yhdessä ja kun krapulassa olin istunnolla niin ehdin sentään napata ämpärin. Mä vain katsoin vessassa olevaa roskista missä oli kansi kiinni. Jotenkin tuli tajuntaan mitä siellä on. Kaikki ulos ja lopulta yökin pahan makuista. Myöhemmin tajusin että ne loput oli sappea ja siksi maistui niin pahalle.
Hyi yök onneksi olen mies. Aivan hirveää naisilla tuo joka kuukausi toistuva vuotaminen. Jotenkin sen blokkaa ajatuksista kun antaa oraalia.
Vierailija kirjoitti:
ok, ei likaisuudesta tarvi pitääkään.. mutta että roskiksessa ei saisi olla roskia??
Hyo hemmetti, mun keittiöön ei kukaan tuo mitään käytettyjä siteitä tai tamponeja. Todella epähygienistä.
Totta kai vessassa on roskis! Meneehän sinne vanupuikot- ja laput sun muu roska.
Onneksi mun tapailema mies on fiksu ja hankkinut roskiksen vessaan. Enkä minä ole koskaan kiikuttanut roskia pois lähtiessäni.Käyttäähän mieskin sitä roskista.
Ei sitä tartte piilotella niinkuin tosi nolona, kantaa kädessä sinne keittiön roskikseen :) Eiköhän kaikki miehet ole tietoisia kuukautisista, ei pitäisi yllättää kovin traumaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sen tietää ja tajuaa normaaliksi niin se voi silti tehdä häijyä. Vuosia yhdessä ja kun krapulassa olin istunnolla niin ehdin sentään napata ämpärin. Mä vain katsoin vessassa olevaa roskista missä oli kansi kiinni. Jotenkin tuli tajuntaan mitä siellä on. Kaikki ulos ja lopulta yökin pahan makuista. Myöhemmin tajusin että ne loput oli sappea ja siksi maistui niin pahalle.
Hyi yök onneksi olen mies. Aivan hirveää naisilla tuo joka kuukausi toistuva vuotaminen. Jotenkin sen blokkaa ajatuksista kun antaa oraalia.
Ööh, jospa kuitenkin syyttäisit oksusta ihan itseäsi ja liiallista alkoholinkäyttöäsi ;)
Naiset ovat aivan käsittämättömiä…
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku enkä halua olla missään tekemisissä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aivan käsittämättömiä…
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku enkä halua olla missään tekemisissä naisten kanssa.
Joo, roskikset on joillekin ihmisille aivan käsittämättömiä asioita.
Sen huomaa tuolla kaduillakin.
Mulla on roskis joka huoneessa paitsi eteisessä ja partsilla on stögis. Ihan normaalia toimintaa tuollanen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka vielä käyttää jotain ällöttäviä siteitä, paitsi nuoret. Osta kuukuppi, niin ei tarvitse siteiden kanssa pelleillä. Säästää luontoa, lompakkoa, vaatteita ja omia hermojasi, kun ei tarvitse käytettyjä siteitä kanniskella käsilaukussa.
Kuules, ostin kupin ja kankkulan kaivoon meni kuppi että 30 euroa. Ei mahtunut sisääni vaikka piti olla oikeaa kokoa ja repi alapääni rikki. Tuollakin rahalla olisi voinut ostaa koko vuoden siteet ja tampoonit. Ällöttää kuppi jota saat verisillä käsillä pestä ja keitellä. Yökötys. Kuppi on pelleilyä ja täysin turha kapistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, ei likaisuudesta tarvi pitääkään.. mutta että roskiksessa ei saisi olla roskia??
Vessaani ei kuulu roskis. Pytystä vedetään alas ihmisen tuotokset ja vessapaperi. Keittiössä on roskis mutta sinne ei kanneta siteitä. Miksi minun pitäisi miehenä kustantaa naisille kaikkea, kun en halua yhdenkään tyttöystävän tulevan yökylään. Vaimolle annoin luvan laittaa tamponit roskikseen, mutta toistaiseksi siellä ei niitäkään ole ollut ja yhteinen koti pysyy puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaani ei kuulu roskis. Pytystä vedetään alas ihmisen tuotokset ja vessapaperi. Keittiössä on roskis mutta sinne ei kanneta siteitä. Miksi minun pitäisi miehenä kustantaa naisille kaikkea, kun en halua yhdenkään tyttöystävän tulevan yökylään. Vaimolle annoin luvan laittaa tamponit roskikseen, mutta toistaiseksi siellä ei niitäkään ole ollut ja yhteinen koti pysyy puhtaana.
eli vaimosi säilyttää niitä käytettyjä tamponeja jossain muualla kuin roskissa ja se on sulle fine?
ällöttävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli vaimosi säilyttää niitä käytettyjä tamponeja jossain muualla kuin roskissa ja se on sulle fine?
ällöttävää..
Vaimolla oli juuri menkat ja kertoi vaihtaneensa tamponit työpaikan vessassa. Mitä turhaa kantaa roskia kotiinsa. Siisteyskäsitys on samanlainen molemmilla.
Miksi menkkainen nainen edes menisi miehen luokse? Outoa. Naiset voi tavata miehen kun menkat on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Hyo hemmetti, mun keittiöön ei kukaan tuo mitään käytettyjä siteitä tai tamponeja. Todella epähygienistä.
Totta kai vessassa on roskis! Meneehän sinne vanupuikot- ja laput sun muu roska.
Paljonkos miehet käyttää vanupuikkoja ja vanulappuja ja sun muuta?
Miksi vain sinkku miehet. Minua ärsyttää kun naiset jättävät niitä meidän roskikseen ja vaimo kyselee sitten että kenenkäs nämä ovat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ällöttävää..
Vaimolla oli juuri menkat ja kertoi vaihtaneensa tamponit työpaikan vessassa. Mitä turhaa kantaa roskia kotiinsa. Siisteyskäsitys on samanlainen molemmilla.
voi kulta pieni.. on sillä vaimolla ne menkat vuorokauden ympäri, ei ainoastaan työpaikalla..
oiskohan tarkoituksella tehty heittoja typerään aloitukseen?