Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Donald Trump palasi kampanjoimaan kaupunkiin, jossa hänet yritettiin nirhata kesällä

Vierailija
06.10.2024 |

Presidentti Trump aloitti puheensa sanoilla kuten olin sanomassa viitaten kesällä kesken jääneeseen tilaisuuteensa. 😁

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä Trumpissa nyt on. Kaikki siitä pauhaavat mediaa myöten miten karmea tyyppi ja pelottaa. Itse en jaksa :D

Vierailija
2/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump valehteli taas median edessä perusteettomasti, että hänen poliittiset vastustajansa ovat saattaneet kiihottaa kansaa siihen pisteeseen, että heistä heikoimmassa mielentilassa olevat olisivat jopa valmiita nirhaamaan hänet.

Viimeisen kahdeksan vuoden aikana he, jotka haluavat estää meitä saavuttamasta tätä tulevaisuutta, ovat solvanneet minua, asettaneet minut syytteeseen, yrittäneet heittää minut pois ehdolta. Ja kuka tietää, ehkä myös yrittäneet nirhata minut, Trump sanoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on paras!

Vierailija
4/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump valehteli taas median edessä perusteettomasti, että hänen poliittiset vastustajansa ovat saattaneet kiihottaa kansaa siihen pisteeseen, että heistä heikoimmassa mielentilassa olevat olisivat jopa valmiita nirhaamaan hänet.

Viimeisen kahdeksan vuoden aikana he, jotka haluavat estää meitä saavuttamasta tätä tulevaisuutta, ovat solvanneet minua, asettaneet minut syytteeseen, yrittäneet heittää minut pois ehdolta. Ja kuka tietää, ehkä myös yrittäneet nirhata minut, Trump sanoi

No kuka poliitikko nyt ei valehtele. 

Vierailija
5/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa on paras!

Ehdottomasti!

Vierailija
6/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Trumpista annettaisiin julkisuuteen yhtä siloiteltu kuva kuin Bidenista, niin monet tykkäisivät Trumpista myös. Nyt mediat antavat pelkkää negatiivista julkisuutta Trumpille ja pelkkää positiivista vastapuolelle. Hmmm...

Vierailija
7/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuteen osallistui myös vapaan ja vastuullisen median toinen inhokki Elon Musk.

Musk esitti kannattajajoukolle kysymyksen:

Todellinen testi jonkun luonteesta on se, kuinka hän käyttäytyy paineen alla. Meillä oli yksi presidentti, joka ei kyennyt kävelemään portaita ylös, ja toinen, joka nosti nyrkin ilmaan sen jälkeen, kun häntä ammuttiin. Kenen haluatte edustavan Amerikkaa?

Vierailija
8/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnon mies.

Vierailija
9/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ja Biden on saaneet olla rauhassa. Kaikki pyssysankarit on näköjään demokraattien kannattajia, ainakin tähän asti tässä kampanjassa. 

Vierailija
10/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka........ n tyhjät puheet realisoituvat kaikille. Syöksykierre se kun kiihtyy. Ei mulla muuta. 🤗

Vierailija
11/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ja ihmekorva. Helppoahan sinne on mennä takaisin kun tällä kertaa tietää ettei ole järjestetty ampumisia.

Vierailija
12/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kun koko elämä tuntuu olevan yhtä showta

Vierailija
13/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kun koko elämä tuntuu olevan yhtä showta

Toisin kuin teillä.

Vierailija
14/14 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä Trumpissa nyt on. Kaikki siitä pauhaavat mediaa myöten miten karmea tyyppi ja pelottaa. Itse en jaksa :D

Trump on vasemmistolaisille liian isänmaallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi