Ahdistaako teitä ihmisten tuijotus?
Tänäänkin kaupassa aloin miettiä, että onkohan mulla ehkä joku jättimäinen likatahra otsassa tai housut unohtuneet kotiin, kun tuijottelu oli niin intensiivistä.
Kommentit (107)
Ei ahdista, mutta voin mennä kysymään uhkaavalla äänellä että eikö äiti opettanut että tuijottaminen on rumaa?
Nuoret naiset tuijottaa etumustani kun siinä on niin iso pullottava kohta,M58.
Yksi ja paskan hailee. Sen sijaan kaikki kännykkäkameralla osoittelevat vituttavat.
Kasvojani haukuttu brutaalisti useaan kertaan, kasvovaurio. Tuijottaminen ahdistaa ja vaikuttanut vuosia sosiaaliseen kanssakäymiseen minkä rajannut välttämättömiin
Mun kumppani on valitettavasti tällainen tuijottelija. Välillä pitää kysyä siltä, että miksi pitää tuijottaa ihmisiä. Esim. pää saattaa kääntyä kesken kävelyn kun pitää seurata mitä vaikkapa jonkun ohikulkijan takissa luki. Itseä ei taas voisi vähempää kiinnostaa muiden tarkkailu. Ei siis tee pahalla, vaikka ärsyttävä tapa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset tuijottaa minua jos vaikka olen lenkillä. Tai työnnän lastani rattaissa. Siis tosi pitkiä katseita vaikka ovat jo kävelleet ohiseni niin pää kääntyy vielä takanani ja töllätään lisää. Tätä tekvät yleensä vanhemmat ihmiset. En ymmärrä? Ettekö ole ennen nähnyt naista mikä työntää lasten rattaita?
Tuo että vanhemmat henkilöt katsoo pitkään lasten rattaita on vaan sellaista haikeaa ihailua sitä rattaissa matkustavaa suloista pikkuihmistä kohtaan. Sellainen söpö pikkuinen matkustaja on erityisen hellyttävä varsinkin kun on päässyt itse jo vanhemmille päiville. Ei se mitään pahansuopaa ole.
Inhoan tuijottajia, koska yleensä tuijotus on nyrpeää, halveksivaa, uteliasta tms. Yleensä sen huomaa jo sivusilmällä, kun vain katsoo eteenpäin tai jos kohdalla erehtyy vilkaisemaan tuijottajaa päin. Ja nää tuijottajat on +50 vuotiaita miehiä ja naisia. Tosin kerran joku hullu vanha nainen ajoi meidän auton ohi ja näytti keskisormea.
On mm. riittänyt, että pidin:
1) pipoa kulkuneuvossa talvella, kun on herkät korvat kylmälle viimalle eikä sitä viitsi vain kulkuneuvossa olemisen ajaksi ottaa poiskaan.
2) pitkähihaista paitaa, hattua ja aurinkolaseja kun aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta. Oma iho ei oikein kestä aurinkoa jos käyttää vain aurinkorasvaa. Tuijottaja käänsi päänsä hyvin nopeasti pois kun katsoin takaisin.