Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä ihmisten tuijotus?

Vierailija
29.12.2021 |

Tänäänkin kaupassa aloin miettiä, että onkohan mulla ehkä joku jättimäinen likatahra otsassa tai housut unohtuneet kotiin, kun tuijottelu oli niin intensiivistä.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen kääntäisi katseen pois viimeistään siinä vaiheessa kun katsottava huomaa katsojan. En tiedä mitä mahtaa tuijottajan päässä liikkua?

Vierailija
62/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin lukiessani (ihan samanlainen ärsyyntyjä olen itsekin) en taas yhtään ihmettele enempää miksi meissä Suomalaisissa on niin paljon sinkkuja ja ihmisi jotka ei siedä toisia.

Eikö se ole ihan normaalia että miehet katsoo naisia ja meidän naisten pitäs osata nauttia huomiosta. Ajatellä niinpäin, että olen kuitenkin sen näköinen että minua edes katsotaan. Kaikkia ei varmastikaan katsota "sillä silmällä".

Suurin osa kai miehistä ois ilosia jos naiset katsois heitä (poikkitieteellisen tutkimukseni mukaan).

Ymmärrän toki että jos katsoja ja katsottava on täysin eri planeetalta ja katsottavaa evvk, niin kyllä se vähän kiusaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen kääntäisi katseen pois viimeistään siinä vaiheessa kun katsottava huomaa katsojan. En tiedä mitä mahtaa tuijottajan päässä liikkua?

Niin, mitä niiden päässä liikkuu?

Ovat niin viehätyneitä näkemästään etteivät saa silmiään irti ja ehkä vhän odottavat sitä vastakaikua. Sehän on kuin joku kutsu pieneen flirttiin.

Ellei siis ole sitten kyse jostain ihmettelevästä ja kummaksuvasta tuijottamisesta kun näkee vaikka jokun niiiiiiiiin huonolla tavalla erikoisen ihmisen jota ei ole koskaan ennen nähnyt.

Vierailija
64/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä huvittaa nuo möllöttäjät. Tosin joskus on epävarmuus hiipinyt mieleen kun useampi on sattunut katselemaan vilkaisua pidempään ihme hymy naamalle. Mutta ei ole ollut räkää kulmakarvoissa tai sepalus auki, joten ehkä olen sitten itsekin huvittava kyylä.

Vierailija
65/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ainaki mulle että ei kauheen viksu oo tuijottamalla. Kun se tuijotettava voipi ärsyyntyä ja ei oo kauheen viksua randomisti ärsytellä tuntemattomia- tiedä mikä hullu se on.

Vierailija
66/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on aivan kuin meidän tuppukylältä.

Vierailija
67/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että kun menin maalaistyttönä ensimmäistä kertaa joskus 2000 luvulla Kanarialle Play a del Inglesiin niin kyllä minäkin katsoin ihan kirjaimellisesti varmaan 2 ekaa päivää suu auki niitä kaikenmaailman friikkejä siellä. Se paikkahan on yks seksuaalivähemmistöjen ja muiden kummajaisten sultusuuni.

Äkkiä siihenki sit tottu ja lakkasin tuijotamasta. Onneks siellä ollaan aina aurinkolasit päässä ni kukaan ei huomannu tuijotustani.

Ja voin kertoo et nykyisin stadissa asuvana mikään ei liikauta enää.

Vierailija
68/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, ei niinkään ärsytä, meidän naapurikerrostalossa asuva keski-ikänen mies, ihan ok näköinen, ehkä vähän minua vanhempi, joka katsoo pitkään, intensiiisesti ja oikein kääntää päänsä tai katsoo jäljelleen kun näkee minut.

Pyrkii myös aina tervehtimään vaikkei tunneta.

Mutta, kun rouva on mukana katselee ihan muualle tai vain vaivihkaa nyökkää tervehtiäkseen kun vaimokin tervehtii.

Tästä tulen kyllä usein vain hyvälle tuulelle ja huvittaa tuo "salaa katselu".

Vierailija
69/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli joku 60+ pariskunta samaan aikaan lounaalla tänään. Mies haarukka nyrkissä naama 5 cm päässä lautasesta, joka oli kukkoroillaan ruokaa, bufee, niin mitenkäs muuten. Nainen tuijottaa koko ajan joko minua tai jotakin muuta siellä ravintolassa olevaa. Ihan peittelemättä ja suoraan. Pariskunta ei puhu toisilleen mitään koko ruokailun aikana. Istuivat aika lähellä minua ja siksi se tuijottaminen oli hieman häiritsevää. Että sellainen sivistynyt pariskunta taas liikenteessä. Nämä 60+ naiset ovat joskus kovia tuijottamaan, se johtuu ehkä siitä, että eivät osaa keskustella miestensä kanssa yhtään mitään. Ja ovat muutenkin aika ajattelemattomia.

Vierailija
70/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää pikemminkin. Joskus kaupassa olin kassalla keräämässä ostoksiani ja takanani oli mieshenkilö joka toljotti sillälailla alentavan oloisesti suu auki. Katsoin itse takaisin vihaisesti. 

Junassa joku viereisellä penkkiriville oleva naishenkilö tuijotteli välillä hyvinkin intensiivisesti. Siitä tuli lähinnä vaivaannuttava olo että mitä se oikein katsoi... ja onhan näitä muitakin tapauksia. Jotkut ne ei osaa muuta kuin tuijottaa suu auki kaikkea mikä vähänkin poikkeaa jotenkin massasta.

Vierailija
71/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla vikaa vastaanottopäässä.

Vierailija
72/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten lähdettiin kaverin kans (molemmat jo pian viiskymppisiä naisia) Porkkalan kallioille ottamaan aurinkoa.

Noin 30-40m päässä makoili myös keski ikänen pariskunta, jossa mies oli lähempänä meitä.

Minä huomaan yleensä nää tuijottelijat heti mutta tämä pisti ilmeisesti silmiin niin että kaverinikin huomasi ja päätimme vähän testailla mitä tapahtuu.

Mies katseli meitä estoitta ja odotti että emmekö ala riisuuntua. Kun huomasi että me olimme huomanneet tuijotuksen käänsi päänsä pois mutta seuraavassa hetkessä jo kurkkasi taas, ei siis voinut sille kertakaikkiaan mitään, hänen oli saatava nähdä kun heitämme puserot ja shortsit (alla siis bikinit). Siis ihan ku joku 9v pikkupoika joka näkee ehkä salaa ekaa kertaa vilauksen tisseistä, hihihiiiii..

No, siinähän sitten riisuttiin intensiivisen katseen mittailtavana ja mies näki haluamansa. Teki mieli huutaa sille ett"no miellyttikö silmää".

Tuijotus ei loppunut, hän katseli meitä estottomasti sen ajan ku siinä lojuimme.

Päätimme vaihtaa paikkaa ja kuljimme heidän ohitseen, kaverini sanoi ihan ex tempore äijälle jotain et

"kuules pervo, pitäskö sun keskittyä tohon omaan daamiis eikä tuijottaa muita naisia täällä ku joku vähä älynen.

Vit....u mikä urpo."

Auts.....

Emme jääneet kuuntelemaan heidän sen jälkeistä riitaa kun se daami sätti sitä tuijottajaäijää, näimme vaan seuraavaan paikkaan siirtyessämme että muija keräs raivokkaasti tavaroitaan ja lähti menemään.

(Joten ottakaa miehet tästä opiksenne, toisten tuijotus voi kolahtaa omaan nilkkaan, tai silmäkulmaan)

Vierailija
73/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kuntoutuskeskuskylpylän uinninvalvoja mies tuijottaa niin että piti pois lähteä. Ihan missä tahansa altaassa /poreissa olin, katse oli minuun päin vaikka ne hukkumisvaarassa enemmän olevat kersat oli ihan toisessa suunnassa. Myös kun kuljin altaalta toiselle katse seurasi herkeämättä. Ihan hitsin kiusaannuttavaa. Jos ne silmät nyt takertui minuun niin olisi kuitenkin voinut edes yrittää hoitaa sen vaivihkaa.

Aijon antaa palautetta ko paikkaan asiasta, vaikka ihan turhaahan se on koska hän voi kääntää asian niin että minä vain kuvittelin tilanteen. En kuvitellut. Ihan hiton kiusalista oli.

Vierailija
74/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuullostaa, monesti ollu vastaavanlaisissa kiusallisissa tilanteissa kun taas mun kaveri ei ikinä huomaa mitään.

Tosin meissä on muutenki se ero että mä kiinnitän paljon huomiota siihen mitä ympärilläni tapahtuu, hän ei, hän keskittyy itsernsä ja omaan olemiseen /juttuihin. Hän ei huomaa joitain todella erikoisiakaan juttuja/tapahtumia ympärillään. Kysyn "hei näitsä ton äskeisen vastaantulijan valtavan rastatukan" hän ei välttämättä oo ees huomannu et joku tuli vastaan.....

Vierailija
75/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus taannoin tästä miesten maisiin kohdistuvasta tuijotuksesta osuvan sanonnan

"Tuijottaa kun ois jo yhden syöny ja toista tekis mieli" 🤭

Vierailija
76/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana kyllä, ei enään.

Olen 52v nainen ja uskallan jopa käyttää maskia kaupoissa, busseissa ym. Ilman Thl, n suositusta , jopa.

Jos joku tuijottaa, niin tuijottakoon. Voisin mennä ulos vaikka jätesäkkiin somistuneena, enkä välittäisi mikä joku ajattelee/ tuijottaa.

Vierailija
77/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, enemmän ahdistaa jos kukaan ei näe mua. Katselkaa ympärillenne, tahvot. Hymyillään ystävällisesti toisillemme, kaikki on kauniita.

Vierailija
78/107 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ei kannata tuijottaa, voi mennä jopa henki.

Vierailija
79/107 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan tuijottamista naistensalilla. Normisalilla en ole koskaan juuri käynyt. Katsominen ja ystävällinen hymy on mukavaa, mutta se tyhjä toljotus on häiritsevää. Varmaan siksi toljotetaan, kun on vähän ylipainoa.Kerran yks nuorempi nainen, varmaan 18 vuotias, valehtelematta suorastaan seurasi minua salilla ja kyttäsi esim peilin kautta kun olin itse pyörän päällä ja hän jotain venytteli, niinkin kauan että sai toljotella minua vähän väliä. Aivan kummallsita käytöstä, aloin selvästi ärsyyntyä tähän ja menin aina "piiloon" kuntoilemaan hänen katseiltaan, mutta hän seurasi melkein heti perässä eli tuli johonkin mistä oli näköyhteys :D No vihainen pitkä mulkaisu häneen ja siirryin välittömästi taas piiloon. Joo lapsellista, mutta en kehdannut järjestää mitään showta siellä vaan yritin "pakoilullani" tehdä selväksi että hänen käytöksensä häiritsee. Ei se kauheasti ehkä auttanut, se tyttö oli ehkä jotenkin sosiaalisesti kehittymätön kun ei ymmärtänyt että se ei ollut sopivaa. Päällepäin ei kyllä näkynyt mitään, oli välillä kaverinsa kanssa siellä mutta aina kyttäsi minua vähän väliä.

Vierailija
80/107 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla maskia, jos ei se on sellainen että hyvä ettei vielä kimppuun käydä...

Tänään kupittaan citymarketissa yksi idiootti nainen harmaa pipo päässä meinasi pudottaa silmänsä kun olin ilman maskia. Sanoin että oletko täysi idiootti kun katsot noin. Ei vastannut mitään. On ihmis ressukat täysin sekaisin.

Kuka enää maskia käyttää. Itse kommentoin, kun joku hinkkaa hysteeriseen ostoskärryjä, että aivan turhaa. En ole juuri maskia käyttänyt enkä käytä. Kommentoin takaisin, jos joku ihmettelee. Menenkin Prismaan pelottelemaan hysteerisiä.

On Presidentti siis kahvi tarjouksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme