Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä ihmisten tuijotus?

Vierailija
29.12.2021 |

Tänäänkin kaupassa aloin miettiä, että onkohan mulla ehkä joku jättimäinen likatahra otsassa tai housut unohtuneet kotiin, kun tuijottelu oli niin intensiivistä.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen todella komea- mies. Mua ärsyttää todella paljon, kun mulla on elämässä vaikea- aika, joka itsessään ottaa päähän. Sitten aina eläköityneet naiset kyyläävät. Se ahdistaa ja vituttaa.

Vierailija
82/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuijottelijat itse olla kovin vapautuneita "ihmisten ilmoilla" - huomaat, jos tuijotat sitä silmällä pitäen takaisin (hih).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä  olen todella komea- mies. Mua ärsyttää todella paljon, kun mulla on elämässä vaikea- aika, joka itsessään ottaa päähän. Sitten aina eläköityneet naiset kyyläävät. Se ahdistaa ja vituttaa.

Ei haittais, jos olis nuoria ja tuijotettavia, itsekin mutta... oon aatellu, et se johtuu näillä jostain ikä- kriisistä ja kaipuusta nuoruuteen.

Vierailija
84/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eläkkeellä voi joutua tekemään tikusta sisältöä päivään, tai olematonta asiaa keskusteltavaksi. 

Vierailija
85/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tuijotettu koko ikäni, ja se ahdisti paljonkin. Mutta sitten lihoin, ja muutuin näkymättömäksi. Ihana olotila.

Nyt on iso ongelma, kun pitäisi laihduttaa terveyden takia, mutta motivaatio on nolla, juuri tuon näkymättömyyden takia.

Vierailija
86/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä, tuntemattomien 

Vierailija
87/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uus työkaveri tuijottaa. Kääntyy siis oikein katsomaan vielä taakseen, kun on jo ohittanut mut. En tajua.

Vierailija
88/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen watching detectives ja arveluttavin mummo ilmein tyylinen kyllä.

Vierailija
89/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaeli Jaksaa Jackson

Sellainen watching detectives ja arveluttavin mummo ilmein tyylinen kyllä.

Ritari Ässän Maikol Knight katseli arveluttavin mummi ilmein.

Vierailija
90/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja minua on tuijotettu aina, niin naiset kuin miehet ja varsinkin miehet pahalla. on todella ahdistavaa ja ratkaisin sen niin, että en enää katso ketään. huono puoli, että aiheuttaa tietynlaista yksinäisyyden tunnetta, kuin olisit täällä pallolla yksin ja joskus joku tuttu tulee vastaan ja sanoo, miksi et tervehdi? mutta ennemmin näin, kuin jatkuva loputon kyyläys.

Vierailija
91/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki tuijottavat savolaisjurpot.

Vierailija
92/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat sormi pystyyn ja hymyillen hatkat matkaa

Vierailija
93/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Eilenkin kadulla yksi nainen tuijotti niin pitkään että piti kaivaa peili laukusta ja katsoa mitä mun naamassa nyt on.

Vierailija
94/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierailia kieroili:

Monet ihmiset tuijottaa minua jos vaikka olen lenkillä. Tai työnnän lastani rattaissa. Siis tosi pitkiä katseita vaikka ovat jo kävelleet ohiseni niin pää kääntyy vielä takanani ja töllätään lisää. Tätä tekvät yleensä vanhemmat ihmiset. En ymmärrä? Ettekö ole ennen nähnyt naista mikä työntää lasten rattaita?

Suomalainen vauva on tulevaisuudessa harvinainen näky.

Vierailija
95/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että olen varmaan jotenkin oikein poikkeuksellisen ruma nainen, sillä todella usein (kaupungista tai maasta huolimatta) saan tuijotusta osakseni, vaikka koitankin olla mahdollisimman näkymätön. Olen normaalipainoinen tai jopa hoikka, pitkät hiukset, siistit vaatteet ja koitan olla mahdollisimman normaalin oloinen mutta... tämä naama :( Miehet varsinkin tuntuvat katsovan jotenkin halveksivan pettyneesti, että nainen joka on ruma on turha ja saisi kuolla pois

Vierailija
96/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuijottaa itse.

Vierailija
97/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotias tuijotti herkeämättä pysäkillä. Olihan se vähän kiusallista, mutta itsellä oli kaamea tukka.

Vierailija
98/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsoo yleensä huuli pyöreänä ja jotkut sanoo ääneen vau 😎 kohottaa itsetuntoa, ei haittaa yhtään. 

Vierailija
99/107 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pätkääkään. 

Vierailija
100/107 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, tuijotustakin on niin monenlaista. Ihailevaa katsetta, mietteissään ja ajatuksissaan katsovaa, kiukkua, vihaa, ja varsinkin niitä on paljon, jotka yrittävät muistaa, missä on tavattu tai "Kuka hän nyt olikaan". Vanhat koulukaverit ja entiset naapurit ovat ikääntyessään muuttuneet lähes tunnistamattomiksi. Jotkut luulevat ihmistä toiseksi ja kiukuttelevat tällä tavoin vihassaan aivan ventovieraalle, "kaksoisolennolle" tai sisarukselle.

Ihailla voi kokonaisuutta, kauneutta, vaatetusta, liikkumistapaa, ryhtiä, kaunista ikääntymistä, urheilullisuutta jne. Se on tavallaan mallin ottamista: "Mitä voisin itse tehdä, että olisin samanlainen". Joskus jollakin on juuri sellainen tyyli tai vaatekappale, jota on itse vuosia hakenut. Joskus jää miettimään, voisiko kysyä täysin tuntemattomalta ja vieraalta, mistä löytyisi myös itselle samanlaista.

Yksinkertaisia kysymyksiä, joita voisi ehkä käyttää tuijottajalle: "Olemmeko tavanneet jossakin" tai "Olemmeko tuttuja". Useimmiten kyseessä on ihminen, joka ei millään keksi, mitä sanoisi juuri nyt ja tässä tilanteessa. Kysymys avaa sana-hanat ja hän voi kertoa mieltään vaivaavan tai ilahduttaneen asiansa.

Kohtelias käytös tuo aina parhaan tuloksen. Vihamielisyys ja vihapuhe saavat aikaan vain entistä enemmän vihaa ja kaunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä