Ahdistaako teitä ihmisten tuijotus?
Tänäänkin kaupassa aloin miettiä, että onkohan mulla ehkä joku jättimäinen likatahra otsassa tai housut unohtuneet kotiin, kun tuijottelu oli niin intensiivistä.
Kommentit (107)
No kyllä se ahdistaisi ketä tahansa, varsinkin jos ei tiedä syytä.
Toki joskus sitä voi kuvitella, että muut tuijottavat, vaikkei näin olekaan.
Empä oo kauheesti kuljeskellut tahattomasti tuijottavien maassa eli Intiassa.
Olet koskaa ajatellut että välttämättä sinua ei edes katsota vaan satut olemaan samalla suunnalla johon katsotaan?
Minua tuijottavat muinaisajan kiusaajat. En oikeastaan edes tunne heitä. Tämä on totta vaikka en haluaisi uskoa.
Monet ihmiset tuijottaa minua jos vaikka olen lenkillä. Tai työnnän lastani rattaissa. Siis tosi pitkiä katseita vaikka ovat jo kävelleet ohiseni niin pää kääntyy vielä takanani ja töllätään lisää. Tätä tekvät yleensä vanhemmat ihmiset. En ymmärrä? Ettekö ole ennen nähnyt naista mikä työntää lasten rattaita?
Ei, ei sitten yhtään. Olen töissä asiakaspalvelussa ja huomaan, että minua tuijotetaan työpaikan ulkopuolella aika useinkin. Luulen, että tuijottajat ovat nähneet ja ehkä jutelleetkin kanssani työpaikallani ja kun tulen muualla vastaan, niin he jäävät miettimään mistä olen tuttu.
Olen ihan katseenkestävä nainen, joten saa minua katsoa. :)
Oliko sulla maskia, jos ei se on sellainen että hyvä ettei vielä kimppuun käydä...
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset tuijottaa minua jos vaikka olen lenkillä. Tai työnnän lastani rattaissa. Siis tosi pitkiä katseita vaikka ovat jo kävelleet ohiseni niin pää kääntyy vielä takanani ja töllätään lisää. Tätä tekvät yleensä vanhemmat ihmiset. En ymmärrä? Ettekö ole ennen nähnyt naista mikä työntää lasten rattaita?
Oletpas vihamielinen. Älä opeta sitä lapsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuijottavat muinaisajan kiusaajat. En oikeastaan edes tunne heitä. Tämä on totta vaikka en haluaisi uskoa.
Muinaisajan? Pronssikauden kiusaajat? Menneet on menneitä, kannattaa päästää jo irti.
Mulle käy usein niin että ihmiset töllää siis ei vain katso vaan siis tölläää. Yleensä kaupassa tai ulkona. Siinä tulee itselle aika outo olo jos joku tulee vaikka ulkona vastaan ja töllää sua niin että ei olis ihmistä ennen nähnyt. Muutenkin näin epävarmana ihmisenä tuo ihmisten tölläys vaan ahdistaa kun tulee heti fiilis "Onko mulla naamassa jotain likaa? Onko takki väärin päin vai mitä sitä oikein töllätään? Ja yleensä nuo katseet on ylimielisiä tai ilmeettömiä. Kukaan ei vaikka töllää hymyssä suin vaan ennemminkin nyrpeänä.
Ärsyttää tuijottajat. Ja niitä riittää. Mutta mä olen ratkaissut sen sillä, etten huomioi enkä katso muita ihmisiä, keskityn ostoksiin. Ja jos tuijottaa niin että huomaan, niin tuijotan takaisin, äärimmäisen intensiivisesti. Siihen se tuijotus sitten loppuu.
Nuorena häiritsi, kun ajattelin että tuijottavat koska minussa on vikaa.
Nyt vanhana tajuan, ettei siihen ole yhtä syytä. Joku voi tuijottaa vaikka vain, jos huomaa että se ärsyttää, silkkaa ilkeyttään.
Jos joku tuijottaa niin sanon "jäikö pitkät päälle?" Ja jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muinaisajan? Pronssikauden kiusaajat? Menneet on menneitä, kannattaa päästää jo irti.
Juu olen päästänyt irti mutta sanopa tuo niille kiusaajille (mielenvikaisille) kun toljottavat. ottakaa kuva niin kestää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas vihamielinen. Älä opeta sitä lapsellesi.
:D haha
Jos kaunis nainen tuijottaa, niin ei.