kokoomuksen vaalimainos
Voi vittu että palaat hermot aina kun nään sen stubin mainoiksen. korjausliike? mitä vittua? kokoomus on tuhonnut suomen ja nytkö muka korjaamassa sitä. Vittu kokoomuslaiset on isänmaan pettureita. Heille ei merkkaa mitää itsenäisyys ja olisivat valmiit myymään suomen.
Kommentit (11)
"ei työtä tehdä rahan takia" kuuluu myös kokoomuksen vaali mainokseen. Yeah right, ehkä jotkut käy töissä huvin vuoksi mutta luulenpa, että monella työpaikalla olisi aika hiljaista jos ei palkkaa maksettaisi.
Keskustan ärsyttävä "suomi kuntoon" rallatus on vielä paljon pahempi. Vaikka minulla ei sinänsä ole mitään puoluetta vastaan äänestänkin Vihreitä tuon tyhmän laulun takia.
Stubb varmasti kävisi ilman palkkaa tai muita työsuhde etuuksia töissä itse?
Hallituksessa oli 6 puoluetta, ei pelkästään kokoomus. Hallitus ei saanut juuri mitään aikaan juuri siksi että siellä oli 6 puoluetta. Jokainen noista puolueista lähinnä varmisti oman pikku alueensa että sille ei tehdä mitään oli tarvetta tai ei.
Demareiden, vasureiden, vihreiden, kristillisten ja rkp:n on turha koittaa kaataa koko vastuuta kokoomuksen niskaan.
Demareiden printtimainonta ja iskulauseet taas ärsyttää mua: "Tarvitaan vain rohkeita ihmisiä." "Työtä, tasa-arvoa, turvallisuutta". Varmaan joku viestintäfirman 3-kymppinen Samu on hirveällä rahalla sorvannut nuo ja paljastanut vain sen, ettei hänellä ole suomen kielen tajua ollenkaan.
Ai mitenkö korjaisin? "Tarvitaan rohkeita ihmisiä", "Työ, tasa-arvo, turvallisuus!"
Kuvassa pääministerimme Alex "VMP" Stubb.
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305859648779?ts=649
Olet ihan pihalla. Huhhuh, ei voi muuta sanoa.
Tälle repee aina :DD