Synnytin kolme lastani HUS:in alueella, kasvatan muualla
Näin kätevästi se meni, kun asuttiin pk-seudulla nuorina aikuisina kun perheellistyttiin. Työt ja elämä veivät onnellisesti muualle.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova!!!!! Tietääkö kaikki sukulaiset ja tuttavat tästä shokkiuutisesta?
(Aplle tiedoksi, että muualla maassa täysin normaalia käydä synnyttämässä toisella paikkakunnalla).
Aplle tiedoksi myös, että monet perheet muuttaa paikkakunnalta toiselle. Yllätyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Aplle tiedoksi, että muualla maassa täysin normaalia käydä synnyttämässä toisella paikkakunnalla).
Aplle tiedoksi myös, että monet perheet muuttaa paikkakunnalta toiselle. Yllätyitkö?
Jos tässä mikään yllättää, niin apn tyhmyys.
Mä olen syntynyt husin synnärillä. Nyt töissä husissa. Toivottavasti en kuole sinne.
niin se elämä yllättää, kun on tyhmä kuin saapas! miltä se tuntuu? toivottavasti lapset on vähän fiksumpia.
Siis muutettiin ennen vanhimman kouluunmenoa muualle. En tarkoitakaan että tässä olisi mitään erikoista.
Ap
Minä synnyin aikoinaan Jyväskylässä. Nyt asun pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis muutettiin ennen vanhimman kouluunmenoa muualle. En tarkoitakaan että tässä olisi mitään erikoista.
Ap
Mikä mahtaa siis olla pointti tässä aloituksessa?
Vihan kohteeksi kelpaa näköjään ihan mikä tahansa aloitus. Ap halusi kertoa meille, että muutti kaupungista maalle, ennen kuin lapset tulivat kouluikään. Ehkä hän koki, että maalla tai pienessä kaupungissa on turvallisempaa kasvattaa lapset ja asunnot halvempia.
Ehkä ap sai viran maaseudulta. Joskus hän saattaa palata kaupunkiin takaisin, kunhan vuodet kuluvat. Elämä kuljettaa, kun elämäntilanteet muuttuvat.
Tuo on kyllä ihan uskomatonta! Aina luullut, että ihmisen pitää asua synnyinkunnassaan koko elämänsä. Voiko siis vanhemmat jo viedä lapsensa pois siltä Sote-alueelta, missä lapsi on syntynyt?!