nuori alkoholisti
Aloitin dokaamaan tosi paljon heti 18 täytettyäni. Ja nyt olen jo ihan kokopäivä alkoholisti vaikka en edes kovin kaun ole dokannut. Olen siis -96 mies. Alkoholi tekee vaan mulle helvetin hyvän olon ja en aio lopettaa vaikka krapulassa aina vannonki että nyt en enää dokaa enää. Välil saatan parikin viikkoo dokaa putkeen. Nyt olen dokannut 4 päivää putkeen. Elän siis työmarkkina/sosiaalituella ja asun yksin. Rahat riittää hyvin juomiseen. Jos haluatte kysyä jotain niin kysykää.
Kommentit (17)
nyt juonut mäyräkoiran ja olo ihan hyvä :D
Mistä kaupungista oot jos sopii kysyä? Itellä sama tilanne. M19v.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:50"]Mistä kaupungista oot jos sopii kysyä? Itellä sama tilanne. M19v.
[/quote]
tampereen läheltä.
Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
Ajatus kulkee kännissä, mutta muuten kimpoilee sinne tänne? Tiedän tunteen.
*huokaus*
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
[/quote]
Sairaus? Ai se vain tulee sulle tosta vaan? Eikö sen sairauden eteen täydy juoda ensin jonkun verran, ennen kuin se puhkeaa? Eli kyse on ihan omasta valinnasta, ei kukaan synny alkoholistina. Ongan se riippuvuus periaatteessa sairaus, mutta itse aiheutettu.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]
Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
[/quote]
Alkoholismi voi olla seurausta myös ADxx-oireista. Itselääkintä on aika yleistä tuohon vaivaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
[/quote]
Sairaus? Ai se vain tulee sulle tosta vaan? Eikö sen sairauden eteen täydy juoda ensin jonkun verran, ennen kuin se puhkeaa? Eli kyse on ihan omasta valinnasta, ei kukaan synny alkoholistina. Ongan se riippuvuus periaatteessa sairaus, mutta itse aiheutettu.
[/quote]
No on se tottakai myös omast vallinastaki kii mutta toiset jää vaan koukkuun kun toiset pystyy juomaa kohtuudella.
Katkasuhoitoo ehdotettii mulle että semmosee lähe.
Vanha juttu jo. Ei suomalaisten tarvitse tänne tulla JOS haluavat juopon kanssa jutella.
Valitettavan monen mielestä pari kaljaa töiden jälkeen päivittäin on ok. Ei ole.
Ja sitten tuijotetaan niitä kohtuukäytön ohjelukuja sädekehä pään päällä, että määrä jää vajaaksi, ei siis ongelmaa.
Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N
96 syntyny MIES :-DD ja DOKAA vielä kaiken lisäks :-Dddddddd
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:59"]
Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N
[/quote]
Näin.
Minä olen kolmekymppinen ja juonut 16-vuotiaasta asti. Ei se ole edes hauskaa enää. Nyt juon, koska se helpottaa oloa. Ei ahdista ja hetkeksi voi unohtaa kaiken paskan. Apua en osaa hakea koska minut on opetettu pysymään vahvana ja moinen olisi heikkouden merkki.
Juomisellani olen tuhonnut ihmissuhteita ja avioliittoni. Et varmasti halua samaa.
Ehkä olisi pitanyt uskoa jo kymmenen vuotta sitten ystäviäni, he sanoivat että minulla on alkoholiongelma. Kohauttelin olkia ja nauroin että alkoholiongelma on kun sitä alkoa ei ole. Kunhan nyt vietin nuoruuttani. Nyt kun itse ymmärrän, että minulla on alkoholiongelma, ei siitä irtipääseminen ole enää niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:05"]96 syntyny MIES :-DD ja DOKAA vielä kaiken lisäks :-Dddddddd
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:59"]Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N
[/quote]
Tuskimpa olen 20vuoden päästä hengissä. Tiedän että itestä kii mutta ei ole mitään menettävää enää. Millääm ei ole mitään väliä enää ja siksi dokaan. Olen menetetty tapaus jo.
Käytän psyykelääkkeitä mutta ei ne tee hyvää oloa toisinku alkoholi.