Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuori alkoholisti

Vierailija
26.03.2015 |

Aloitin dokaamaan tosi paljon heti 18 täytettyäni. Ja nyt olen jo ihan kokopäivä alkoholisti vaikka en edes kovin kaun ole dokannut. Olen siis -96 mies. Alkoholi tekee vaan mulle helvetin hyvän olon ja en aio lopettaa vaikka krapulassa aina vannonki että nyt en enää dokaa enää. Välil saatan parikin viikkoo dokaa putkeen. Nyt olen dokannut 4 päivää putkeen. Elän siis työmarkkina/sosiaalituella ja asun yksin. Rahat riittää hyvin juomiseen. Jos haluatte kysyä jotain niin kysykää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän psyykelääkkeitä mutta ei ne tee hyvää oloa toisinku alkoholi.

Vierailija
2/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt juonut mäyräkoiran ja olo ihan hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupungista oot jos sopii kysyä? Itellä sama tilanne. M19v.

Vierailija
4/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:50"]Mistä kaupungista oot jos sopii kysyä? Itellä sama tilanne. M19v.
[/quote]
tampereen läheltä.

Vierailija
5/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.

Vierailija
6/17 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kulkee kännissä, mutta muuten kimpoilee sinne tänne? Tiedän tunteen.

*huokaus*

Vierailija
7/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
[/quote]

Sairaus? Ai se vain tulee sulle tosta vaan? Eikö sen sairauden eteen täydy juoda ensin jonkun verran, ennen kuin se puhkeaa? Eli kyse on ihan omasta valinnasta, ei kukaan synny alkoholistina. Ongan se riippuvuus periaatteessa sairaus, mutta itse aiheutettu.

Vierailija
8/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]

Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.

[/quote]

Alkoholismi voi olla seurausta myös ADxx-oireista. Itselääkintä on aika yleistä tuohon vaivaan.

Vierailija
9/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:59"]Monet pitää alkoholismia valintana mutta se on sairaus omasta mielestäni.
[/quote]

Sairaus? Ai se vain tulee sulle tosta vaan? Eikö sen sairauden eteen täydy juoda ensin jonkun verran, ennen kuin se puhkeaa? Eli kyse on ihan omasta valinnasta, ei kukaan synny alkoholistina. Ongan se riippuvuus periaatteessa sairaus, mutta itse aiheutettu.
[/quote]
No on se tottakai myös omast vallinastaki kii mutta toiset jää vaan koukkuun kun toiset pystyy juomaa kohtuudella.

Vierailija
10/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkasuhoitoo ehdotettii mulle että semmosee lähe.

Vierailija
11/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu jo. Ei suomalaisten tarvitse tänne tulla JOS haluavat juopon kanssa jutella.

Vierailija
12/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan monen mielestä pari kaljaa töiden jälkeen päivittäin on ok. Ei ole.
Ja sitten tuijotetaan niitä kohtuukäytön ohjelukuja sädekehä pään päällä, että määrä jää vajaaksi, ei siis ongelmaa.

Vierailija
13/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N

Vierailija
14/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 syntyny MIES :-DD ja DOKAA vielä kaiken lisäks :-Dddddddd

Vierailija
15/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuu. Ryypätään yhdessä.

Vierailija
16/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:59"]

Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N

[/quote]

Näin.

Minä olen kolmekymppinen ja juonut 16-vuotiaasta asti. Ei se ole edes hauskaa enää. Nyt juon, koska se helpottaa oloa. Ei ahdista ja hetkeksi voi unohtaa kaiken paskan. Apua en osaa hakea koska minut on opetettu pysymään vahvana ja moinen olisi heikkouden merkki. 

Juomisellani olen tuhonnut ihmissuhteita ja avioliittoni. Et varmasti halua samaa.

Ehkä olisi pitanyt uskoa jo kymmenen vuotta sitten ystäviäni, he sanoivat että minulla on alkoholiongelma. Kohauttelin olkia ja nauroin että alkoholiongelma on kun sitä alkoa ei ole. Kunhan nyt vietin nuoruuttani. Nyt kun itse ymmärrän, että minulla on alkoholiongelma, ei siitä irtipääseminen ole enää niin yksinkertaista.

Vierailija
17/17 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:05"]96 syntyny MIES :-DD ja DOKAA vielä kaiken lisäks :-Dddddddd
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:59"]Ap, pelasta itses vielä kun voit. Sulla on elämä edessä ja kaikki valta tehdä päätös että nyt loppuu juominen. Mieti tilannetta 20 vuoden päästä jos jatkat samaa rataa. Mene vaikka puhumaan jonnekin tai keksi joku muu keino jolla tuo loppuu. Esim. Tekemistä iltoihin, moni tekee myös sitä, että täyttää tylsiä iltojaan lasillisella. Sillon tällön ok. Jatkuvasti tuhon kierre. Älä huuhdo elämääsi viemäriin. t. N
[/quote]
Tuskimpa olen 20vuoden päästä hengissä. Tiedän että itestä kii mutta ei ole mitään menettävää enää. Millääm ei ole mitään väliä enää ja siksi dokaan. Olen menetetty tapaus jo.